ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

http://techaeris.com/wp-content/uploads/2014/02/Google-Translate-Banner1.png
تکنولوژی

اپلیکیشن مترجم گوگل به زودی با قابلیت های جدید به روز رسانی می شود

اپلیکیشن مترجم گوگل (Google Translate) یکی از مواردی است که تقریبا در تمام تلفن های هوشمند و تبلت ها می بینیم. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا با اتصال به اینترنت، بدون نیاز ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اپلیکیشن مترجم گوگل (Google Translate) یکی از مواردی است که تقریبا در تمام تلفن های هوشمند و تبلت ها می بینیم. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا با اتصال به اینترنت، بدون نیاز به دانلود حجم عظیم داده ها به ترجمه کلمات و عبارات از هر زبانی به زبان دیگر بپردازید.

اما گوگل اوایل امسال اپلیکیشنی به نام Word Lens را خریداری کرد و به نظر می رسد ردپای این خرید، به زودی در اپلیکیشن مترجم گوگل دیده شود. قابلیت هایی مثل ترجمه در لحظه از طریق دوربین و مکالمه.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

google-wordlens-translate-03

اپلیکیشن Word Lens در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم iOS و سپس در ۲۰۱۲ برای اندروید عرضه شد. گوگل این اپلیکیشن را در ماه مه خرید و به زودی قابلیت های کلیدی آن را به مترجم خود وارد می کند. این یعنی با به روز رسانی بعدی شما می توانید با دوربین خود به متن یا منوی غذا به زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی و اسپانیایی بگیرید و در همان لحظه ترجمه آن متن به انگلیسی را ببینید. در حال حاضر این ویژگی فقط برای این زبان ها فعال خواهد بود.

google-conversation-translate-03

قابلیت جذاب دیگری که قرار است به Google Translate اضافه شود، درک خودکار مکالمه است. بدین معنی که شما دیگر برای مکالمه به ۲ زبان مختلف نیازی به جابجایی زبان ها نخواهید داشت و اپلیکیشن به صورت خودکار زبان در حال مکالمه را درک می کند. در نهایت شما یک مکالمه بسیار طبیعی تر و ساده تر نسبت به قبل خواهید داشت.

از زمان عرضه این به روز رسانی هنوز خبری در دست نیست اما Android Police اشاره می کند که قابلیت های فوق الذکر به بهره برداری رسیده و به زودی ما آنها در اپلیکیشن جدید مترجم گوگل خواهیم دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    اپلیکیشن خوبیه

  • Randy
    Randy | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    google ye fekri be in android maskhare bokone ke ba in update harchi to contacs bod raft va jalebe ke contacts gmail ham pak shode

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی