ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

عرضه قریب الوقوع A6000 از لنوو؛ اسمارت فونی که خبر ساز نخواهد شد

در کنار Vibe X2 Pro و P90 که در نمایشگاه CES 2015 از سوی لنوو رونمایی شدند، محصول دیگری به نام A6000 نیز در معرض دید عموم قرار گرفت. این تلفن هوشمند نه چندان پیشرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

در کنار Vibe X2 Pro و P90 که در نمایشگاه CES 2015 از سوی لنوو رونمایی شدند، محصول دیگری به نام A6000 نیز در معرض دید عموم قرار گرفت.

این تلفن هوشمند نه چندان پیشرفته قطعا ستاره درخشان این رویداد جهانی نبود، با این حال بر آن شدیم که نگاهی کوتاه بر امکانات آن داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با این تلفن هوشمند آشنا شوید.

به نظر می رسد که این محصول نسخه ای بین المللی از اسمارت فون بسیار ارزان و پایین رده همان کمپانی با نام K3 Music Lemon باشد که ماه گذشته در چین رونمایی شد.

با شنیدن عبارت «بسیار ارزان» احتمالا این فکر به ذهنتان خطور می کند که A6000 نیز از لحاظ امکانات بسیار ضعیف است در حالی که اینگونه نیست.

این تلفن هوشمند جدید همراه با یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p عرضه خواهد شد و از استاندارد ارتباطی LTE و دو سیم کارت نیز پشتیبانی می کند.

دو اسپیکر، یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED در قسمت عقب و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای برقراری ارتباطات تصویری در قسمت جلو، دیگر امکانات محصول جدید لنوو را تشکیل می دهند.

باقی مشخصات این اسمارت فون نیز در یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و پشتیبانی از نسخه 4.4 اندروید موسوم به کیت کت خلاصه می شوند و چون این محصول از پردازنده 64 بیتی اسنپدارگون 410 بهره می برد احتمال آنکه در آینده نه چندان دور نسخه آبنبات چوبی هم برای آن ارائه شود بسیار بالاست.

ابعاد اسمارت فون جدید لنوو برابر با 141x70x8.2 میلیمتر است و تنها 128 گرم وزن دارد. انرژی مورد نیاز این محصول نیز از طریق یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که درست مانند کاورهای رنگارنگ ارائه شده برای آن قابل تعویض است و از بدنه جدا می شود.

کمپانی سازنده این محصول تا پایان ماه جاری میلادی تلفن هوشمند جدید خود را با قیمتی کمتر از 170 دلار در هند عرضه خواهد کرد و طولی نمی کشد که A6000 از دیگر بازارهای دنیا نیز سر در آورد، هرچند که تا به امروز جزئیات دیگری در رابطه با زمان عرضه جهانی آن اعلام نشده است.

Lenovo-A6000 (3) Lenovo-A6000 (4) Lenovo-A6000 (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • arash_gasemi
    arash_gasemi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو لطفا یک نقد و بررسی از گوشی lenovo k3 note بکن .

  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • محمد
    محمد | ۲۰ دی ۱۳۹۳

    حال می کنم با این کوالکام شاید آخرین شرکتی بود که پا به 64 بیتی ها گذاشت ولی همه رو قبضه کرد تو پایین رده 410 تو میان رده 615 و تو پرچمدار 810 همه هم LTE رو پشتیبانی می کنه نمی دونم علتش چیه که همه شرکت ها ها هم استقبال می کنن حالا هی این انویدیا و سامسونگ خودکشی کنن بازم شرکت ها بیشتر کواکام رو می پسندن

  • آییییییی خم
    آییییییی خم | ۲۰ دی ۱۳۹۳

    قیمتش خوبه ولی امکانات و کیفیتش فکر نکنم خوب باشه

  • فـامیـل دور
    فـامیـل دور | ۲۰ دی ۱۳۹۳

    برای یه گوشی میان رده ، در حد استفاده معمولی گوشی خیلی خوبیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی