ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش آیفون از پیش بینی های قبل بیشتر خواهد بود

تحلیلگران موسسه مالی Morgan Stanley آمار فروش ۷۰ میلیون آیفون را برای این سه ماهه برای آیفون برآورد کرده اند. با این تخمین، در صورتی که قیمت میانگین هر دستگاه آیفون ۶۰۵ دلار حساب شود، ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

تحلیلگران موسسه مالی Morgan Stanley آمار فروش ۷۰ میلیون آیفون را برای این سه ماهه برای آیفون برآورد کرده اند. با این تخمین، در صورتی که قیمت میانگین هر دستگاه آیفون ۶۰۵ دلار حساب شود، اپل درآمدی ۴۲٫۳ میلیارد دلاری در این فصل خواهد داشت.

پیش از این تحلیلگران پیش بینی فروش ۶۲ میلیون آیفون را کرده بودند. اما در صورتی که تخمین های تازه درست از آب در آید اپل یکی از پرسودترین فصل های خود را خواهد داشت.

به گفته اپل، آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس از موفق ترین محصولات این شرکت از زمان تاسیس آن بوده اند.

علاوه بر موسسه مورگان استنلی، موسسه UBS نیز پیش بینی کرده اپل در این فصل ۷۰ میلیون دستگاه آیفون را به فروش می رساند. این اولین بار نیست که ما درباره رکوردشکنی های اپل در یک فصل می شنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    دوستان اینجا اصلا کامنت های ضد اپلی نذارید مثل مور و ملخ منفی میخورید :-D

    گذشته از سخت افزار خوب اون تو اجرا گرافیکی بیشتر نمود داره نه چیزی مثل باطری یا دوربین که بخوان اولین باشن طراحی بسیار نذولی رو در پیش گرفت در حدی که یه اپل پرست اطراف من بود برگشت دری وری گفت به ۶ و گفت آدم فکر میکنه گوشی چینیه
    من خودم باور نکردم تا این که گوشی رو از نزدیک گرفتم دستم، واقعا طراحی سیر نذولی داشته در حدی که وقتی دست کسی میبینی باید هی نگاه کنی ببیتی آیفون یا چیز دیگه.

  • احمد
    احمد | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    بعضیا یه واژه اپن سورس یاد گرفتن حس انتلکتوال بودن بهشون دست میده
    یعنی شما با یه گوشی هسته اتم میشکافی ایا؟!
    یا با گوشی همه مسایل پیرامون بیگ بنگ رو حل میکنی؟!
    فکر کردی این چند صد میلیون ادمی که کاربر کلوز سورس هستند نمیفهمن فقط شما میفهمی!
    خوبه ادم از روی عقل حرف بزنه وگرنه چرت و پرت پروندن سادست!

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    ولی در آینده نزدیک بازار از حالت 2 قطبی در میاد منظورم . اپل و سامسونگه . چون بلک بری حرف های زیادی برای گفتن داره مایکروسافت حرف های زیادی برگفتن دار و هم چنین شرکت های چینی حرف های زیادی برای گفتن دارند .


    (همیشه اینو گفتم هر وقتی سیستم عامل موبایل مایکروسافت مانند ویندوز دسکتاپ گسترش پیدا کنه دیگه جلوشو نمیشه گرفت دیدی 90 % بازار دستشه )

  • Rasool Entertainment
    Rasool Entertainment | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    "گزینه پاسخ برای امین نیومد برای شما زدم ….

    ببین امین جان همین طور که شما میگی برای تجربه بیشتر تو اندروید میرید کاستوم رام میریزید یا روت می کنید!"

    خب پویا جان. این وسط یه نکته می مونه!
    آیا جیلبریک کردن کاری قانونیه؟؟
    دسترسی به فایل های سیستمی و Read/Write کردن یک سیستم عامل کلوزسورس غیرقانونیه. شما به این آزادی ها رسیدی درسته. ولی با نقض قانون. یه راننده هم توی خیابون میتونه خیلی آزاد باشه ولی زمانیه که به قوانین عمل نکنه.
    روت کردن توی سیستم عامل ها، عملی غیر قانونی نیست. حتی Mac هم سه سوت با دسترسی روت قابل استفاده میشه. ولی جیلبریک کاری غیرقانونی هست. وگرنه اگه قانونی بود، اپل همون روز اول iOS رو کلوزسورس عرضه نمی کرد که بعدش قرار باشه با هکرا در بیفته سر این قضیه.

    • The End
      The End | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

      دوست من لطفا اطلاعات غلط ندین، عرضه جیلبریک و استفاده از اون به هیچ وجه غیر قانونی نیست، در کل این قضیه بر میگرده به باگ ها و اکسپلویت هایی که از اونها برای توسعه جیلبریک استفاده میشه که میتونه قانونی یا غیر قانونی باشه همه اینها چارچوب و موازینی داره که قانونی بودن یا نبودن یک جیلربیک رو معلوم می کنه، به عنوان مثال تا ورژن 7.0.6 عرضه جیلبریک کاملا قانونی بوده ، ولی عرضه pangu و taig به این شکل نبود توسعه دهنده ها چینی بودن و به دلیل نبود کپی رایت دستشون برای جیل کردن باز بود،
      ما هر ساله موازی با WWDC کنفرانس WWJC هم داریم که برگزار کنندش خود آقای jay freeman(saurik هستند که در آمریکا آخرین دستاورد های جامعه جیلبریک به اشتراک گذاشته میشه، تمام توسعه دهنده های معروف و به نام جیلبریک به اسم و فامیل شناخته میشند، توسط HITB و دیگر شرکت ها کلاس های آموزشی برگزار میکنند و قول خودشون داستان جیلبریک رو برای بقیه تعریف می کنند،،،
      این قضیه خیلی گسترده است و قدمت بالایی داره لطفا بدون آگاهی و اینقدر سطحی در موردش اظهار نظر نکنید.

      اطلاعات بیشتر: https://theiphonewiki.com/

  • RAPture
    RAPture | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    منم با آقای تیری آنری موافقم یعنی "مشتری وفادار".
    تو دنیای تجارت یکی از مهمترین چیزها همین "مشتری وفادار" هستش. اصلن تو کلاس های چگونگی برخورد با مشتری مبحث "مشتری وفادار" تدریس می شه.
    ولی این که چگونه ی شرکتی می تونه "مشتری وفادار" ایجاد کنه خودش کلی بحث می خواد.
    اپل تونسته و داره سودش را می بره. ولی خوب این که اپل این گونه مشتری ها را داره و هر سال بیشتر هم می کنه هنر خاصی می خواد که اپل این هنر را بهتر از هر شرکت دیگه ای فعلن بلده.
    من خودم به جز ی آی پد هیچ دستگاه اپلی دیگه ای نداشتم و با این که ios واقعن سیستم عامل خوبی هستش ولی اندرویید را بیشتر پسندیدم حتا ی مدت با ی لومیا 525 کار کردم و از وین فون هم بیشتر از ios خوشم اومد.
    ولی چه می شه کرد اپل درس ایجاد "مشتری وفادار" را بهتر از هر شرکت دیگری بلد هستش و حتا منی که دوستش ندارم باز هم کلاهم را به احترامش از سرم بر می دارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی