ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات گلکسی S6 سامسونگ مجدداً از طریق AnTuTu لو رفت

به نظر می رسد فرد یا افرادی در سامسونگ نمونه هایی اولیه از تلفن هوشمند گلکسی S6 را در اختیار دارند و بدون اینکه اهمیتی به اخباری که به بیرون درز پیدا می کند بدهند مرتباً ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

به نظر می رسد فرد یا افرادی در سامسونگ نمونه هایی اولیه از تلفن هوشمند گلکسی S6 را در اختیار دارند و بدون اینکه اهمیتی به اخباری که به بیرون درز پیدا می کند بدهند مرتباً مشغول بنچ مارک گیری از این محصول هستند و سبب می شوند اطلاعات مرتبط به پرچمدار بعدی کمپانی کره ای از طریق پایگاه داده AnTuTu در اختیار عموم قرار گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسکرین شات هایی که اخیراً در سایت مذکور منتشر شده نشان می دهد تلفن هوشمند مورد بحث دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی Quad HD (رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) است و البته احتمال می رود S6 ضمن حفظ دکمه ی فیزیکی Home به قابلیت تشخیص اثر انگشت از طریق نمایشگر نیز مجهز شده باشد.

همچنین این محصول از پردازنده ای هشت هسته ای با معماری ARMv8 و چیپست گرافیکی Mali-T768 بهره می برد که این مشخصات می توانند متعلق به چیپست آتی سامسونگ موسوم به Exynos 7420 با پشتیبانی از تکنولوژی ۶۴ بیتی، سرعت پردازش ۱.۸ گیگاهرتزی و معماری ۲۰ نانومتری باشند. و البته نباید از خاطر برد چیپست مورد اشاره به احتمال قوی به مودم LTE Cat 10 نیز مجهز است.

تا کنون شایعاتی شنیده می شد که سامسونگ هنوز به تصمیمی قطعی بین به کارگیری یک دوربین ۱۶ و یا ۲۰ مگاپیکسلی در S6‌ نرسیده، اما آخرین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده نشان می دهند موبایل مذکور فعلا مجهز به دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی است.

شایعات دیگری نیز وجود دارند که بر مبنای آنها احتمال می رود مانند نوت ۴ و نت اج در سال جاری دو نسخه از گلکسی S6 عرضه شود که یکی از آنها معمولی بوده و دیگری از نمایشگری AMOLED با لبه های خمیده بهره ببرد و در صورتیکه کره ای ها مانند قبل از زمان بندی های خود پیروی کنند این پرچمدار جدید در نمایشگاه MWC پیش رو معرفی و در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    یکی پاکت توزیع کنه. آخه اینم شد طراحی!!!

  • Mohamad Ir@nI
    Mohamad Ir@nI | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    با اس ۵ که شبای زمستون خودمون رو گرم کردیم.با اس ۶ احتمالا بشه آبگوشت درست کرد:-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی