گریل های هوشمند Lynx شما را در پختن غذاهایی بهتر یاری می کنند
گریل کردن غذاها خودش یک هنر محسوب می شود و وقتی به این شیوه غذایی را آماده می کنید احتمال اینکه بسیار سریع آن را بسوزانید یا برگرهایتان به خوبی مغز پخت نشوند بسیار زیاد ...
گریل کردن غذاها خودش یک هنر محسوب می شود و وقتی به این شیوه غذایی را آماده می کنید احتمال اینکه بسیار سریع آن را بسوزانید یا برگرهایتان به خوبی مغز پخت نشوند بسیار زیاد است. در این میان شرکت Lynx اعتقاد دارد نیازی نیست تا افراد با آزمون و خطا گریل نمودن مواد غذایی مختلف را بیاموزند و می توانند از این به بعد مسئله ی مذکور را به گریل هوشمند تولیدی این کمپانی بسپارند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گریل جدید Lynx در ابتدای شروع پخت و پز در مورد مواد غذایی که قصد گریل کردن آنها را دارید سئوال می کنید تا شرایط لازم برای طبخ شان را فراهم نماید و سپس از طریق اعلان های صوتی شما را از فرا رسیدن زمان چرخاندن مواد غذایی موجود بر روی توری یا برداشتن آنها پس از پخته شدن آگاه می سازد.
علاوه بر این، محصول یاد شده میزان حرارتی تولیدی را به صورت خودکار کنترل نموده و آن را در حد مناسب نگه می دارد تا افرادی که تمایل دارند استیکی، نیم پز یا کمتر پخته شده میل نمایند غذای آنها دقیقاً مطابق میل و سلیقه شان آماده گردد. برای گریل Lynx اپلیکیشنی تحت دو پلتفرم اندروید و iOS هم ارائه گشته که در صورتیکه کاربر برای چند دقیقه محل پخت غذا را ترک نماید می تواند باز هم از وضعیت آنچه در حال آماده سازی بوده آگاه گردد و نگرانی از بابت سوختن مواد غذایی نداشته باشد.
گریل های ایستاده به صورت پیش فرض وسایل گرانی محسوب می شوند و به یقین مدلی مانند Lynx که از قابلیت های هوشمند هم بهره مند است قیمتش از سایر مدلهای مشابه به مراتب گران تر خواهد بود. این کمپانی اعلام نموده که مدل ۳۰ اینچی محصول تازه اش را به قیمت ۶۰۰۰ دلار و مدل ۴۲ اینچی آن را به قیمت ۹۰۰۰ دلار ارائه خواهد نمود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


عالی بود مثه همیشه مرسی
بچه ها الان یهویی دیدم فرش اتاقم هوشمند شده!هر 10مین یه بار طرح عوض میکنه!
تازه وقتی انگشتمو رو تاچ پد میکشم سایتایی رو میخوام باز میکنه(حالا این مال حسگر اثرانگشته شوخی کرد :) )
تازه با گوشیم لپ تاپمو کنترل کردم! :D
چقد خوبهههه،موزیک...
کلا همه چیز الکترونیک شدن
فقط یه کاری بکنن گوشی خودشو بزنه به شارژ ممنون میشم :D
استيك رو تو ماهيتابه با يه تيكه آجر آلمينيوم پيچ ميپزم شيش هزار دلارم ميزارم تو جيبم !!
عه من كه شيش هزار دلار ندارم !!!
مرسی ایده شبیه سازی تنور صنعتی میشه دیگه؟؟
ای اقا دو تا حسگر حرارتی هم می چسبونی روش با یه فرستنده وای فای وصل می کنی اینترنت 8900 ئلارم می زاری جیبت بقه اش هم آجر آلمینیوم پیچ و استیک و البته حسگر رو گول تلیف به رفقا
آقا شما که واردی یه چیز طراحی کن پیتزا بپزه خودش همه کاراشو کنه :D
من کجا واردم ولی رو چشم فقط برای نامبر وان خان
واسه یه استیک 9000 دلار؟؟!!!!
نخورم بهتره :D
فقط غذای هوشمند نیومده مثلا بره تو معده به میزان لازم انرژی قند و ... بعد ....
----
دوستان اگه یه روزی ساختن ما پتنتش کردیم ولی اجازه ساخت به هر کی خواست دادیم
آقا هروقت این تونست قورمه سبزی و فسنجون و کله پاچه مامان پز بپزه بگو بیاد بگه من هوشمندم
یه ادویه ای می زنه که بکره تو هیچ رستورانی نیست و اسمش عشقه
عامر خان پست پیشی کمی نگران شدم گفتم نکنه می خوایی شما هم بری
:(
این راهی که ما توش قدم گذاشتیم تا تهش هستیم داداش
داداشمونی