ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید پوشیدنی به نسخه ۵ آپدیت می شود

ابزارهای مبتنی بر اندروید پوشیدنی طی هفته آینده اندروید ۵ را دریافت می کنند. این خبری است که بلاگ رسمی توسعه دهندگان روز گذشته منتشر کرده است. طبق نوشته این بلاگ طی هفته آینده و ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۰ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

ابزارهای مبتنی بر اندروید پوشیدنی طی هفته آینده اندروید ۵ را دریافت می کنند. این خبری است که بلاگ رسمی توسعه دهندگان روز گذشته منتشر کرده است. طبق نوشته این بلاگ طی هفته آینده و طی به روز رسانی ای که به صورت OTA انجام خواهد شد، ابزارهای اندرویدی مبتنی بر Android Wear به جدیدترین نسخه اندروید آپدیت می شوند.

به واسطه این به روز رسانی صفحات ساعت متنوعی به ساعت های هوشمند اندرویدی اضافه می شوند که هم اکنون نیز از طریق گوگل پلی قابل دریافت و نصب هستند. همچنین گوگل به صورت رسمی Watch Face API را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار داده که به معنی عرضه صفحات ساعت بسیار زیادی طی ماه های آتی است.

در این به روز رسانی قابلیت های دیگری نیز به ساعت های اندرویدی خواهد آمد که امکان قطع نوتیفیکیشن ها برای اپلیکیشن های مشخص شده از مهمترین آنهاست. این امکان با توجه به توان کم باتری در اغلب ساعت های اندرویدی، قابلیتی مفید است که اجازه می دهد امکان دریافت نوتیفیکشن را تنها برای چند اپلیکیشن فعال نگه داشت.

در ادامه تصاویر بیشتری از نمونه صفحات جذاب این نسخه تازه مشاهده کنید.

android-wear-watch-faces-2-1 android-wear-watch-faces-3-1 android-wear-watch-faces-4-1 android-wear-watch-faces-5-1 android-wear-watch-faces-6-1 android-wear-watch-faces-7-1 android-wear-watch-faces-8-1 android-wear-watch-faces-9-1 android-wear-watch-faces-10-1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    من عاشق gear s شدم و حتما میگیرمش آخه با نوت 4 خیلی باحال میشه

  • Hossein Za
    Hossein Za | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    خدای من My God....
    چقدر قشنگه.....آدم رو مجاب به خریدش می کنه....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی