ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

گریل های هوشمند Lynx شما را در پختن غذاهایی بهتر یاری می کنند

گریل کردن غذاها خودش یک هنر محسوب می شود و وقتی به این شیوه غذایی را آماده می کنید احتمال اینکه بسیار سریع آن را بسوزانید یا برگرهایتان به خوبی مغز پخت نشوند بسیار زیاد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گریل کردن غذاها خودش یک هنر محسوب می شود و وقتی به این شیوه غذایی را آماده می کنید احتمال اینکه بسیار سریع آن را بسوزانید یا برگرهایتان به خوبی مغز پخت نشوند بسیار زیاد است. در این میان شرکت Lynx‌ اعتقاد دارد نیازی نیست تا افراد با آزمون و خطا گریل نمودن مواد غذایی مختلف را بیاموزند و می توانند از این به بعد مسئله ی مذکور را به گریل هوشمند تولیدی این کمپانی بسپارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گریل جدید Lynx در ابتدای شروع پخت و پز در مورد مواد غذایی که قصد گریل کردن آنها را دارید سئوال می کنید تا شرایط لازم برای طبخ شان را فراهم نماید و سپس از طریق اعلان های صوتی شما را از فرا رسیدن زمان چرخاندن مواد غذایی موجود بر روی توری یا برداشتن آنها پس از پخته شدن آگاه می سازد.

علاوه بر این، محصول یاد شده میزان حرارتی تولیدی را به صورت خودکار کنترل نموده و آن را در حد مناسب نگه می دارد تا افرادی که تمایل دارند استیکی، نیم پز یا کمتر پخته شده میل نمایند غذای آنها دقیقاً مطابق میل و سلیقه شان آماده گردد. برای گریل Lynx اپلیکیشنی تحت دو پلتفرم اندروید و iOS هم ارائه گشته که در صورتیکه کاربر برای چند دقیقه محل پخت غذا را ترک نماید می تواند باز هم از وضعیت آنچه در حال آماده سازی بوده آگاه گردد و نگرانی از بابت سوختن مواد غذایی نداشته باشد.

lynx-smartgrill-2

گریل های ایستاده به صورت پیش فرض وسایل گرانی محسوب می شوند و به یقین مدلی مانند Lynx که از قابلیت های هوشمند هم بهره مند است قیمتش از سایر مدلهای مشابه به مراتب گران تر خواهد بود. این کمپانی اعلام نموده که مدل ۳۰ اینچی محصول تازه اش را به قیمت ۶۰۰۰ دلار و مدل ۴۲ اینچی آن را به قیمت ۹۰۰۰ دلار ارائه خواهد نمود.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • NUM.1
    NUM.1 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    بچه ها الان یهویی دیدم فرش اتاقم هوشمند شده!هر 10مین یه بار طرح عوض میکنه!
    تازه وقتی انگشتمو رو تاچ پد میکشم سایتایی رو میخوام باز میکنه(حالا این مال حسگر اثرانگشته شوخی کرد :) )
    تازه با گوشیم لپ تاپمو کنترل کردم! :D
    چقد خوبهههه،موزیک...
    کلا همه چیز الکترونیک شدن
    فقط یه کاری بکنن گوشی خودشو بزنه به شارژ ممنون میشم :D

  • جزقاله
    جزقاله | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    استيك رو تو ماهيتابه با يه تيكه آجر آلمينيوم پيچ ميپزم شيش هزار دلارم ميزارم تو جيبم !!
    عه من كه شيش هزار دلار ندارم !!!

    • فرشاد
      فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      مرسی ایده شبیه سازی تنور صنعتی میشه دیگه؟؟
      ای اقا دو تا حسگر حرارتی هم می چسبونی روش با یه فرستنده وای فای وصل می کنی اینترنت 8900 ئلارم می زاری جیبت بقه اش هم آجر آلمینیوم پیچ و استیک و البته حسگر رو گول تلیف به رفقا

      • NUM.1
        NUM.1 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        آقا شما که واردی یه چیز طراحی کن پیتزا بپزه خودش همه کاراشو کنه :D

        • فرشاد
          فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

          من کجا واردم ولی رو چشم فقط برای نامبر وان خان

  • bahram
    bahram | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    واسه یه استیک 9000 دلار؟؟!!!!
    نخورم بهتره :D

  • فرشاد
    فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    فقط غذای هوشمند نیومده مثلا بره تو معده به میزان لازم انرژی قند و ... بعد ....
    ----
    دوستان اگه یه روزی ساختن ما پتنتش کردیم ولی اجازه ساخت به هر کی خواست دادیم

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    آقا هروقت این تونست قورمه سبزی و فسنجون و کله پاچه مامان پز بپزه بگو بیاد بگه من هوشمندم

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      یه ادویه ای می زنه که بکره تو هیچ رستورانی نیست و اسمش عشقه

    • فرشاد
      فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      عامر خان پست پیشی کمی نگران شدم گفتم نکنه می خوایی شما هم بری
      :(

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        این راهی که ما توش قدم گذاشتیم تا تهش هستیم داداش

        • فرشاد
          فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

          داداشمونی

مطالب پیشنهادی