ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

ایسوس با ارسال کد های مرس خبر داد: موبایل جدید با زوم اپتیکال در راه است

ایسوس به تازگی ویدیویی عجیب را در اینترنت منتشر کرده است. در این ویدیو تنها یک جمله به نمایش در می آید که ترجمه آن می شود «چیزی را ببین که دیگران نمی توانند ببینند». ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایسوس به تازگی ویدیویی عجیب را در اینترنت منتشر کرده است. در این ویدیو تنها یک جمله به نمایش در می آید که ترجمه آن می شود «چیزی را ببین که دیگران نمی توانند ببینند».

اما ایسوس از این جمله چه منظوری می تواند داشته باشد؟ کلید ماجرا در صدایی است که بر روی این ویدیو قرار داده شده است. آواهایی که ایسوس بر روی این تیزر تبلیغاتی قرار داده، بسیار شبیه به کد های مرس هستند.

وبسایت های خارجی این کد ها را ترجمه کرده و به عبارت «زوم اپتیکال» دست پیدا کرده اند. بر این اساس پیش بینی می شود که ایسوس در حاشیه نمایشگاه CES 2015 موبایلی را معرفی کند که دوربین آن به زوم اپتیکال مجهز باشد.

پیش از این سامسونگ با Galaxy K Zoom تلاش کرده بود تا چنین مفهومی را خلق نماید، اما آمار و ارقام نشان می دهند که کاربران از موبایلی با دوربین اپتیکال استقبال چندانی را به عمل نیاورده اند.

ایسوس همواره به ساخت محصولاتی عجیب و غریب معروف بوده و تلاش های بسیاری را در این زمینه کرده است. فون پد، پد فون، تبلت های ترنسفرمرز و ... از جمله تلاش های این شرکت جهت ارائه دستگاه های متفاوت به بازار هستند.

به نظر شما ایسوس می تواند سرانجام موبایلی را به بازار عرضه نماید که زوم اپتیکال برگ برنده ای برای آن محسوب شود؟

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/ASUS Guess the hidden message.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • iPooya
    iPooya | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    ايسوس تو لپ تاپ خوبه و محبوبيت خاصي تو گوشي و تبلت نداره

  • Moamad
    Moamad | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    بیاین شرط ببندیم کاماکان لومیا 1020 عه که بهترین گوشی دوربین محوره و نسل بعدی این گوشی ها هم از همین خانواده خواهد بود :D

  • ارمین
    ارمین | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    فعلا که Zenphone یا وایرلس کار نمیکنه یا سیم کارت نمیشناسه. بعد گذشت این همه مدت هنوز راه حل درستی ارائه نکردن. به نظر من شرکت زیاد خوبی نیست

  • ali.n
    ali.n | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    اگه بتونه زوم اپتیکال رو بدون اینکه ماژول غول پیکری به کار ببره ارائه بده خیلی محشر میشه،، اینکه خوب باشه یا بد مهم نیست مهم اینه که بقیه کمپانی ها رو به تکاپو برای توسعه زوم اپتیکال وادار کنه،،

  • bahram
    bahram | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    خوبه
    ـــــــــــــــــ
    آقای قاسمی منتظر جوابم

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    اگر قرار باشه چیزی شیبه Galaxy K Zoom باشه که تلاش بی فایده است

  • Sir Mehdi Ive
    Sir Mehdi Ive | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    بچه ها یه اکسپریا زد 2 دارم یه ماهه خریدمش،امروز یهو دیدم لنز دوربینش خش برداشته،البته تاثیری تو عکس نداره زیاد ولی خش هاش زیادن و اعصابمو خراب کرده،تو وب رفتم نوشته بودن خمیر داندان بزنی روش پاک میشه زدم و بدتر شد،جوش شیرین هم زدم تاثیری نداشت،به نظرتون چیکار کنم؟

    • ali.n
      ali.n | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      توی نت روشهایی مثل استفاده از پولیش و الکل هم نوشته، که خب تجربه‌ای ندارم که درسته یا نه، اگه تهرانید به گارانتی آرین مراجعه کنید، اگه گوشی بدون گارانتی هم باشه شاید قبول کنند لنز رو عوض کنن و مبلغی بگیرن... یک فرضیه دیگه هم شاید ممکن باشه و اونم مراجعه به عینک ساز ها و جواهر سازها!برای جلا دادن هست،، هیچکدوم از این راه ها رو مطمئن نیستم اما خب گفتم شاید بکارتون اومد. لنز دوربین خودمم(z) همینجوره و قصد امتحان روشها رو دارم.

    • Amirhossein_Zaeri
      Amirhossein_Zaeri | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      باید بری در کارخونه سونی رو گل بگیری...!(با احترام به فن های سونی)
      این اولین باری نیست که من همچین اتفاقی رو میبینم یکی از دوستام زد1 داره بعد از 1 ماه استفاده با کاور یه روز گوشی رو بیرون اورد که تمیز کنه اما در عین ناباوری دید کلی نقطه های ریز پشت گوشی هست بعد از تمیز کردن متوجه شد این نقطه ها عمق داره انگاری خود بخود قسمت هایی از شیشه ریخته بود!!!
      خودم به عینه زیاد دیدم اگر از سری زد سونی به شدت محافظت نشه با کوچکترین حرکت مثل گذاشتن تو جیب شلوار جین یا گذاشتن رو میز ام دی اف خش میخوره
      قصدم تخریب نیست و مسلما هر جنسی خوب و بد داره اما تجربیات عینی من همیشه از گوشی های سونی بد بوده!!

      • ali.n
        ali.n | ۱۲ دی ۱۳۹۳

        خش پذیری رو قبول دارم و به هرکس میبینم سری زد خریده بهش میگم برچسب پشت رو رو بزنه، اما ریختن و شکستن شیشه به خودی خود خیلی عجیبه، چون دیدم و تجربه هم کردم که شیشه های گوشی های سونی از لحاظ محکمی خیلی خوبند و به سادگی با افتادن از فاصله یک متری روی سطوح سخت خرد نمیشن و نمی شکنند.

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      خمیر دندان برای تمیز کردن CD
      شنیده بودم اما برای از بین بردن خش نه! تازه اگر از اونایی باشه که یه سری دونه های ریز توش دارن بدترش میکنه. بازم اینکه خود به خود خش بیافته خیلی عجیبه. گوشی قبلیم هم بر اثر ضربه روی دوربین خش افتاد اما تاثیر توی عکاسی نداشت. شما هم یکم بیشتر مراقب باش.
      .........................
      دوربین با زوم اپتیکال اگر بخواد مثل مدل های سامسونگ باشه بهتر که نزنه!

    • ali.n
      ali.n | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      شاید متعجب باشید چرا خش برداشته، دلیلش اینه که سونی از شیشه دراگون تریل استفاده میکنه، این شیشه مقابل شکستن و ضربه مقاومت خوبی داره، اما مثل سافایر یا گوریلا گلس ضد خش نیست.

  • Moh7n
    Moh7n | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    با زوم اپتیکال چیزی میبینیم ک بقیه نمیتونن ببینن؟ O_O !

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    اگه قیمتش خوب باشه فروش میکنه وگرنه اگه قرار باشه از DSLR ها هم گرون تر باشه هیچ ... ای نمیخره

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    Asus سابقه ای در ساخت دوربین نداره بنابراین فکر نکنم یک موبایل با قابلیت زوم اپتیکال از طرف ایسوس موفقیت چندانی بدست بیاره...

    • A.R.T
      A.R.T | ۱۲ دی ۱۳۹۳

      تجربه تو ساخت ساعت هم نداشت اما ساعت خیلی خوبی ساخت. در ضمن دوربین گوشیش رو خودش نمیسازه

مطالب پیشنهادی