ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راک استار در ارتباط با Red Dead Redemption و GTA توضیحاتی ارائه می دهد

راک استار یک بار دیگر در مورد ادامه سری Red Dead Redemption به طرفداران گفت: "منتظر بمانید". در بخش پرسش و پاسخ وبسایت راک استار، این توسعه دهنده اعلام نمود بسیار خوشحال است که مردم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

راک استار یک بار دیگر در مورد ادامه سری Red Dead Redemption به طرفداران گفت: "منتظر بمانید".

در بخش پرسش و پاسخ وبسایت راک استار، این توسعه دهنده اعلام نمود بسیار خوشحال است که مردم در مورد این فرنچایز هیجان زده هستند، گرچه هنوز به صورت رسمی چیزی برای ارائه وجود ندارد اما پتانسیل اعلام خبر در سال 2015 وجود دارد:

"همانطور که قبلا، زمانی که در مورد سری های دیگری مثل Red Dead Redemption، بولی و L.A. Noire پرسیده بودید و پاسخ دادیم، ما هیچ وقت برای ساخت ادامه بازی های مان عجله نمی کنیم. اما این بدان معنا نیست که ما به آن ها نمی پردازیم. بازی های بسیار زیادی داریم که به ادامه دادن آن ها مایلیم اما مسئله اصلی همیشه زمان بندی و میزان فعالیتی است که می توانیم داشته باشیم. ما از طرفداران مان، همانند شما که مدت هاست پشتیبان مان هستید متشکریم و منتظر بمانید تا در سال 2015 نمایش های جدیدی از راک استار گیمز ببینید."

در ادامه مطلب بیشتر می خوانیم. از علل متقن عرضه RDR بعدی تا محتوای داستانی GTA 5 و نظر راک استار در مورد ویژگی Microtransaction. با دیجیاتو همراه باشید.

راک استار سال 2010 بازی Red Dead Redemption را عرضه کرد و بیش از 13 میلیون نسخه تا به امروز از آن روی دو کنسول پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 به فروش رساند و بیشترین تعداد جایزه بهترین بازی سال را هم از آن خود کرد. مدیرعامل Take-Two، دارنده استودیوهای راک استار، پیش تر نیز اعلام کرده بود که همانند GTA و دیگر بازی های مطرح این شرکت، Red Dead Redemption هم قطعا ادامه هایی خواهد داشت.

راک استار سن دیگو، توسعه دهنده RDR در حال جذب نیرو است و بدون شک کار روی پروژه ای بزرگ را آغاز کرده. اما بازی های بعدی شرکت حالت اول شخص هم خواهند داشت یا خیر؟ توسعه دهندگان پاسخ می دهند:

"ما از واکنشی که نسبت به تجربه اولمان در حالت اول شخص دریافت کردیم شگفت زده ایم، اما به بازی های سوم شخص متعهد باقی می مانیم و شاید، شاید هم نه، در آینده حالت اول شخص را به بخش تنظیمات اضافه کردیم. ما مشتاقیم که به مردم گزینه های مختلفی ارائه دهیم تا هرگونه می پسندند به بازی بپردازند."

GTA V که ماه پیش برای اکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد برای اولین بار در تاریخ سری GTA، حالت اول شخص را امکان پذیر کرد و با استقبال خوبی رو به رو گشت. در ادامه برخی دیگر از سوالات را با هم مرور می کنیم.

gta_5_guide_beginners_campaign

چرا حالت اول شخص روی اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 وجود ندارد؟

مموری کافی برای این کار روی کنسول های نسب قبل وجود نداشته و از آنجایی که ویژگی کاملا جدیدی است و برای اولین بار انجام پذیرفته، راک استار توان کافی برای ارائه آپدیت برای کنسول های نسل قبل را نداشته است.

چرا GTA Online از Microtransactions استقاده می کند؟

بخش GTA Online به طور کلی رایگان است و تمامی آپدیت هایی که تحت بسته الحاقی به بازی اضافه می شوند برای همگان قابل بازی است. اما بازیکنان می توانند با پرداخت مبالغ واقعی، برای خودشان ویژگی های اضافه بخرند. علت این عمل، ایجاد یک اکوسیستم ثابت اعلام شده که در آن بازیکنان بر اساس داشتن بسته های الحاقی دسته بندی نمی شوند و منبع درآمد از طریق فروش آیتم های پولی است.

چرا توسعه بخش Heists در GTA Online تا این حد طول کشید؟

بخش Heists از آن چیزی که پیش بینی می شده سنگین تر از آب در آمده است. ورژن های اولیه چندان جالب نبودند که راک استار جسارت عرضه شان را داشته باشد بنابراین آن ها پس از تکمیل بازی برای نسل هفتم به سراغ نسخه نسل هشتم و همچنین ماموریت Heists رفته اند. اوایل سال آینده این بخش که میلیون ها طرفدار انتظارش را می کشند به بازی اضافه خواهد شد.

در بخش Heists می توانید با دوستان خود گروه هایی تشکیل داده و به انجام اعمال غیرقانونی مثل دزدی از بانک، جواهرفروشی و ... بپردازید.

ورژن پی سی GTA V در چه وضعیتی است؟

سیستم مورد نیاز برای اجرای ورژن پی سی بازی هفته آینده اعلام خواهد شد و تا آن زمان باید صبر کرد و دید تا چه حد این عنوان بهینه سازی شده است. راک استار می گوید در مراحل پایانی توسعه بازی هستند.

چرا بازی کردن GTA آنلاین بین پلتفرم های مختلف ممکن نیست؟

مشکلات تکنیکی باعث می شوند که انجام این عمل امکان پذیر نباشد اما راک استار قطعا مایل به ارائه این ویژگی بوده. نه کاربران کنسول های دو شرکت مختلف می توانند به یکدیگر متصل شوند و نه کاربران پی سی به هر کدام از 4 کنسول دیگر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • sepehr
    sepehr | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    من میخاستم بپرسم اگه راک استار بازی بده تو سال های آینده واسه کنسول های نسل هفتم هم میاد؟؟؟؟؟؟

  • milad
    milad | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    سلام من تو قسمتی گیر کردم که دوستش ازش میپرسه تو توآب چه طوری چجوری شناکردنو فعال کنم

  • parsa
    parsa | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    جدی میگم.rdr بهترین بازی بود که تو عمرم کردم با اختلاف زیاد

  • master
    master | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    یعنی وضوح و کیفیت تصاویر و میبینی
    اصلا عشق میکنی
    من ک با همچین مطالبی خیلی حال میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی