ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویچر 3 باز هم تاخیر خورد

استودیو لهستانی CD Projekt RED روز گذشته رسما اعلام کرد که تاریخ عرضه The Witcher 3: Wild Hunt به ماه مه (May) سال 2015 انتقال یافت که علت آن پولیش بیشتر و رفع ایرادات کلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

استودیو لهستانی CD Projekt RED روز گذشته رسما اعلام کرد که تاریخ عرضه The Witcher 3: Wild Hunt به ماه مه (May) سال 2015 انتقال یافت که علت آن پولیش بیشتر و رفع ایرادات کلی بیان شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

CD Projekt RED نامه ای بلند بالا برای طرفداران بازی ارسال نمود و در آن از انتقال تاریخ عرضه بازی به 19 مه 2015 خبر داد، تقریبا 12 هفته (یک فصل کامل) نسبت به فوریه.

"از همان زمانی که کار روی The Witcher 3: Wild Hunt را آغاز کردیم، می دانستیم که بازی جاه طلبانه ای خواهد شد. ما می خواستیم و هنوزم می خواهیم که تجربه ای فوق العاده به شما ارائه دهیم، یک ماجراجویی حماسی در یک دنیای باز فانتزی و وسیع."

پس از ارائه دلایل متعدد، از جمله توجه بیشتر به باگ ها، این استودیو در نامه خود اینگونه از طرفداران عذرخواهی کرد: "ما به شما یک عذرخواهی بدهکاریم. ما تاریخ عرضه بازی را خیلی عجولانه انتخاب کردیم. درس سختی بود، درسی که در آینده به آن اهمیت بسیاری خواهیم داد. ما می دانیم چه می خواهیم انجام دهیم تا Wild Hunt به بهترین بازی نقش آفرینی که شما بازی کردید تبدیل شود و سرسختانه به فعالیت خود ادامه می دهیم تا آن را بدست آوریم. بنابراین، عذر می خواهیم و طلب اعتماد شما را داریم."

این دومین باری است که The Witcher 3: Wild Hunt تاخیر می خورد. CD Projekt RED سال گذشته اعلام کرده بود که Wild Hunt در سال 2014 برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به بازار خواهد آمد اما بعدها تاریخ عرضه به فوریه 2015 موکول شد و حالا هم 19 مه برابر با 29 اردیبهشت سال 94.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    من که تا الان بازیش نکردم ورژن های قبلیشو اصلن نگران نیستم

  • mahdir
    mahdir | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    ماکه شبانه داریم call of duty advanced w رو دانلود میکنم :D
    فقط 8 گیگ دیگه مونده یعنی 3 - 4 روز دیگه تمومه

  • Neo
    Neo | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    ویچر 2 رو تا الان فک کنم 5 بار تموم کردم هر بار هم با یه داستان تقریبا متفاوت . هنوز هم رو سیستمم نصبه . تریلر های The wild hunt رو هم دیدم خیلی خفنه .

    تاخیر ش خیلی مهم نیست فقط امیدوارم یه بازی همه چی تموم باشه . تارخ عرضه ش هم دو روز قبل از تولدمه که فک کنم بهترین هدیه تولدم باشه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی