ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت مصرف سوخت را به کمک اپلیکیشن “بنزین” تجربه کنید

دیگر روزگار خوبی که بدون نگرانی بابت بنزین به گشت و گذار با خودرویمان می پرداختیم گذشته؛ بنزین این روزها سوختی گران محسوب می شود و بنابراین عاقلانه است که سعی کنیم هزینه های مرتبط به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

دیگر روزگار خوبی که بدون نگرانی بابت بنزین به گشت و گذار با خودرویمان می پرداختیم گذشته؛ بنزین این روزها سوختی گران محسوب می شود و بنابراین عاقلانه است که سعی کنیم هزینه های مرتبط به مصرف آن را مدیریت نماییم. اپلیکیشن ایرانی "بنزین" با جمع آوری اطلاعات سوختگیری شما تلاش کرده تا در کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از بنزین مثمر ثمر واقع گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما بپردازیم به عملکرد اپلیکیشن بنزین و کارهایی که برایتان انجام می دهد. با ورود به اپلیکیشن در ابتدا باید نوع خودرو (کوپه، هاچ بک، وانت، اس یو وی و ...) را انتخاب کرده و با نامگذاری و ثبت پلاک، برای آن پروفایل اختصاصی ایجاد کنید. بعد از این کار پس از اتمام سوخت و سوختگیری در پمپ بنزین می بایست اطلاعات مربوط به مصرف خود را در اپلیکیشن وارد کنید.

اطلاعاتی مثل کیلومتر طی شده، وضعیت چراغ بنزین، مقدار سوخت و هزینه آن (400، 700 و آزاد 1000 تومانی) باید در منوی سوختگیری به منظور ثبت در سیستم وارد شوند. تا این مرحله را می توانید بدون صرف هیچ گونه هزینه ای انجام دهید، اما برای ادامه کار و مشاهده نمودارهای سوخت مصرفی و هزینه سوختگیری در ماه نیازمند خرید نسخه نقره ای اپلیکیشن با قیمت 950 تومان هستید.

12345

البته با در نظر گرفتن اطلاعات مفیدی که در نمودارهای اپلیکیشن مشاهده می کنیم، پرداخت این هزینه ناچیز منطقی به نظر می رسد؛ چرا که با یکبار صرف هزینه که تقریبا معادل یک لیتر بنزین است، هزاران لیتر را با کمک اطلاعات به نمایش در آمده در نمودارهای اپلیکیشن صرفه جویی خواهید کرد.

بنزین برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و در این اوضاع نابسامان اقتصادی می تواند تا حد زیادی شما را در کاهش هزینه هایتان یاری دهد. با وجود اینکه اپلیکیشن مذکور تقریبا امکانات کافی را برای کاربرانش فراهم کرده، اما امیدواریم در نسخه های بعدی به منظور هر چه کاربردی تر شدن آن شاهد اضافه شدن CNG و گازوئیل به قسمت سوخت های مصرفی باشیم.

بنزین

بنزین

سازنده: ایمن گستر اسب قرمز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ali
    ali | ۲۲ آذر ۱۳۹۴

    دست راستم زیرسرت باای برنامه که ساختی حلقم به حلقت پروفسور.ای دانشمندای بنزین ای برنامه نویس ای صرفه جو.راستی مایکروسافت دنبال ی برنامه نویس پروفشنال میگرده بروسری بزن اره قزبونش

  • احمد
    احمد | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    الان همه ماشینا کامپیوتر سفری دارن خیلی کاربردی نیستش این برنامه
    تیپ کام من که شتاب لحظه ای ،مصرف لحظه ای، مصرف میانگین کیلومتر رو که با بنزین موجود میشه طی کرد ،مقدار کیلومتری که از سوخت گیری قبل طی کردی و ..... داره
    البته اینم واسه اندرویده پس کلا به کارم نمیاد

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۲ آذر ۱۳۹۳

    این برنامه خودش حکایت ماشینهای داغونه وطنیه :)

    اما انصافا اسمش تو حلقم.

  • iPooya
    iPooya | ۲۲ آذر ۱۳۹۳

    اسم سازنده رو ! ایمن گستر اسب قرمز خخخخخخ :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی