ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

دو تلفن هوشمند گلکسی E5 و E7 از سامسونگ رسماً معرفی شدند

سامسونگ روزهای آرام و البته نسبتاً کم رمقی را در نمایشگاه CES پشت سر می گذارد و بر خلاف بسیاری از انتظارها این شرکت در رویداد یاد شده پیرامون تلفن های هوشمند مانور چندانی انجام نداد. اما ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ روزهای آرام و البته نسبتاً کم رمقی را در نمایشگاه CES پشت سر می گذارد و بر خلاف بسیاری از انتظارها این شرکت در رویداد یاد شده پیرامون تلفن های هوشمند مانور چندانی انجام نداد. اما امروز کمپانی کره ای به دور از ایجاد هیاهوی خاصی دست به معرفی دو تلفن هوشمند جدید با عنوان گلکسی E5 و گلکسی E7‌ زده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این دو محصول تازه وارد که در زمره ی تلفن های هوشمند میان رده قرار می گیرند در اصل آلترناتیوهایی ارزان تر برای گلکسی A7 و A5 محسوب می شوند و هر دو از بدنه ای آلومینیومی یکپارچه با ضحامت ۷.۳ میلی متر بهره می برند.

گلکسی E7 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزلوشن ۷۲۰P بوده و توسط پردازنده ای چهار هسته ای با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم قدرت بخشیده شده است. از سایر مشخصه های این موبایل نیز می توان به حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل افزایش از طریق درگاه Micro SD)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۹۵۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. E7 با قیمتی معادل ۳۶۳ دلار عرضه خواهد شد.

در سوی دیگر مدل E5 نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P از نوع Super AMOLED دارد و به یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی به همراه ۱.۵ گیگابایت رم مجهز گشته و از دیگر مشخصات فنی آن می توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی، درگاه میکرو SD و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره داشت. E5 با قیمتی برابر با ۳۰۵ دلار ارائه خواهد گشت.

هر دو موبایل یاد شده با اندروید کیت کت ۴.۴.۴ که بر روی آن رابط کاربری تاچ ویز پیاده سازی شده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت اما سامسونگ اشاره هایی به عرضه ی به روز رسانی اندروید آب نبات چوبی نیز برای آنها داشته است. ناگفته نماند که گلکسی E5 و E7 فعلا هر دو در هند به فروش می رسند ولی بعید نیست به صورت جهانی نیز عرضه گردند.

 

تصاویر مرتبط به گلکسی E5

Samsung-Galaxy-E5-0

Samsung-Galaxy-E5-1

Samsung-Galaxy-E5-2

Samsung-Galaxy-E5-3

 

تصاویر مرتبط به گلکسی E7

Samsung-Galaxy-E7-0

Samsung-Galaxy-E7-1

Samsung-Galaxy-E7-2

Samsung-Galaxy-E7-3

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • saeidz70
    saeidz70 | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    سامسونگ کلا بخشی به نام طاراحی تو شرکتش وجود نداره
    یه کاغذ میدن بچه هاشون یه مستطیل بکشه با یه دگمه توش
    بعد میان باهاش گوشی تولیدش میکنن

  • erfanm
    erfanm | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    چه طراحی بیخودی داره
    خداروشکر فقط برای هند ساخته شده
    البته دوستان در نظر بگیرن پرچمدار نیست ها یه اندرویدی ارزون قیمته!
    تا حدی ممکنه توجیه کنه

    • i.r.i
      i.r.i | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

      بروو s6 ایج بگیر واقعا فوق الاده هستش من خودم دارم ازش راضیم

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    این سامسونگ هم تا آخر دنیا می خواد همین طراحی رو ادامه بده
    نمیدونم واقعا تو این طراحی چی دیده که انقدر چسبیده بهش

  • saleh
    saleh | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    ha!!!?:|

  • دانیال
    دانیال | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    چقد دقیق :-D

  • mehdi ghasemi
    mehdi ghasemi | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    اینقدر به طرح و نمای سامسونگ ایراد نگیرین شاید زیبایی براشون درست تعریف نشده باشه،
    باید بذاریم از خودشون دفاع کنن ،

  • El_Carabo
    El_Carabo | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    اگه توی گوشی های سامسونگی بگردید فکر کنم حداقل 5 گوشی با همین کانفیگ میتونید پیدا کنید. تنها تفاوت؟ قاب فلزی دورش...سامسونگ جان به کجا چنین شتابان؟ کیفیت رو فدای کمیت نکن.

  • Khonsa
    Khonsa | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    من خودم سامسونگ دارم و بنظرم برند خوبی هست، ولی جدا باید یه فکری بحال طراحی هاش بکنه، دیگه خیلی یه رمق داره میره!

  • mohammadzzz
    mohammadzzz | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    دمت گرم تا الان بیداریو پست میزاری.ولی خداوکیلی برو بخاب بزار ماهم بخابیم شب خوش دیجی

  • س
    س | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    کدومش e5 کدومش e7 ??!! چاییییده سامسونگ با این طراحی های جوادش و تکرااریش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی