ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Bang & Olufsen با کنترلر لمسی از جنس چوب معرفی شد

برای بسیاری از ما تلفن های هوشمند به ابزاری برای کنترل کردن سیستم های استریوی خانگی مان بدل شده اند و در اصل از طریق آنها به پخش موسیقی بر روی ابزارهای یاد شده می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۴:۳۰

برای بسیاری از ما تلفن های هوشمند به ابزاری برای کنترل کردن سیستم های استریوی خانگی مان بدل شده اند و در اصل از طریق آنها به پخش موسیقی بر روی ابزارهای یاد شده می پردازیم. اما در این میان Bang & Olufsen برندی که در زمینه ی ساخت محصولات صوتی نامی خوش آوازه محسوب می شود ابزاری را معرفی کرده که قصد دارد با آن ما را به دورانی ببرد که محصولات یک هدف و منظور را دنبال می کردند.

BeoSound Moment تبلتی است دو وجهی که به فایل های موسیقی شما در کلاود دسترسی پیدا کرده و سعی می نماید به صورت هوشمند آنچه را که می خواهید بشنوید را برایتان پخش نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شاید یکی از مهم ترین جنبه های قابل توجه Moment را بتوان در قسمت پشتی اش دانست که به صورت کامل با چوب پوشانده شده، در این بخش دندانه هایی کم عمق با چیدمانی مانند یک چرخ (wheel) وجود دارد و B&O در همین رابطه می گوید این اولین بار در سراسر دنیا محسوب می شود که در یک محصول از چوب به عنوان یک رابط کاربری لمسی بهره گرفته شده است.

اگر قسمت میانی چرخ یاد شده را تپ کنید موسیقی بلافاصله شروع به پخش شدن خواهد نمود و چنانچه انگشت خود را بر روی دندانه های کم عمق بکشید صدای موزیک افزایش و یا کاهش می یابد. در برخی مواقع این قسمت از تبلت نسبت به فرمان های لمسی ممکن است واکنشی با تاخیر نشان دهد ولی در اکثر اوقات همه چیز به خوبی و دقیق عمل می کنند.

بخش جلویی تبلت نمایی فلزی دارد و در قسمت سمت راست آن درست در کنار نمایشگر یک چرخ دیگر تعبیه شده است. از صفحه نمایش می توان برای مرور فایل های موسیقی ذخیره شده بر روی کلاود استفاده برد و یا پخش موزیک از طریق ایستگاه های مختلف رادیویی را آغاز کرد. اما B&O بر این باور است که شما همواره و یا حتی در اکثر اوقات تمایلی به مرور فایل های موسیقی نخواهید داشت و در عوض با لمس رابط کاربری که همانند یک چرخ بزرگ رنگی در نمایشگر ظاهر می گردد می توانید خیلی سریع پخش موسیقی مناسب را آغاز نمایید.

در استفاده از این چرخ رنگی اگر محدوده ی قرمز رنگ را انتخاب کنید موسیقی پرهیاهو پخش می شود و مثلاً اگر قسمت سبز رنگ انتخاب شود موزیک ملایم و آرامش بخش خواهد بود. در صورتیکه قسمت های نزدیک به مرکز چرخ رنگی را لمس کنید موسیقی های انتخابی از بین مواردی که بیشتر گوش داده اید و می پسندید برگزیده می شود و در صورت تپ کردن قسمت های بیرونی می توانید به موزیک های تازه تر و ناشناس تر گوش دهید.

چرخی که در قسمت چوبی تعبیه شده و با لمسش بلافاصله به پخش موسیقی می پردازد سعی دارد در زمان مناسب موزیک مناسب را پخش نماید، اما این امر به چه صورت امکان پذیر می شود؟  Bang & Olufsen در این رابطه توضیح می دهد که تبلت Moment ظرف چند هفته ی ابتدایی تلاش می کند با دنبال کردن اینکه در چه زمانی از شبانه روز چه نوع موسیقی را گوش می دهید در مورد شما و سلیقه تان بیاموزد و پس از آن با لمس چرخ چوبی پشت دستگاه در هر لحظه موزیک مناسب بلافاصله پخش می شود.

برای تبلت مورد بحث از جانب کمپانی تولید کننده یک داک هم ارائه شده که نقش استند شارژر را نیز ایفا می کند و البته شما می توانید انواع اسپیکرهای سیم دار را به این استند متصل نمایید یا از سایر اسپیکرهای بی سیم مورد نظر خود برای افزایش کیفیت صدا استفاده کنید و تاکید شده است که بلندگوهای انتخابی کاربر نیازی نیست که از برند Bang & Olufsen باشند. Moment می تواند به کتابخانه موسیقی تلفن هوشمندان کاربران از طریق بلوتوث دسترسی پیدا کند اما از سوی دیگر قادر است به سرویس های تحت کلاود مختلفی مانند اسپاتیفای نیز متصل شود، که به کارگیری این سرویس ها با استفاده از چرخ رنگی که پیش تر اشاره شد جذاب تر هم می شود.

B&O قصد دارد در سال جاری Moment را وارد بازار نماید ولی برای این هدف تاریخ دقیقی اعلام نکرده و در مورد قیمت تبلتش هم سخنی به میان نیاورده است هر چند با توجه به لوکس و خاص بودن این کالا بعید نیست قرار باشد تا مشتقانش رقم هنگفتی را بپردازند.

v-DSC07618.0.0

BeoSound_Moment_Alu_Front_MoodWheel_White_Backgr_Med_Res.0

BeoSound_Moment_Front_Alu_White_Backgr_Med_Res.0

BeoSound_Moment_Front_Angle_White_Backg_Med_Res.0

BeoSound_Moment_Front_MoodWheel_Low_Res.0

BeoSound_Moment_Front_Wood_Low_Res__2_.0

BeoSound_Moment_Front_Wood_White_Backgr_Med_Res.0

BeoSound_Moment_MoodWheel_leaning_Low_Res.0

BeoSound_Moment_MoodWheel_wBeoLab_18_Low_Res.0

BeoSound_Moment_Wood_Front_w_BeoLab18_Low_Res.0

v-DSC07568.0

v-DSC07604.0

v-DSC07640.0

v-DSC07644.0

 

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی