ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 احتمالا تابستان امسال در اپیک استور منتشر می‌شود

بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد و علیرغم درخواست فراوان طرفداران هرگز برای پی سی در دسترس قرار نگرفت. البته از آن زمان تاکنون شایعات بسیاری پیرامون ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد و علیرغم درخواست فراوان طرفداران هرگز برای پی سی در دسترس قرار نگرفت. البته از آن زمان تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این موضوع منتشر شده که با توجه به یکی از جدیدترین‌ها، نسخه پی سی بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که اخیراً در سطح اینترنت منتشر شده، نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲ اردیبهشت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در ادامه گزارش آمده است این نسخه انحصاری فروشگاه اپیک گیمز بوده و در تاریخ ۱۸ تیر عرضه خواهد شد.

چندی پیش، شرکت تیک تو قراردادی با اپیک گیمز امضا کرد که به واسطه آن نسخه پی سی Borderlands 3  انحصاری زمانی این فروشگاه خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، رخ دادن اتفاقی مشابه برای نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 دور از ذهن نیست.

بازی Red Dead Redemption 2

در بخش‌های پایانی گزارش آمده که سود حاصل از فروش تمام محتویات دانلود نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در اختیار اپیک گیمز قرار خواهد گرفت. نکته دیگری که گزارش روی آن تاکید می‌کند، دائمی بودن انحصار نسخه پی سی است. در نتیجه، علاقه مندان نباید منتظر عرضه این نسخه روی فروشگاه‌های دیگر از جمله استیم یا GOG باشند.

این گزارش در وب‌سایت‌ 4Chan منتشر شده است. اگرچه این وبسایت بازی Borderlands 3 را پیش از معرفی رسمی لو داده بود اما هر از چند گاهی شاهد انتشار شایعات بی اساس و جعلی در آن هستیم. بنابراین احتمال جعلی بودن گزارش هم وجود دارد.

اواخر دی ماه بود که راک استار با انتشار یک به‌روزرسانی بخش بتل رویال را به بازی Red Dead Redemption 2 اضافه کرد. این بخش که Gun Rush  نام دارد، کاربر را در یک دنیای مشترک با دیگران قرار می‌دهد که هدف آن‌ها گشت و گذار در محیط، جمع آوری مهمات و اسلحه و در نهایت زنده ماندن به عنوان آخرین یاغی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Reza Naiemi
    Reza Naiemi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

    بهتون قول میدم Game Play متفاوتی نسبت به کنسول رو تجربه خواهید کرد.? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی