ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
بسته های اینترنت ایرانسل
تکنولوژی

ایرانسل بسته های اینترنتی جدید خود را به مناسبت هفته وحدت عرضه کرد

ایرانسل از ارائه بسته های افزایشی جدید اینترنت همراه خبر داد. این بسته‌های افزایشی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، برای مدت محدودی در اختیار مشترکین قرار گرفته است. به گزارش روابط ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایرانسل از ارائه بسته های افزایشی جدید اینترنت همراه خبر داد. این بسته‌های افزایشی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، برای مدت محدودی در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با عرضه این بسته‌های جدید، مشترکین می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه، هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و ضمن تجربه اینترنتی با سرعت بالا و کیفیتی جهانی، هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. با استفاده از سرعت و کیفیت فوق‌العاده خدمات نسل سوم و همچنین 4G که در حال حاضر فقط از سوی ایرانسل عرضه می‌شود، امکان برخورداری از برنامه‌های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت همراه نیز بیش از پیش افزایش یافته است.

برای آشنایی بیشتر با این بسته ها در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس این گزارش، بسته روزانه 300 مگابایتی با قیمت 4هزار تومان، بسته یک روزه شبانه یک گیگابایتی با قیمت هزار تومان، بسته هفتگی 40 مگابایتی با قیمت هزار و 500 تومان و 450مگابایتی با قیمت 6هزار و 500 تومان، بسته یک ماهه 350 مگابایتی با قیمت 7هزار تومان،یک ماهه شبانه 24گیگابایتی با قیمت 10هزار تومان و بسته های 3 ماهه 3 گیگابایتی با قیمت 30هزار تومان، 6گیگابایتی با قیمت 50هزار تومان، 9 گیگابایتی با قیمت 65هزار تومان، 12 گیگابایتی با قیمت 75هزار تومان، 15 گیگابایتی با قیمت 90هزار تومان، 18گیگابایتی با قیمت 95هزار تومان، 30 گیگابایتی با قیمت 120هزار تومان و 50 گیگابایتی با قیمت 150 هزار تومان به مناسبت هفته وحدت به فهرست بسته های تخفیفی اینترنت همراه ایرانسل اضافه شدند.

این بسته های جدید علاوه بر بسته های قبلی در اختیار مشترکین قرار گرفته و امکان برخورداری از بسته های پیشین کماکان مقدور است و بدین ترتیب تنوع بسته های اینترنت همراه افزایش داده شده است.

مشترکین ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #5*555* از کلیه بسته‌های افزایشی اینترنت همراه مطلع شده و نسبت به انتخاب و فعال‌سازی بسته مورد نظر خود اقدام کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص بسته‌های افزایشی ایرانسل از طریق وبسایت این شرکت قابل مشاهده است.

از سوی دیگر تمامی مشترکینی که در روزهای ۱۴ و ۲۱ دی ماه 93 نسبت به خرید سیمکارت اعتباری ایرانسل اقدام کنند، از 100 مگابایت اینترنت همراه رایگان سه روزه بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • Arman_Amani
    Arman_Amani | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    اینترنت سرعت بالا نا محدود حق مسلم ماست،البته تو رویا

  • شرلوک
    شرلوک | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    منو بگو بدو‌بدو‌ رفتم 4G کردم خطمو
    کلا قطع و وصله! ولی بعضی وقتا انصافا سرعتش خیلی عالی میشه، اونم فکر کنم از دستشون در میره

  • آقای تیری آنری
    آقای تیری آنری | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    خدایی بازم به رایتل،ما انقدر بد و بیراه گفتیم که دزده و سو استفاده گره و فلان و فلان
    ولی والله با این شاهکارای ایرانسل ، بخدا باید بگیم بازم دمشون گرم

    رایتل باز اگه دانشجو باشی ۱۲ گیگ فقط اعتبار اولیه میده
    ۳جی بدون قطعی تو مرکر استان ها ۳گیگ ۲۰ تومن
    درسته اینم ارزون نیست ولی دیگه بین بد و بدتر...

  • دانیال
    دانیال | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    ادمین جان دوست داریم:-)

  • رسول
    رسول | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    دوستان اینستاگرام برای ip ایران از 1 ساعت پیش بسته شده هیچ عکسی لود نمیشه!

  • ناخدا
    ناخدا | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    "بسته هفتگی ۴۰ مگابایتی با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان"
    این و کجای دلم بزارم؟!!!

    • پوریا ماندگار
      پوریا ماندگار | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      فک میکنه پشت کوهیم ، من موندم با 3g چجوری مصرف کنیم 40 مگابایت رو که تموم نشه ؟

  • محمدضا
    محمدضا | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    دیجیاتو بزار بخوابیم تروخدا
    موبایلم نوتیفیکشن داد ۷ متر پریدم هوا

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    هفته وحدت چیه ؟؟؟ به چه دلیلیه ؟؟؟

    • kasra
      kasra | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      زياد جدي نكير ديوان جون

      اين هفته يعني هفته اي كه حتي قيمت ها بيشتر محاسبه ميشه ولي در ظاهر ارزون شده و دزدي در خفا صورت ميكيره

      فك كن بسته ١ كيك ميكيري ولي فقط ٦٠٠ مك استفاده ميكني بقيشم خودشون خير اموات ميكنن كه ثواب كنن

      تو آمريكا سجده شكر كن كه اونجا زندكي ميكني ...

    • Thinkdifferent
      Thinkdifferent | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      داداش جون همونجوری که میدونی عمده مسلمونا یا شیعه هستن یا سنی.سنی ها اعتقاد دارن که ی روز پیامبر(ص)به دنیا اومدن و شیعه ها هم اعتقاد دارن که پیامبر(ص) ی روز دیگه به دنیا اومدن بین این دو تا روز تقریبا هفت روز فاصلست.الان داریم از این هفته استفاده میکنیم برای وحدت بیشتر بین مسلمونا برای پیروزی در همه زمینه ها

  • سید علی
    سید علی | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    فقط يه جمله به مسئولين ايرانسل:
    روتونو برم!!!

    • خودم
      خودم | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      ببخشيد من اينجا نظر ميزارولي

      اينستا گرام من هيچي زيرو لود نميكنه...
      براي شما هم ي همچين اتفاقي افتاده!!!؟

    • Mohammad Armin
      Mohammad Armin | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      من عذر خواهی میکنم ک خارج از نوبت پیام میدم ولی
      .
      اینستاگرامم هیچیزی رو باز نمیکنه..
      برای شما هم این طوری شده!!!؟

  • ســـــــــپهــــــــر
    ســـــــــپهــــــــر | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    وای چقدر ایرانسل لطف میکنه به ما واقعا! بخدا راضی نیستیم انقدر ضرر کنه! اونم با این خدمات متمایزی ک ارایه میده و با این قیمت نازل! واقعا ادم دیگه چی میخواد؟

    • عمو مهرداد
      عمو مهرداد | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      قیمت نازلو خوب اومدی :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی