ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران اپل بیشترین تعداد عکس را روی فلیکر آپلود کرده اند

آمار مربوط به عکس هایی که سال گذشته در فلیکر آپلود شد نشان می دهد که اپل با پشت سر گذاشتن نیکون به دومین برند محبوب دوربین در این سایت بدل شده است. در سالی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

آمار مربوط به عکس هایی که سال گذشته در فلیکر آپلود شد نشان می دهد که اپل با پشت سر گذاشتن نیکون به دومین برند محبوب دوربین در این سایت بدل شده است.

در سالی که گذشت کنون صدر نشین این جدول بود و عکس های آپلود شده توسط 13.4 درصد از کاربران فلیکر توسط دوربین های این برند گرفته شده بودند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو باشید.

براساس آمار 9.6 درصد از کاربران فلیکر نیز از دستگاه های اپل برای گرفتن عکس هایی استفاده کرده بودند که روی این سایت آپلود شده بود.

این رقم از سهم 9.3 درصدی نیکون در سال 2014 بیشتر است و اپل را در جایگاه دوم این جدول قرار می دهد. سامسونگ و سونی نیز به ترتیب با در اختیار داشتن 5.6 و 4.2 درصد از کل عکس هایی که در سال 2014 در فلیکر آپلود شد جایگاه های چهارم و پنجم این جدول را از آن خود کردند.

در سال گذشته میلادی، در حدود 10 میلیارد عکس توسط بیش از 100 میلیون کاربر فلیکر روی این سایت آپلود شد. حال بگذارید ببینیم که محبوب ترین دستگاه های موبایل در نظر کاربران این سایت چه بوده است؟

در حدود 10.6 درصد از اعضای این سایت را کاربران آی فون 5s و 7 درصد را هم کاربران آی فون 4s تشکیل می دادند که در میان برندهای دیگر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

مالکان آی فون 4، در حدود 4.3 درصد از کاربران فلیکر را تشکیل می دادند و پس از آن، اسمارت فون های آی فون 5 و Galaxy S III سامسونگ به ترتیب با در اختیار داشتن 2 و 1.2 درصد از کاربران سایت مذکور در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در سال 2013 میلادی، مدل های مختلف آی فون از آی فون 5 (که در اختیار 7.6 درصد از کاربران فلیکر قرار داشت) تا نسل های دیگر این اسمارت فون (که 7 درصد از کاربران فلیکر جمع دارندگانش را تشکیل می دادند) جایگاه های اول تا پنجم این جدول را به خود اختصاص داده بود.

در این سال، با احتساب کاربران آی پد و آی پاد می توان گفت که روی هم رفته 8 جایگاه از 10 جایگاه جدول دوربین های موبایل اعضای فلیکر به اپل تعلق داشت که این تعداد در سال 2014 به 7 عدد تقلیل پیدا کرده است.

flickr-a

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عیسی
    عیسی | ۲۱ دی ۱۳۹۳

    یاهو هنوز یاهووووووووووووووو

    یاهو در ژوئن ۲۰۱۱ گزارش داد که فلیکر تا به حال در مجموع ۵۱ میلیون عضو ثابت و ۸۰ میلیون بازدیدکنندهٔ منحصربه‌فرد دارد. در ماه اوت ۲۰۱۱ با توجه به گزارش منابع، فلیکر ۶ میلیارد تصویر دارد و این عدد پیوسته رو به رشد است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی