ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک لارن به حوزه تکنولوژی وارد می شود

مک لارن یکی از جنجالی ترین نام ها در حوزه ماشین های مسابقه ای است که امروز با اعلام نام جدیدش (McLaren Technology Group)، خبر از تغییری اساسی در فعالیت هایش داد. افزوده شدن عبارت تکنولوژی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

مک لارن یکی از جنجالی ترین نام ها در حوزه ماشین های مسابقه ای است که امروز با اعلام نام جدیدش (McLaren Technology Group)، خبر از تغییری اساسی در فعالیت هایش داد.

افزوده شدن عبارت تکنولوژی به نام سازمانی مک لارن نشان از اهمیت رو به رشد فعالیت های این شرکت خارج از چهارچوب مسابقه دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ران دنیس مدیر عامل مک لارن در توضیح تغییر کوچک یاد شده گفت: «تکنولوژی نیروی محرک کلیه فعالیت های ماست» با این حال آنگونه که دنیس در ادامه صحبت های خود اظهار داشت مسابقات فرمول یک همواره اصلی ترین بخش از فعالیت های این کمپانی بوده و تا ابد نیز اینگونه خواهد ماند.

در حدود سه چهارم از کارکنان مک لارن حالا روی پروژه هایی کار می کنند که مستقیما به ماشین های مسابقه ای مربوط نمی شود و نرم افزار تحلیلی ساخته شده توسط واحد دیگری از آن به نام فناوری های کاربردی مک لارن هم اکنون از سوی شرکای بزرگ آن نظیر SAP، GlaxoSmithKline و KPMG مورد استفاده قرار می گیرد.

تکنولوژی نیروی محرک کلیه فعالیت های ماست

تیم حرفه ای مسابقات مک لارن (McLaren Racing) و واحد تولید کننده ابرماشین های بی نظیر آن به نام مک لارن اتوموتیو به عنوان اصلی ترین بخش های این کمپانی فعالیت خود را ادامه خواهند داد اما نوآوری در حوزه تکنولوژی اصلی ترین موضوع فعالیت های آتی آن خواهد بود.

مک لارن برای تحقق بخشیدن به این مهم طرح تازه ای را برای ساخت یک مرکز جدید فعال در حوزه تکنولوژی تهیه نموده است که به فعالیت های تحقیقاتی آن در زمینه ایرودینامیک کمک خواهد کرد.

برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین آماده سازی و اسمبل کردن خودروهای بیشتر نیز از دیگر فعالیت های این مرکز جدید خواهد بود.

تغییر نام امروز مک لارن تنها یکی از اقدامات آن در راستای تنوع بخشیدن به فعالیت هایش است که از دو دهه قبل زمزمه های آن شنیده می شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    مکلارن را عشقه!
    اصلا هر چی مک داره عالیه!
    اصلا خوشم نیومد سیستم راننده وسط F1 را عوض کرد و همون سیستم سنتی راننده و شاگرد ! را گذاشت!
    هی ...یادمه موتورش از BMW بود و گوردون موری هم طراحش بود و بهترین نسبت وزن به قدرت اون موقع ها بود ...قیمتش هم گرونترین خودرو بود
    بوگاتی ویریون بود برای خودش!

  • Alireza2000
    Alireza2000 | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    کمکم داریم تکنولوژی رو تو ماشین هامون حس میکنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی