ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

موتورسواران بی پروا در Trial Xtreme 3

اسم سبک موتورسواری که می آید، ناخودآگاه ذهن همه به سمت استودیوی مینی کلیپ و عناوین مشهورش مثل Bike Rivals خواهد رفت. کمی بیشتر که بگردید، بازی های بسیار زیبایی از این رشته ورزشی را خواهید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اسم سبک موتورسواری که می آید، ناخودآگاه ذهن همه به سمت استودیوی مینی کلیپ و عناوین مشهورش مثل Bike Rivals خواهد رفت. کمی بیشتر که بگردید، بازی های بسیار زیبایی از این رشته ورزشی را خواهید یافت که رقابت سرسختی با بازی های مینی کلیپ دارند. یکی از خوش ساخت ترین آنها همین بازی Trial Xtreme 3 است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید.

137 مرحله هیجان انگیز پر از موانع مختلف مثل حلقه های آتشین، لوله های آب و مین های انفجاری در Trial Xtreme 3 در انتظار گذر موتورسوار شما هستند؛ اینکه بتوانید از آنها صحیح و سالم عبور کنید یا خودتان را به احمقانه ترین شکل ممکن به کشتن دهید، بستگی به مهارت شما در حفظ تعادل موتور دارد.

screen520x924 (3)

شخصی سازی موتور و لباس و کلاه راننده از کارهایی است که قبل از ورود به پیست های خطرناک بازی قادر به انجامش هستید. Trial Xtreme 3 در اصل یک بازی تک نفره است، اما اگر می خواهید دوز هیجانتان را بالاتر ببرید قادرید افراد غریبه یا دوستان فیسبوکی تان را در حالت آنلاین به این رقابت چالش برانگیز دعوت کنید.

کنترل موتور با حسگر شتاب سنج برایتان مشکل است؟ کافیست به منوی تنظیمات بازی رفته و کنترل را به حالت دکمه ای تغییر بدهید. البته فیزیک بازی به قدری پیشرفته و قدرتمند هست که هر دو حالت کنترل برایتان آزاردهنده نباشد.

Trial Xtreme 3 با گرافیک زیبای HD برای سیستم های عامل iOS، اندروید و ویندوزفون عرضه شده. پیشنهاد می کنیم که تجربه هیجان انگیز موتورسواری در Trial Xtreme 3 را به هیچ وجه از دست ندهید.

Trial Xtreme 3

Trial Xtreme 3

سازنده: Deemedya قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 310 / 110 / 264 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی