ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به موبایل فایرفاکسی FXO

اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس معمولا قیمت پایینی دارند زیرا این تلفن های هوشمند عموما برای کشورهای در حال توسعه ساخته می شوند. با در نظر داشتن همین مسأله، یک ماه پیش که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس معمولا قیمت پایینی دارند زیرا این تلفن های هوشمند عموما برای کشورهای در حال توسعه ساخته می شوند.

با در نظر داشتن همین مسأله، یک ماه پیش که اسمارت فون Fx0 رونمایی شد، بسیاری از آمدنش متحیر شدند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا علت این مسأله را بیابید.

در آن زمان مشخص شد که این تلفن هوشمند از جدیدترین نسخه سیستم عامل فایرفاکس بهره می برد و بدنه طلایی رنگ و شفاف آن که توسط کمپانی الجی طراحی شده بود ظاهری بسیار شیک و زیبا داشت که تحسین بسیاری را برانگیخت.

اما پس از آنکه در CES امسال این محصول از نزدیک در معرض دید عموم قرار گرفت روشن شد که علیرغم ظاهر زیبا و دل فریبش کیفیت ساخت پایینی دارد.

این تلفن 4.7 اینچی از نمای دور به جواهری می ماند که در دستان شما قرار دارد و حاصل کار طراح مشهور ژاپنی توکوجین یوشیوکاست که به خاطر ایده های مبتکرانه اش همواره مورد توجه قرار داشته است.

با این همه، همانگونه که در ابتدا گفته شد، ظاهر زیبای این اسمارت فون کیفیت ساخت پایین آن را نمی پوشاند و به همین دلیل نمی توان آن را در زمره دستگاه های خوش ساخت و اعلی قرار داد.

زمانی که این تلفن را در دست می گیرید نخستین مسأله ای که مورد توجه تان قرار می گیرد لبه های تیز پلاستیکی آن است که با استفاده طولانی مدت حتی می توانند کف دست را هم خراش دهند.

نکته دیگر در مورد این محصول ضخامت آن است که اسمارت فون رونمایی شده دیروز ال جی را در ذهن تداعی می کند. جدای از کیفیت پایین بدنه این تلفن هوشمند، می توان به سیستم عامل رسپانسیو و دوربین خوب آن اشاره کرد.

در نهایت می توان اینگونه نتیجه گرفت که اگر از قیمت 420 دلاری این اسمارت فون خبر نداشتید احتمالا آن را خریداری می کردید و بی خیال بدنه بی کیفیت آن می شدید، که با در نظر داشتن این قیمت قطعا نظرتان تغییر خواهد کرد.

DSC07524.0 DSC07528.0 DSC07529.0 DSC07530.0 DSC07532.0 DSC07536.0

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • erftiamat
    erftiamat | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    زخامتش خیلی زیاده از کنار نگاش میکنی از چش میوفته . اینطوری با این ضخامت عرضش کنن قطعا شکست میخوره .. کم پیدا میشن که تو کشورهای در حال توسعه واسه چیزی پول بدن که اینده ی روشنی نداره .. اینجور جاها مردم دنبال چیزین که ازمایش پس داده زیاد ریسک نمیکنن با پولشون..تو این کورهام گوشی مثل سرمایست بازار دست دوم حسابی گرمه مثل همینجا اما با این یکی صاحب اول و اخر گوشی خودت میشی

  • offline
    offline | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    دوست نمی دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی