ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

این تصاویر ممکن است حاوی یک نمونه اولیه از HTC One M9 باشند

روز گذشته در خبرها ذکر گشت که احتمال می رود HTC از تکنولوژی اولترا پیکسل تنها در دوربین جلویی تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی One M9 بهره بگیرد و دوربین اصلی این محصول کیفیتی ۲۰ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

روز گذشته در خبرها ذکر گشت که احتمال می رود HTC از تکنولوژی اولترا پیکسل تنها در دوربین جلویی تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی One M9 بهره بگیرد و دوربین اصلی این محصول کیفیتی ۲۰ مگاپیکسلی را به کاربرانش عرضه نماید، ولی در این میان جزئیاتی در رابطه با حذف یا پا برجا بودن تکنولوژی دوربین دو گانه و امکان باز تنظیم فوکوس که پیش از این در One M8 ارائه شده اند مطرح نگردید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امروز مجدداً تصاویری از یک نمونه ی اولیه از One M9 لو رفته که دریچه ی دوربین در پشت آن تا حدی بزرگ به نظر می آید که بر مبنای آن گمان می رود کمپانی تولید کننده احتمالاً تکنولوژی دوربین دوگانه را در پرچمدار بعدیش نیز حفظ نموده است، با این تفاوت که این بار کاربران می توانند آن را در رزلوشنی به مراتب بالاتر و بر روی تصاویری به دفعات با کیفیت تر تجربه نمایند.

HTC-One-M9-prototype (1)

دیروز منابع تایوانی به بلومبرگ اطلاع داده بودند که پرچمدار بعدی HTC از نظر طراحی نسبت به نسخه ی پیشینش فرق چندانی نکرده و حتی در رنگ هایی مشابه تولید خواهد شد، که در تصاویر تازه منتشر شده از اسمارت فون One M9 نیز این مسئله مشهود است.

پیش از این شایعاتی نیز مطرح گشته بود که HTC اسپیکرهای بوم ساوند این موبایل را از نظر ابعاد کوچکتر کرده، که در صورتیکه نمونه ی اولیه حاضر در تصاویر صحت داشته باشد می توان این قضیه را نیز منتفی دانست و البته سایر صفحه نمایش هم بر مبنای همین عکسها فرق خاصی نکرده و کماکان همان ۵ اینچ باقی مانده است.

علاوه بر همه ی این موارد اطلاعات به بیرون درز یافته پیشین می گویند که One M9 در زمینه ی نمایشگر به رزلوشن QHD ارتقا یافته، از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره خواهد برد و از تکنولوژی صوتی دالبی ۵.۱ نیز پشتیبانی می نماید.

پیش بینی می شود HTC پرچمدار بعدیش را روز اول مارس و در جریان کنفرانس جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می گردد معرفی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • aria
    aria | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    شما نظرات منو منتشر نمیکنید ...صد رحمت به زومیت ..

    از این پس من در این سایت نظر نخواهم داد ....

  • امین
    امین | ۳۰ دی ۱۳۹۳

    بچه ها برای کسی آبدیت لالی پاپ اومده?
    برا. من دیشب اومد
    نسخه 5.0.1
    عشق است htc

  • reza abbasi
    reza abbasi | ۳۰ دی ۱۳۹۳

    همه چیزش عین ام8 هس جز تغییر شکل دوربین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی