ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Art Slim
تکنولوژی

ال جی با رونمایی از تلویزیون های UHD در CES امسال خبر ساز خواهد شد

نمایشگرهای چشم نواز ال جی طرفداران زیادی دارند اما قیمت آنها همواره مشکلی بزرگ در بالا رفتن آمار فروش شان محسوب می شده است. در ماه های اخیر، قیمت این نمایشگرها از رقم نجومی 15000 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

نمایشگرهای چشم نواز ال جی طرفداران زیادی دارند اما قیمت آنها همواره مشکلی بزرگ در بالا رفتن آمار فروش شان محسوب می شده است.

در ماه های اخیر، قیمت این نمایشگرها از رقم نجومی 15000 هزار دلار به 3500 دلار رسید که افتی قابل ملاحظه به شمار می آید اما کمپانی تولید کننده این محصولات به خوبی می داند که برای جلب توجه عموم لازم است که قیمت آنها را از این هم پایین تر بیاورد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

 LG Display که نمایشگرهای مورد نیاز کمپانی مادر را تأمین می کند وعده داده است که سری جدیدی از پنل های OLED خود را در نمایشگاه امسال در معرض دید عموم قرار خواهد داد و انتظار می رود که این نمایشگرها را روی تلویزیون های غول پیکر ال جی ببینیم.

یکی از محصولاتی که قطعا در این رویداد خودنمایی خواهد کرد تلویزیون مفهومی Art Slim (با نام  تجاری UF9500 LCD) است که احتمالا دارای یک نمایشگر 65 اینچی الترا اچ دی بوده و تنها 15/87 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

در نمایشگاه CES امسال همچنین شاهد رونمایی از نخستین تلویزیون خمیده 55 اینچی Ultra HD OLED خواهیم بود و  در کنار آن مدل های مختلفی از نمایشگرهای خمیده و فلت ال جی هم در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

Ultra HD TV

البته لازم به یادآوری است که کمپانی کره ای مورد بحث صرفا در زمینه تولید نمایشگر برای تلویزیون فعالیت ندارد و این قطعه را برای محصولاتی دیگری چون لپ تاپ هم تأمین می کند.

این شرکت وعده داده است که به زودی یک نمایشگر 15 اینچی تاچ را برای لپ تاپ ها ارائه خواهد کرد که از فناوری In-Cell Touch مورد استفاده در تلفن ها و تبلت ها  بهره می برد.

البته همانطور که در ابتدا گفته شد، LG Display تأمین کننده این نمایشگرهاست و به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که همه اینها پس از ورود به بازار مصرف چه میزان برای مشتریان هزینه در بر خواهند داشت.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    چ شود ces امسال خدای من اوج هماورد کشورهای آسیایی

  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    چه زیباست!!!
    .
    .
    .
    .تلویزیون را میگم.

    • amir hosein
      amir hosein | ۱۴ دی ۱۳۹۳

      هر دو تاشون قشنگن!مگه نه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی