با Toughpad FZ-E1، تبلت تنومند پاناسونیک آشنا شوید
در حدود هفت ماه پیش، پاناسونیک تبلت تنومند خود را با نام Toughpad FZ-E1 را معرفی کرد. این تبلت ۵ اینچی از سیستم عامل ویندوز (نسخه Windows Embedded 8 Handheld) برخوردار است و می تواند ...
در حدود هفت ماه پیش، پاناسونیک تبلت تنومند خود را با نام Toughpad FZ-E1 را معرفی کرد. این تبلت ۵ اینچی از سیستم عامل ویندوز (نسخه Windows Embedded 8 Handheld) برخوردار است و می تواند در عمق ۱.۵ متری آب حدود ۳۰ دقیقه دوام داشته باشد و همچنین با سقوط از ارتفاع ۳ متری هیچگونه آسیبی نخواهد دید.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این محصول کاملا مناسب صنایع ساخته شده و به همین دلیل، از یک بدنه بسیار قدرتمند و مقاوم در برابر آب، خاک، گرد و غبار، سقوط، سرما و گرما برخوردار است. پاناسونیک هفته گذشته توانست مجوز GCF را دریافت نماید و به زودی فروش آن در بازارهای امریکا آغاز می شود.
Panasonic Toughpad FZ-E1 از یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۲.۳ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی برخوردار است و همچنین از شبکه مخابراتی LTE Cat4 پشتیبانی می کند.
نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پی این محصول از روشنایی و کنتراست بسیار خوبی برخوردار است و به همین دلیل به خوبی می توان در فضای باز از آن استفاده کرد. در مورد باتری هم باید بگوییم که این محصول از یک منبع انرژی ۶۲۰۰ میلی آمپری برخوردار است و تقریبا در هیچ شرایطی شما را تنها نخواهد گذاشت.
هنوز سخنی از نسخه اندرویدی این محصول به میان نیامده است. پیشنهاد می کنیم ویدیوی تست مقاومت این تبلت را از دست ندهید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Panasonic-Toughpad-Rugged-Handheld-Tablet-The-Ultimate-Torture-Test.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پاناسونیک قبلا هم لپتاپهای نظامی تولید میکد نمیدونم هنوز این محصولات رو تولید میکنه یا نه. تبلت هم ایدهی جالبی هست
فردا ویدیوش در میاد با ارره برقی از وسط دونصفش میکنن
جالبه میری سایتش اسم و نویسنده و هیچی درباره گردانندگان سایتشون نیست فقظ میشه گفت خیلی حرکت زشت و ناجوانمردانه ایی کردن
دوستان اینو بخوانید
http://linkadeh.com/link/2014062023445
بیشتر یه فیلم پر هیجان بود تا چیزی شبیه به تست.
اگه راست میگه اون سنگه رو مینداخت رو گوشی نه رو ماشین.
نصف بیشتر این چیزارو که یه گوشی معمولی هم بذاری چیزیش نمیشه.
پاناسونیک هم لوس بازی زیاد در میارآ .. عزیز برو تلفن بی سیم با پیغام گیر تولید کن..
عجبآ ..
فقط یکم بعنوان تبلت بزرگ نیست؟ 5 اینچ؟
آقا این کارا چیه اینا میکنن ؟؟ پس احترام کجا رفته
http://newnarenji.ir/
اسکی
واقعا حرکت زشتیه!
داداش این قضیش چیه نارنجی که نیست ؟؟؟؟!!!!!!!
نه نویسندش کسی دیگست
اعضای نارنجی ضد انقلاب ، مگه برگشتن
خودت بساز هم داره
خاک تو کلشون >_<
اگه راس میگه با 1100 رقابت کنه :-D
http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/nokia/no1100_00.jpg
:nokia1100:
5 اینچه بعد تبلته؟؟
5 اینچ نهایتش بشه فبلت دیگه
چجوریه قضیه؟
الان تبلت ها ۵ اینچی شدن گوشی ها ۶ اینچی :|