«معتاد به تکنولوژی» برنده بهترین عکس سال National Geography شد
تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند ...
تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند که همه آن ها در سه بخش طبیعت، مردم و مکان ها دسته بندی شدند.
برایان ین، برنده امسال می گوید: "وقتی به عکس نگاه می کنم احساس تناقض می کند. از یک سو، هدیه آزادی بخش تکنولوژی و از سوی دیگر اینکه مردم اصلا سعی نمی کنند با یکدیگر تعامل داشته باشند، به خاطر اینکه مجبور نیستند."
در ادامه مطلب چند تصویر برگزیده امسال را مشاهده می کنید که برخی در شاخه خود رتبه اول و برخی دیگر جزو نامزدها بوده اند.
کدام یک مورد علاقه شماست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












عکسای جالبین اون عکس اولیه تو مترو خیلی با حاله
عکس برنده واقعا یکی از تلخ ترین واقعیاتو نشون میده
تو فامیل ما اکثر جوونا تو اینقدر غرق در شبکه های اجتماعی شدن که زندگی تو شبکه رو واقعیت و زندگی تو واقعیتو مجازی میدونن!
بیشتر شبیه زامبی های داخل بازی شدن یعنی مرده ی متحرک
الان دختر خالم به خاطر صرف زیاد عمرش رو همین شبکه ها کبدش کمکار شده!اینم تازه اولشه کو تا افسردگی و ...!
تکنولوژی هر چقدر پیشرفت کنه مثل اینکه یه چاقو رو داری تیز ترش میکنی با کوچکترین اشتباه شکاف عمیق و عمیقتری روی انسان ایجاد میکنه
واقعا هدف خلقت انسان چی بوده؟
تازه اگه بهشون بگی من به خاطر مضراتش استفاده نمی کنم میدونی بهت چی میگن؟:عقب افتاده ای............!!!
يه ايراني برنده جايزه مسابقه بهترين سلفي ماكروسافت شد
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/373609/یک-ایرانیبرنده-جایزه-بهترین-عکس-سلفی-مایکروسافت-تصویر
عكس يكى مانده به اخرى ،منو ياد فيلم هاى فضايى انداخت(انگار كل دنيا نابود شده)
مرسی اقای وفانژاد شما خیلی خوبین :)
قطعا نشنال جئو گرافيك يكي از بزرگترين شركت هاي دنيا در زمينه علم جغرافيا است . خواه جغرافياي طبيعي ، خواه انساني و ... اما از نظر من اين عكس ها شايسته همچين نام بزرگي نيست . عنوان پست رو كه خوندم و عكس برگزيده رو كه ديدم انتظار عكس هاي بهتري رو در ادامه مطلب داشتم .
ممنون عكس هاي جالب و قشنگيست. :)---------راستي به ياد ترول الان به جاي ترول كي حضور و غياب ميكنه؟يادش بخير خيلي دلم براش تنگ شده
حاضر :-)
عکس های جالبی بودن
۳ تا عکس اخری عالین ، مخصوصن عکس توی مترو
یارو چه جوری تونسته تو اون شلوغی مترو همچین عکسی بگیره