ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

آفیس ویندوز 10 برای موبایل و تبلت نمایش داده شد

مایکروسافت برنامه های خود برای آفیس ویندوز 10 روی پلتفرم های موبایل و تبلت را دقایقی پیش، با پیش نمایش آن اعلام کرد. نسبت به آنچه که پیش از این در ویندوزفون دیده بودیم، Word، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت برنامه های خود برای آفیس ویندوز 10 روی پلتفرم های موبایل و تبلت را دقایقی پیش، با پیش نمایش آن اعلام کرد. نسبت به آنچه که پیش از این در ویندوزفون دیده بودیم، Word، پاورپوینت و Excel تفاوت ظاهری بسیاری با گذشته خود پیدا کرده اند و البته که بهتر شده اند.

ظاهر جدید اپ بیشتر به نسخه دسکتاپی شباهت پیدا کرده و طراحی آن برای صفحات کوچکتر، منطقی تر شده. نسخه جدید آفیس در حقیقت همراه با ویندوز 10 برای تلفن ها و تبلت های ویندوزی منتشر خواهد شد.

مایکروسافت در آپریل سال گذشته مدلی از آفیس که برای دسکتاپ های تاچ اسکرین طراحی دوباره شده بود را نمایش داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    واقعیت مجازی به روی صحنه آمد!

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي
    طــــــــــــــــــــــــــــوسي | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    هوووممم
    الان من نظري ندارم
    دقيقا در حال تعجب و تفكر ...!!!! ها؟!؟

  • Mr.M
    Mr.M | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    "می گوید چند سال پیش از خودمان پرسیده می شود آنقدر ساخته هایمان را ساده کنیم تا حضور تکنولوژی در آنها دیده نشود."

    میگم شبیه اپل شدند ...پس بگو تفکر را کپی کردند(کپی غیر مستقیم!)

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    آفیس هم به نوبه خودش جهش فوق العاده ای داشته.

  • Mr.M
    Mr.M | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    "مایکروسافت قصد دارد نمایشگر های بزرگ را به عنوان آینده ای جدا ناشدنی از دفاتر کار مطرح کند"

    یادش بخیر چند سال قبل نمایشگاه تهران از این قابلیتها زیاد دیدم!(خیلی هم خوشم اومده بود ازش)
    مایکروسافت قهرمان قدیمی اسکی !

  • administrator
    administrator | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    یجا گفت میتونین بازی Xbox رو رو ویندوز 10 اجرا کنین !

    درست فهمیدم یعنی ؟

    • LDA
      LDA | ۱ بهمن ۱۳۹۳

      گفت میشه استریم کرد

  • Frankenstein
    Frankenstein | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    امشب بهترین شب زندگیم بود
    :D

    • administrator
      administrator | ۱ بهمن ۱۳۹۳

      خب فرانک جون بگو امشب میتونیم ویندوز 10 رو بنصبیم یا نه ؟

  • میطی
    میطی | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    مایکروسافت... واقعن عالی بود...
    همه چیز فوق‌العاده
    مخصوصا قابلیت‌های نرم‌افزاری موبایل. (مخصوصا آفیس)

  • Mr.M
    Mr.M | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    "دنیای اکس باکس به ویندوز ۱۰ خواهد آمد این عبارتی است که در ویدئوی در حال پخش گفته می شود."
    من دقیق نفهمیدم چی شد!
    بعنی XBOX=PC و زوی PC هم بازی XBOX قابل اجرا است؟! یعنی میشه شخصی که ایکس باکس داره واجب نباشه بره PC بخره و بالعکس!
    اگه اینطور باشه خیلی خوبه ! البته فقط برای مایکروسافت!

    • A.R.T
      A.R.T | ۱ بهمن ۱۳۹۳

      این عالیه!

    • دستمال کاغذی ( به یاد نوید )
      دستمال کاغذی ( به یاد نوید ) | ۱ بهمن ۱۳۹۳

      عزیزم ، اگه گزاشتی یه شب این ویندوزی ها ( مجموعه ویفنونی ها و ... ) خوشحال باشند !

  • جزقاله
    جزقاله | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    طراحیش خوبه و کاراییش هم اون طور که نشون دادن خیلی نزدیک به نسخه دسکتپش هست ! ویرایش و تغییر فرمت به راحتی قابل انجامه ! خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی