شرکت چینی TCL قصد دارد پالم را به زندگی برگرداند
احتمالا در روزهای گذشته در خصوص بازگشت Palm به دنیای ابزارهای هوشمند در دیجیاتو خوانده اید. ساعتی پیش شرکت TCL که سازنده تلفن های هوشمند آلکاتل وان تاچ است در حاشیه CES اعلام کرده که ...
احتمالا در روزهای گذشته در خصوص بازگشت Palm به دنیای ابزارهای هوشمند در دیجیاتو خوانده اید. ساعتی پیش شرکت TCL که سازنده تلفن های هوشمند آلکاتل وان تاچ است در حاشیه CES اعلام کرده که قصد دارد برند Palm را دوباره زنده کند.
البته احتمالا در ابزارهای تازه اثری از خصوصیات پالم سابق دیده نخواهد شد چون پتنت ها و حتی سیستم عامل آن هر کدام به شرکتی واگذار شدند و Alcatel OneTouch تنها نام آن را در اختیار دارد. سیستم عامل webOS نیز توسط ال جی از اچ پی خریداری شد. ال جی قصد دارد تلویزیون های هوشمند و شاید ساعت هوشمند بعدی خود را با این سیستم عامل عرضه کند.
اینطور که به نظر می رسد تا زمانی که تلفن های هوشمندی با نام Palm به بازار عرضه شوند، زمان زیادی باقی نمانده. باید دید نتیجه نهایی برنامه های TCL چه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عالی بود مثه همیشه مرسی
تصوير اول خبر خيلي باحاله..
یه زمانی هم نوکیا میخواست با سیمبین به جایی برسه ولی....
پالم سرطان زاست
بیربط( اسپم فقط مخصوص دیوان)
http://khabaronline.ir/detail/394122/society/judiciary
با یک خبر از یک سایت درپیت که نباید سریع احساسی شد!
فارس ادای مطلع ها رو درمیاره که بلد بشه...
گفتم در جریان باشید...
--------------------------------------------------------------------------
راستش خودمم شک دارم هنوز... متاسفانه تو ایران هیجانات خیلی تاثیرگذار شدند... فقط مرحوم حافظ مونده بود بهم پیام بده که واتس اپ داره فیلتر میشه... این انفجار خبر داره کم کم ترسناک میشه
کارگردان نبودت یه مدتی
مدتی=کمتر از 24 ساعت
هستم رفیق... امتحانا رو ترکوندم خداروشکر...فقط فردا برنامه نویسی مونده که اونم خوراک خودمه.... چاکریم
موفق باشی پسر
خودت رو به موت نشی نخواستیم پالم رو زنده کنی
يه لحضه پستو خوندم فك كردم منظورش روغن پالمه .ولي جدا از شوخي اميدوارم موفق بشه----------now playingمرتضی پاشایی جاده یک طرفه و در حال نوشتن و تمرین درس و رفتن به دیجیاتو به این میگن مولتی تسکینگ چند کاره حالشو ببرید :)
من عذر خواهي ميكنم دو بار يه چيزي رو نوشتم فك كردم تو پست قبلي نرفته
نمي دونم چرا ولي يه حس خوبي به پالم دارم ، ولي خوب خيلي اميدوار نيستم دوباره زنده بشه....