ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مایکروسافت اعلام کرد: آرشیو موزیک به OneDrive می آید

OneDrive به زودی از مجموعه های موزیک نیز پشتیبانی خواهد کرد. جو بلفیوره امروز در رویداد ویندوز 10 گفت: «این قابلیت طی یک یا دو ماه آینده به OneDrive اضافه خواهد شد.» تا به حال این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۲:۱۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

OneDrive به زودی از مجموعه های موزیک نیز پشتیبانی خواهد کرد. جو بلفیوره امروز در رویداد ویندوز 10 گفت: «این قابلیت طی یک یا دو ماه آینده به OneDrive اضافه خواهد شد.»

تا به حال این سرویس صرفا برای به اشتراک گذاری تصاویر و اسناد کاربرد داشت. اپلیکیشن موسیقی جهانی (universal music) که در روی صحنه به نمایش گذاشته شد به نظر جدید می رسید اما از خصوصیات آن خبر دیگری ذکر نشد. نکته مهم اینجاست که از همین لحظه، فضای OneDrive برای کاربران به 15 گیگابایت ارتقاء پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    وان درایوم صاحب بخش موسیقی شد اما.........هیچی ولش کن تکراری سرعت اینترنتم پایین.

  • رامین
    رامین | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    عه! راست میگی الان 15 گیگ شده ^_^
    راستی کسی می دونه چطوری از کردیت های بینگ استفاده کنم؟ برای خرید اکانت وان درایو میخوام ولی شماره موبایل امریکا می خواد :(

    • فرشاد (در فراق دوست تازه بلاک شده)
      فرشاد (در فراق دوست تازه بلاک شده) | ۱ بهمن ۱۳۹۳

      آره دادا باید بری سایتی که شماره برای این کاره داره

      • رامین
        رامین | ۱ بهمن ۱۳۹۳

        کلی گشتم ولی همه سایت ها شماره 11 رقمی میدن در صورتی که بینگ شماره 10 رقمی میخواد!! همینجوری تو کف موندم!

  • میطی
    میطی | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    امشب مایکروسافت (و دنیای کامپیوتر) چندسال یهو جهش کرد. من توی هیچ کنفرانسی انقد نوآوری و پیشرفت ندیده بودم... ایول مایکروسافت.

  • Mr.M
    Mr.M | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    « من بسیار هیجان زده هستم که MICROSOFT HoloLens را به شما معرفی کنم »

    بازم عینک! ...

    قیمتش باید بسیار بالا باشه

  • جزقاله
    جزقاله | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    خوب این رو الان رو icloud هم داریم ! میتونین کل آرشیوتون رو رو icloud داشته باشین ! خوبه که تو one drive هم است ! به نفع کاربراست !

  • Mr.M
    Mr.M | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    بالاخره سر عقل اومد!
    اپل با موزیک رشد کرد...

  • فرشاد (در فراق دوست تازه بلاک شده)
    فرشاد (در فراق دوست تازه بلاک شده) | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    مایکروسافت و دیگر هیچ

    عالی بودی معرکه مایک جان معکره بودی

  • Mr.M
    Mr.M | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    « ما درباره هولوگرام ها رؤیا پردازی می کنیم »
    بگذار یک ۶ ماه از پروفایلم بگذره(به پروفایل و ایده هولوگرام اون بنده خدا نگاه کنید)
    https://www.indiegogo.com/projects/bleen-3d-without-glasses

  • Moh7n
    Moh7n | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    جالبه دیگه هرجا باشی ب اهنگهات دسرسی داری :-}

  • علی طایی
    علی طایی | ۱ بهمن ۱۳۹۳

    آرشیو موزیک رو بی خیال
    این ویندوزو هولوگرافیک
    واااااااااااااااااای عالیه ایول مایکروسافت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی