ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با واژه نامه Merriam-Webster، معنای تمام لغات انگلیسی مورد نظرتان را بیابید

حتما شده که در گشت و گذار روزانه تان در اینترنت، به کلماتی در زبان انگلیسی برخورد کرده اید که یا معادل فارسی نداشته و یا حتی ترجمه آن غیرممکن بوده است؛ در این طور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

حتما شده که در گشت و گذار روزانه تان در اینترنت، به کلماتی در زبان انگلیسی برخورد کرده اید که یا معادل فارسی نداشته و یا حتی ترجمه آن غیرممکن بوده است؛ در این طور موارد اگر از متخصصین ترجمه کمک بخواهید بدون شک شما را به استفاده از واژه نامه های انگلیسی به انگلیسی ارجاع خواهند داد. Merriam-Webster یکی از کامل ترین واژه نامه های انگلیسی به انگلیسی است که پلتفرم های موبایل تاکنون به خود دیده اند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

قدمت این واژه نامه آمریکایی به 186 سال پیش می رسد، یعنی دقیقا زمانی که ایرانیان با روس ها پای مذاکرات ترکمانچای نشسته بودند! همین یک مورد کافیست تا بدانید که چه گنجینه کهن ارزشمندی از واژگان را با نصب این اپلیکیشن در موبایل هایتان به همراه خواهید داشت.

مریام وبستر به عنوان یک واژه نامه آفلاین، هر لغت، اصطلاح یا ضرب المثل در زبان انگلیسی که بتوانید تصورش کنید را برایتان به دقت توضیح خواهد داد.

33

در حالت آفلاین می بایست واژگان را به صورت دستی وارد کنید و اگر آنلاین باشید، با قابلیت جستجوی صوتی زحمت این کار نیز از دوشتان برداشته خواهد شد. با جستجوی هر واژه در مریام وبستر اطلاعاتی همچون معنی مختصر کلمه، معنای ریز و کامل، مثال در جمله، تلفظ صوتی واژه و کلمات مترادف و متضاد آن را مشاهده خواهید کرد. جالب اینکه حتی منشأ و زمان اولین استفاده از واژه مورد جستجویتان را هم در پایین صفحه خواهید یافت.

برای دسترسی آسان، امکان اضافه سازی واژگان به بخش علاقه مندی ها فراهم شده و به غیر از این در منوی History قادرید آخرین کلمات جستجو شده در اپلیکیشن را هم مشاهده کنید.

بخشی نیز به نام Word of The Day در اپلیکیشن حضور داشته که با مراجعه به آن، هر روز به صورت تصادفی واژه جالبی را به همراه معنایش برایتان به نمایش در می آورد. مریام وبستر برای کلیه پلتفرم های موبایل در دسترس بوده و یکی از مورد اعتمادترین واژه نامه هایی است که می توانید از دایره لغات عظیم آن بهره ببرید.

Merriam-Webster Dictionary

Merriam-Webster Dictionary

سازنده: .Merriam-Webster Inc قیمت: رایگان (نسخه ویندوزفون 3.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 22.6 / 26.9 / 20 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • اناهیتا
    اناهیتا | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی