ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

«معتاد به تکنولوژی» برنده بهترین عکس سال National Geography شد

تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند که همه آن ها در سه بخش طبیعت، مردم و مکان ها دسته بندی شدند.

برایان ین، برنده امسال می گوید: "وقتی به عکس نگاه می کنم احساس تناقض می کند. از یک سو، هدیه آزادی بخش تکنولوژی و از سوی دیگر اینکه مردم اصلا سعی نمی کنند با یکدیگر تعامل داشته باشند، به خاطر اینکه مجبور نیستند."

در ادامه مطلب چند تصویر برگزیده امسال را مشاهده می کنید که برخی در شاخه خود رتبه اول و برخی دیگر جزو نامزدها بوده اند.

_79851697_nature7natgeo

_79852013_1people

_79852015_3_people

_79853429_4people

_79851696_nature1natgeo

_79851698_nature2natgeo

_79851699_nature3natgeo

_79851933_nature6natgeo

_79852009_nature5natgeo

_79853437_3places

_79853431_1places

_79853433_2places

کدام یک مورد علاقه شماست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Sayonara
    Sayonara | ۲ دی ۱۳۹۳

    عکسای جالبین اون عکس اولیه تو مترو خیلی با حاله

  • amir hosein
    amir hosein | ۲ دی ۱۳۹۳

    عکس برنده واقعا یکی از تلخ ترین واقعیاتو نشون میده
    تو فامیل ما اکثر جوونا تو اینقدر غرق در شبکه های اجتماعی شدن که زندگی تو شبکه رو واقعیت و زندگی تو واقعیتو مجازی میدونن!
    بیشتر شبیه زامبی های داخل بازی شدن یعنی مرده ی متحرک
    الان دختر خالم به خاطر صرف زیاد عمرش رو همین شبکه ها کبدش کمکار شده!اینم تازه اولشه کو تا افسردگی و ...!
    تکنولوژی هر چقدر پیشرفت کنه مثل اینکه یه چاقو رو داری تیز ترش میکنی با کوچکترین اشتباه شکاف عمیق و عمیقتری روی انسان ایجاد میکنه
    واقعا هدف خلقت انسان چی بوده؟

    • Dr.ImaN
      Dr.ImaN | ۲ دی ۱۳۹۳

      تازه اگه بهشون بگی من به خاطر مضراتش استفاده نمی کنم میدونی بهت چی میگن؟:عقب افتاده ای............!!!

  • AMIR FARAJI
    AMIR FARAJI | ۲ دی ۱۳۹۳

    يه ايراني برنده جايزه مسابقه بهترين سلفي ماكروسافت شد
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/373609/یک-ایرانیبرنده-جایزه-بهترین-عکس-سلفی-مایکروسافت-تصویر

  • kamyar
    kamyar | ۲ دی ۱۳۹۳

    عكس يكى مانده به اخرى ،منو ياد فيلم هاى فضايى انداخت(انگار كل دنيا نابود شده)

  • mohammad
    mohammad | ۲ دی ۱۳۹۳

    مرسی اقای وفانژاد شما خیلی خوبین :)

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲ دی ۱۳۹۳

    قطعا نشنال جئو گرافيك يكي از بزرگترين شركت هاي دنيا در زمينه علم جغرافيا است . خواه جغرافياي طبيعي ، خواه انساني و ... اما از نظر من اين عكس ها شايسته همچين نام بزرگي نيست . عنوان پست رو كه خوندم و عكس برگزيده رو كه ديدم انتظار عكس هاي بهتري رو در ادامه مطلب داشتم .

  • steve
    steve | ۲ دی ۱۳۹۳

    ممنون عكس هاي جالب و قشنگيست. :)---------راستي به ياد ترول الان به جاي ترول كي حضور و غياب ميكنه؟يادش بخير خيلي دلم براش تنگ شده

    • دانیال
      دانیال | ۲ دی ۱۳۹۳

      حاضر :-)

  • TURK Oglan
    TURK Oglan | ۲ دی ۱۳۹۳

    عکس های جالبی بودن

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۲ دی ۱۳۹۳

    ۳ تا عکس اخری عالین ، مخصوصن عکس توی مترو

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۲ دی ۱۳۹۳

    یارو چه جوری تونسته تو اون شلوغی مترو همچین عکسی بگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی