آفیس ویندوز 10 برای موبایل و تبلت نمایش داده شد
مایکروسافت برنامه های خود برای آفیس ویندوز 10 روی پلتفرم های موبایل و تبلت را دقایقی پیش، با پیش نمایش آن اعلام کرد. نسبت به آنچه که پیش از این در ویندوزفون دیده بودیم، Word، ...
مایکروسافت برنامه های خود برای آفیس ویندوز 10 روی پلتفرم های موبایل و تبلت را دقایقی پیش، با پیش نمایش آن اعلام کرد. نسبت به آنچه که پیش از این در ویندوزفون دیده بودیم، Word، پاورپوینت و Excel تفاوت ظاهری بسیاری با گذشته خود پیدا کرده اند و البته که بهتر شده اند.
ظاهر جدید اپ بیشتر به نسخه دسکتاپی شباهت پیدا کرده و طراحی آن برای صفحات کوچکتر، منطقی تر شده. نسخه جدید آفیس در حقیقت همراه با ویندوز 10 برای تلفن ها و تبلت های ویندوزی منتشر خواهد شد.
مایکروسافت در آپریل سال گذشته مدلی از آفیس که برای دسکتاپ های تاچ اسکرین طراحی دوباره شده بود را نمایش داد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واقعیت مجازی به روی صحنه آمد!
هوووممم
الان من نظري ندارم
دقيقا در حال تعجب و تفكر ...!!!! ها؟!؟
"می گوید چند سال پیش از خودمان پرسیده می شود آنقدر ساخته هایمان را ساده کنیم تا حضور تکنولوژی در آنها دیده نشود."
میگم شبیه اپل شدند ...پس بگو تفکر را کپی کردند(کپی غیر مستقیم!)
آفیس هم به نوبه خودش جهش فوق العاده ای داشته.
"مایکروسافت قصد دارد نمایشگر های بزرگ را به عنوان آینده ای جدا ناشدنی از دفاتر کار مطرح کند"
یادش بخیر چند سال قبل نمایشگاه تهران از این قابلیتها زیاد دیدم!(خیلی هم خوشم اومده بود ازش)
مایکروسافت قهرمان قدیمی اسکی !
یجا گفت میتونین بازی Xbox رو رو ویندوز 10 اجرا کنین !
درست فهمیدم یعنی ؟
گفت میشه استریم کرد
امشب بهترین شب زندگیم بود
:D
خب فرانک جون بگو امشب میتونیم ویندوز 10 رو بنصبیم یا نه ؟
مایکروسافت... واقعن عالی بود...
همه چیز فوقالعاده
مخصوصا قابلیتهای نرمافزاری موبایل. (مخصوصا آفیس)
"دنیای اکس باکس به ویندوز ۱۰ خواهد آمد این عبارتی است که در ویدئوی در حال پخش گفته می شود."
من دقیق نفهمیدم چی شد!
بعنی XBOX=PC و زوی PC هم بازی XBOX قابل اجرا است؟! یعنی میشه شخصی که ایکس باکس داره واجب نباشه بره PC بخره و بالعکس!
اگه اینطور باشه خیلی خوبه ! البته فقط برای مایکروسافت!
این عالیه!
عزیزم ، اگه گزاشتی یه شب این ویندوزی ها ( مجموعه ویفنونی ها و ... ) خوشحال باشند !
طراحیش خوبه و کاراییش هم اون طور که نشون دادن خیلی نزدیک به نسخه دسکتپش هست ! ویرایش و تغییر فرمت به راحتی قابل انجامه ! خیلی خوبه