ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از تلفن هوشمند مشترک کداک و پولاروید

کمپانی های کداک و پولاروید زمانی تصمیم به ساخت تلفن هوشمندی گرفته اند که مدت زیادیست به نبودشان در صحنه تکنولوژی عادت کرده ایم. گویا این دو کمپانی تصمیم گرفته اند یک بار دیگر شانسشان را امتحان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

کمپانی های کداک و پولاروید زمانی تصمیم به ساخت تلفن هوشمندی گرفته اند که مدت زیادیست به نبودشان در صحنه تکنولوژی عادت کرده ایم. گویا این دو کمپانی تصمیم گرفته اند یک بار دیگر شانسشان را امتحان کرده و این بار با ساخت تلفن همراهی هوشمند، نظر مشتریان را بدست بیاورند. هر دو شرکت، امتیاز استفاده از برندشان را به واسطه ها سپرده و آنها نیز از طرف این کمپانی ها، به تولید محصولاتی می پردازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

محصول جدید که IM5 نام گرفته، تلفن هوشمندی با پلتفرم اندروید بوده که سعی می کند بازاری در بین طرفداران قدیمی که خاطراتی نوسالژیک با این برند دارند ایجاد کند. دلیل این ادعا نیز رابط کاربری این تلفن همراه است که گویی برای افراد سالخورده طراحی شده است. در صفحه نمایش تلفن همراه مذکور، لیستی از اپلیکیشن هایی که بیشتر استفاده شده اند،  در اندازه ای به نمایش در می آید. این اپلیکیشن ها شامل شماره گیرنده، جیمیل , ذره بین هستند. در این میان تنها چیزی که شما را به یاد کداک می اندازد لوگوی این شرکت است که در اندازه ای کوچک، در میان قاب پشتی تلفن خودنمایی می کند.

Announcing the KODAK IM5 Smartphone: Simplifying the Smartphone Experience

حال نوبت به خصوصیات سخت افزاری این اسمارت فون رسیده که آنان نیز چندان هیجان انگیز نیستند. قلب تپنده ی دستگاه پردازنده ایست 8 هسته ای از MediaTek که با 2 گیگابایت رم همراهی می شود. این تلفن همچنین از دوربینی 13 مگاپیکسلی بهره می برد ولی متاسفانه صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن HD آنقدر ها نمی تواند عکس های گرفته شده با این دوربین را به خوبی نمایش دهد. جدا از اینکه تصاویر ثبت شده توسط دوربین 13 مگاپیکسلی نیز کیفیتی خیره کننده ندارند. دوربینی عالی، حداقل چیزی بود که از کداک، با سابقه ای طولانی در این زمینه انتظار داشتیم.

به هر حال، این کمپانی بار دیگر در صدد امتحان شانسش بر آمده و قصد دارد مانند گذشته، خود را در زندگی اشخاص جای دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • funco
    funco | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    لاک اسکرین رو از ویندوزفون اسکی رفته :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی