ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استیکرهای وایبر به دنیای بازی های موبایل وارد می شوند

استیکرهای متنوع و جذاب وایبر، از مهمترین امکانات این مسنجر موبایلی هستند که آن را برای بسیاری تبدیل به گزینه اول در این حوزه کرده اند. این برچسب های مجازی ابزارهایی مناسب و جذاب برای ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

استیکرهای متنوع و جذاب وایبر، از مهمترین امکانات این مسنجر موبایلی هستند که آن را برای بسیاری تبدیل به گزینه اول در این حوزه کرده اند. این برچسب های مجازی ابزارهایی مناسب و جذاب برای انتقال احساسات و توضیح فوری شرایط به مخاطبان هستند و شاید بیشترین نقش را در محبوبیت این مسنجر در قیاس با رقبا داشته اند.

اما امروز وایبر اعلام کرده قصد دارد بازی هایی خاص را به پلتفرمش وارد کند و در این میان استیکرهای وایبری هم در آنها نقش ایفا خواهند کرد. به نظر می رسد وایبر قصد دارد با کمک استیکرها، جذابیت های جانبی دیگری نیز به پلتفرمش اضافه کند و آن بازی های موبایلی هستند.

برای شروع سه بازی در نسخه اندروید و iOS به عنوان بازی های وایبری دیده خواهند شد. Veber Candy Mania ،Viber Pop و Wild Luck Casino این سه هستند. در دو عنوان اول دو شخصیت از شخصیت های استیکرهای وایبر یعنی Violet (دخترکی با موهای بنفش) و Legcat (گربه ای که شبیه شخصیت گارفیلد است) در این بازی ها به چشم می آیند.

بازی های وایبر از یک API خصوصی به نام Viber Connect استفاده می کنند که اجازه می دهد کاربران با کمک آی دی وایبر خود، دوستان وایبری شان را به بازی دعوت کنند، امتیازات یکدیگر را مشاهده کنند و دستاوردهایشان را در بازی ها را ببینند و به رخ هم بکشند. همچنین می توانند برای یکدیگر هدایایی در قالب این بازی ها ارسال کنند.

Viber-Games-798x310

این بازی ها در اپلیکیشن وایبر تبلیغ می شوند و از گوگل پلی و اپ استور به رایگان قابل دریافت هستند. البته برخی امکانات آنها به پرداخت درون برنامه ای نیاز دارد.

قرار است در آینده بازی های بیشتری به این پلتفرم اضافه شوند که شخصیت های استیکرهای وایبری هم در آنها نمود بیشتری خواهند داشت. همچنین وایبر نیز در حال شراکت با توسعه دهندگان بیشتری جهت تولید بازی های متنوع دیگر تحت پلتفرم خود است.

در حال حاضر این بازی ها در برخی کشورها از جمله مالزی، بلاروس، اوکراین و ... در دسترس کاربران هستند و قرار است در ماه ژانویه در کل دنیا در دسترس کاربران قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    یه وایبره و یه استیکر و یه حریم خصوصی مزخرف

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی