ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

به ادعای BLU این تلفن هوشمند تا چهار روز نیازی به شارژ مجدد ندارد

بلو از تلفن اندرویدی ای در CES رونمایی کرده که قرار است با صفحه نمایشی ۵ اینچی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه کند. باتری این تلفن هوشمند اندرویدی از BLU حتی از باتری ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۸ دی ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

بلو از تلفن اندرویدی ای در CES رونمایی کرده که قرار است با صفحه نمایشی ۵ اینچی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه کند. باتری این تلفن هوشمند اندرویدی از BLU حتی از باتری Droid Turbo نیز بزرگتر است. Droid Turbo از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری بهره می برد.

BLU مدعی است که با کمک این باتری می توانید تا ۴ روز با استفاده استاندارد، بدون نیاز به شارژ مجدد از این موبایل استفاده کنید.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

در این نمونه از یک پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی مدیاتک بهره برده شده است. نمایشگر ۵ اینچی HD و پشتیبانی از HSPA+، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربینی ۲ مگاپیکسلی در جلو از دیگر خصوصیات سخت افزاری آن به حساب می آیند.

قیمت مدل آنلاک آن ۱۷۹ دلار است و تا اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شود. هر چند که خصوصیات سخت افزاری این نمونه، ابزار اندرویدی میان رده ای از آن ساخته اما این مدل با قیمت پایینش می تواند به عنوان یک موبایل پشتیبان برای کسانی که در طول روز دسترسی کمی به شارژر و پریز برق دارند، ابزاری کاربردی باشد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Unique
    Unique | ۱۸ دی ۱۳۹۳

    مدیاتکم شاخ شده هـــــااا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی