ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مراسم The Game Awards 2014؛ بهترین بازی سال انتخاب شد [لیست منتخبین اضافه شد]

The Game Awards 2014 دقایقی پیش شروع شد. این پست تا انتهای مراسم مرتبا به روز خواهد شد. تریلرها و ویدیوهای نمایش داده شده پس از اتمام رویداد در پستی جداگانه قرار داده خواهد شد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | ۰۵:۳۰

The Game Awards 2014 دقایقی پیش شروع شد. این پست تا انتهای مراسم مرتبا به روز خواهد شد. تریلرها و ویدیوهای نمایش داده شده پس از اتمام رویداد در پستی جداگانه قرار داده خواهد شد.

در ادامه مطلب با شرح اتفاقات مهم مراسم The Game Awards 2014 با ما همراه باشید.

در آستانه شروع TGA 2014، شبکه اکس باکس لایو برای دقایقی از دسترس مخاطبین خارج شد.

هیدئو کوجیما آماده نمایش Metal Gear Online.
هیدئو کوجیما آماده نمایش Metal Gear Online.

رجی فیلز-امی از نینتندو آغاز کننده مراسم خواهد بود. وی می گوید تنها دلیلی که همه ما اینجا هستیم، جشن گرفتن به خاطر تنها علاقه مان است. وی از کوجی کوندو، سازنده موسیقی عناوین نینتندو تقدیر می کند و نوبت به شیگریو میاموتو، پدر بازی های ویدیویی، خالق ماریو و زلدا می رسد.

ویدیوی جدیدی از Mario Maker به نمایش در آمد که واقعا فوق العاده به نظر می رسد. این بازی سال آینده تنها برای کنسول Wii U عرضه خواهد شد.

map

جف کیلی به روی صحنه می آید و به تماشاگران خوشامد می گوید.

کیفر سادرلند، صداگذار بیگ باس و بازیگر نقش جک باور در سریال 24 با سخنرانی نسبتا بلندی، هیدئو کوجیما را رئیس بزرگ (بیگ باس) و نابغه خطاب می کند و وی را به صحبت با تماشاگران دعوت می کند. کوجیما و تیمش حالا آماده معرفی Metal Gear Online هستند.

Metal Gear Online بخش آنلاین و چند نفره Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است که تریلر آن به نمایش در می آید. دور از انصاف نیست که سادرلند، کوجیما را تهیه کننده ای نابغه خطاب می کند.

metal_gear_solid_online-3

پیش از شروع اهدای جوایز می توانید از این لینک، لیست بهترین ها و نامزها را مشاهده کنید.

تیم شیفر افسانه ای، با شوخ طبعی همیشگی خود اولین جایزه را اعلام می کند. بهترین اجرا و صداگذاری سال 2014 به Trey Parker، صداگذار چندین شخصیت مختلف در بازی South Park: The Stick of Truth اهدا می گردد.

به نظر می رسد که کوین اسپیسی، صداگذار جاناتان آیرونز در بازی Call of Duty: Advanced Warfare در مراسم حضور ندارد.

بازی جدیدی به نام Tacoma از استودیو Fullbright به نمایش درآمد که البته چیز زیادی از آن مشخص نیست.

ویدیوی کوتاهی از بازی Dying Light هم نشان داده شد و پس از آن نوبت به تیزر تبلیغاتی The Wolf Among Us رسید.

bloodborne-listing-thumb-01-ps4-us-05jun14

استودیو From Software هم تریلر جدیدی از بازی BloodBorne برای امروز آماده کرده بود. ویدئو به طور کامل از بخش گیم ژلی بازی است و همه چیز به شکل بی رحمانه ای خون آلود و تاریک است. صحنه های خشونت آمیز و ترسناک و موزیک و صداگذاری هولناک تریلر، حضار را در سالن وحشت زده کرده.

BloodBorne یک بازی فوق العاده خشن است که اتمسفر بسیار سنگینی دارد. این بازی اوایل سال 2015، انحصارا برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

Dragon Age: Inquisition اولین نامزد بهترین بازی سال است که تیزر آن توسط کونان اوبرایان نمایش داده می‌شود. اما هنوز زمان زیادی تا اعلام برنده این شاخه باقی مانده.

Banner Saga موزیک قدرتمندی داشت و اگرچه در شاخه بهترین موسیقی نامزد نشده اما با اجرای یک موسیقی زنده، سازندگان این بازی، شماره دوم بازی را معرفی می‌کنند.

جف کیلی، جایزه بهترین موسیقی و بهترین تجربه آنلاین را به استودیو بانجی بابت بازی Destiny اهدا می‌کند.

TotalBiscuit برنده جایزه گیمر جریان ساز سال می شود و اگرچه نتوانست در لاس وگاس حضور داشته باشد اما پیامی تاثیرگذار ارسال کرد و از افراد تاثیرگذار در زندگی حرفه اش تشکر کرد.

نوبت به عنوان جدید الکترونیک آرتز و پیتر مور می رسد.

استودیو HazeLight، زیرشاخه جدید الکترونیک آرتز در استکهلم سوئد است که هسته این تیم را سازندگان بازی Brothers: A Tales of Two Sons تشکیل داده اند. بازی اول این استودیو به گفته کارگردان تجربه ای جدید است، نامی از آن برده نشد اما موفق شدیم که چند دقیقه از بازی را مشاهده کنیم.

Dungeon Defenders II که شب گذشته به شبکه استیم افزوده شده بود حالا برای اولین بار نمایشی رسمی دارد. بازی نسبتا جذابی به نظر می‌رسد اما به هر حال هنوز تکمیل نشده.

Sunset Overdrive و Far Cry 4 نمایش‌های تبلیغاتی بعدی هستند.

composer.0

مارتی اودانل تم اصلی مراسم امشب را طراحی کرده و جدا از این، دقایقی پیش موفق به دریافت جایزه بهترین موسیقی بازی هم با بازی دستینی شد اما نکته جالب اینجاست که وی چند ماه پیش، قبل از عرضه دستینی از بانجی اخراج شد.

نمایشی موسیقیایی جذاب و الکترونیکی با استفاده از نور در حال اجراست که واقعا هنرمندانه و زیباست.

کونان اوبرایان با به تمسخر گرفتن طراحی عدد II جلوی نام Dark Souls و تشبیه آن به حرف H، این بازی را Dark Soulsh خطاب کرد و ویدیوی نامزدی آن برای بهترین بازی سال نمایش داده شد.

Adr1ft، بازی ماجراجویانه اول شخصی است که در رابطه با یک نجات یافته تصادم فضایی است. وی همه چیز را از یاد برده و تنها یک هدف دارد: زنده ماندن.

بازی با موتور گرافیکی آنریل 4 ساخته شده و میزان جزئیات تصویر بسیار بالاست. به نظر می‌رسد که Adr1ft برای عاشقان ماجراجویی و واقعیت مجازی فوق العاده باشد.

حالا نوبت به اعلام بهترین بازی موبایل و کنسول های دستی می رسد. چه عنوانی شایسته تر از Hearthstone Heroes of Warcraft؟

جف کیلی در برابر رجی فیل-امی، مدیر نینتندو آمریکا قرار می گیرد و به او جایزه ی بهترین استودیو سال و بهترین بازی مبارزه ای سال را تقدیم می کند. Super Smash Bros. Wii U موفق به دریافت جایزه دوم شد.

بالاخره نینتندو دست به معرفی پرویه مخفیانه اش با اسم رمز STEAM زد. یک بازی مالتی پلیر آنلاین برای Wii U از از فضای استیم پانک بهره می جوید و گرافیکی مشابه سری Borderlands دارد.

رجی به شوخی جوایزش را طلب می‌کند اما جف می گوید ما هنوز با هم کار داریم. مثل اینکه اواخر این برنامه قرار است رونمایی ویژه ای از سوی نینتندو شاهد باشیم!

جف کیلی و Major Nelson. طراحی جدید یادبودها را در این تصویر مشاهده می کنید.
جف کیلی و Major Nelson. طراحی جدید یادبودها را در این تصویر مشاهده می کنید.

فیسپانچ استودیو عنوان عجیب و البته جالبی با نام Before برای معرفی دارد که تریلری طولانی را هم از آن در طول مراسم دیدیم.

تروی بیکر چیز جدیدی برای معرفی دارد اما جف کیلی او را متوقف می کند تا تماشاگران همانگونه که برنامه ریزی شده در جریان سورپرایزها قرار بگیرند.

تریلر بتلغیلد هاردلاین همانطور که وعده داده شده بود به نمایش درآمد و همانطور که انتظار می رفت، چیز جدیدی برای نمایش نداشت. مدیر استودیو ویسرال، سازنده این بازی بسیار هیجان زده در مورد هاردلاین صحبت می کند. پیش از عرضه این بازی در اواخر اسفند ماه، یک بتای دیگر برای هاردلاین در نظر گرفته خواهد شد. اجرای زنده موسیقی متن بازی هم صورت گرفت.

Matt “NaDeSHoT” Haag گیمر حرفه ای Call of Duty، جایزه بهترین بازیکن سال را دریافت کرد و نوبت به خواننده گروه موسیقی Imagine Dragons رسید تا از بهترین بازی ورزشی/ماشینی پرده بردارد: ماریو کارت 8 و یک بار دیکر رجی به روی صحنه می رود. افتخارات نینتندو در سال 2014 تمامی ندارند.

اسکات رودی برای به نمایش درآوردن تریلر جدید The Order 1886 به روی صحنه می آید. گرافیک این بازی فراتر از تصور است و نشان دهنده ی کیفیت واقعی نسل هشتم کنسول ها است.

Until Dawn بازی دیگر سونی برای نمایش است. یک بازی ترسناک برای پلی استیشن 4. و پس از آن، نمایش تریلر نهایی Lara Croft and the Temple of Osiris که هفته آینده عرضه خواهد شد.

اولین بسته الحاقی بازی دستینی، The Dark Below نام دارد و 4 روز دیگر به طور رسمی منتشر خواهد شد.

برنامه به نیمه خود رسید و احتمالا تا ساعت 9 ادامه داشته باشد. کیسی هادسون از Bioware به روی استیج می آید تا بهترین بازی شوتر را اعلام کند. رقابت سختی برقرار بود اما به هر حال فار کرای 4 موفق به دریافت این جایزه شد و Call of Duty و Titanfall دست خالی ماندند.

Hearthstone Heroes of Warcraft، سومین نامزد بهترین بازی سال است که تریلر آن به نمایش در می آید اما خیلی سریع به سراغ The Witcher 3: Wild Hunt می‌رویم.

2652390-valiant-hearts-the-great-war-comeback-trailer_2

Valiant Hearts: The Great War در دو شاخه بهترین روایت و بازی جریان ساز جایزه را دریافت کرد. جالب است که بهترین و پرافتخارترین بازی امسال یوبیسافت، یک بازی بسیار ساده و بی سر و صدا بود که بلافاصله پس از معرفی اش در مراسم E3 منتشر شد.

No Man's Sky عنوان دیگری است که حضورش در این مراسم تائید شده بود و نمایشی زیبا داشت.

گودزیلا جدید برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 تائید گشت.

نامزد چهارم: Middle-earth: Shadow of Mordor.

نیل دراکمن، کارگردان خلاق The Last of Us و Uncharted: A Thief's End روی صحنه می آید تا بازی جدید King's Quest را معرفی کند.

کن و رابرتا ویلیامز، بابت سال‌ها فعالیت شان در صنعت بازی های ویدیویی و به وجود آوردن بسیاری از استاندارهای بازی سازی، تحسین و تقدیر شدند و اعلام کردند که King's Quest جدید توسط تیم جوانی در حال ساخت است.

شان لیدن، مدیر بخش سرگرمی های سونی در آمریکا روی استیج می آید تا Shovel Knight را به عنوان بهترین بازی مستقل سال اعلام کند.

و نوبت به آخرین نامزد بهترین بازی سال می رسد: Bayonetta 2.

bike-610

رابرت بولینگ، مدیر استودیو Robotoki از بازی Human Elements مدت ها پیش پرده برداشت و حالا نوبت به نمایش بازی رسیده است. این بازی نوامبر سال 2015 برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

جف کیلی برای اعلام جایزه بهترین بازی سال روی صحنه می آید. اما بگذارید یک بار دیگر نگاهی به 5 عنوان برتر بیندازیم:

  • Bayonetta 2 – Platinum Games/Nintendo
  • Dark Souls 2 – FROM Software/Bandai Namco
  • Dragon Age: Inquisition – BioWare/EA
  • Hearthstone: Heroes of Warcraft – Blizzard
  • Middle-earth: Shadow of Mordor – Monolith/Warner Bros

و همانطور که انتظار می رفت جایزه بهترین بازی سال به Dragon Age: Inquisition تعلق گرفت.

فراموش نکرده اید که نینتندو هنوز عنوانی برای رونمایی دارد؟ بله، این نمایش چیزی نیست جز زلدای جدید برای کنسول Wii U. به مقر اصلی نینتندو در ژاپن می رویم تا با میاموتو و آنوما همراه شویم و زلدای جدید را ببینیم. بازی بسیار بزرگ و پر جزئیات به نظر می رسد. زلدا وارد فضای جدیدی شده و واقعا خارق العاده است.

world-610

Star Fox، پروژه شیگریو میاموتو، پیش از زلدای آنوما به بازار خواهد آمد. این نمایش تنها یک چیز کم داشت و آن هم نام اصلی این بازی بود.

پیش از اتمام برنامه، گروه Imagine Dragons به همراه کوجی کوندوی افسانه ای روی استیج آمدند و قطعاتی بی نظیر از موسیقی های سری زلدا را اجرا کردند و سپس به سراغ ترک It's Time از آلبوم Night Visions رفتند. دیدن اجرای زنده ی ترک It's Time توسط Imagine Dragons و کوجی کوندو چیزی بود که هیچ کس حتی نمی توانست در موردش فکری هم داشته باشد.

مراسم امروز به تمام معنا نینتندویی بود و اولین The Game Awards به بهترین شکل ممکن برگزار شد. سال های آینده قطعا شاهد این خواهیم بود که تلاش های جف کیلی نتیجه بخشیده و TGA همانند اسکار بازی های ویدیویی معتبر است.

 

لیست منتخبین هر بخش

TGAWeta-610

  • بهترین بازی سال - Dragon Age: Inquisition
  • بهترین استودیو - Nintendo
  • بهترین بازی کنسول دستی/موبایل - Hearthstone
  • بهترین بازی مبارزه ای - Super Smash Bros. Wii U
  • بهترین بازی ورزشی/ماشینی - Mario Kart 8
  • بهترین بازی شوتر - Far Cry 4
  • بهترین بازی جریان ساز - Valiant Hearts: The Great War
  • بهترین روایت - Valiant Hearts: The Great War
  • بهترین بازی مستقل - Shovel Knight
  • بهترین موسیقی - Destiny - Marty O'Donnell
  • بهترین بازی اکشن ماجراجویانه - Middle-earth: Shadow of Mordor
  • بهترین بازی نقش آفرینی - Dragon Age: Inquisition
  • بهترین بازی خانوادگی - Mario Kart 8
  • بهترین تجربه آنلاین - Destiny
  • بهترین بازسازی - Grand Theft Auto V
  • بهترین تیم سال - Ninjas in Pyjamas
  • بهترین بازیکن سال - Matt "NaDeSHoT" Haag
  • بهترین ساخته طرفداران - Twitch plays Pokémon
  • جریان سازترین گیمر - TotalBiscuit
  • مورد انتظارترین بازی سال 2015 - The Witcher 3: Wild Hunt
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • Shadeoff
    Shadeoff | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    wtf!wtf!
    دارک سولز مقام که نیاورده هیچ مسخرش هم کردن؟
    باو دارک سولز یک انقدر موفق بود اینا چشم دیدینشو ندارن :((

  • سیوان
    سیوان | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    ممنون از شما پست خوبی بود!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی