ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رانندگی در جاده های بی انتها در Go!Go!Go!:Racer

استودیوی کره ای Netmarble، از بازی سازان فعال در پلتفرم موبایل محسوب شده و تاکنون عناوین بسیار خلاقانه ای را برای گجت ها عرضه نموده است. Go!Go!Go!:Racer از پرطرفدارترین بازی های این استودیوست؛ یک رانندگی بی پایان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

استودیوی کره ای Netmarble، از بازی سازان فعال در پلتفرم موبایل محسوب شده و تاکنون عناوین بسیار خلاقانه ای را برای گجت ها عرضه نموده است. Go!Go!Go!:Racer از پرطرفدارترین بازی های این استودیوست؛ یک رانندگی بی پایان با سبک گرافیکی Cell-Shade که میهمان صفحه نمایش گجت های شما شده.

در ادامه مطلب با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد. با دیجیاتو همراه باشید. 

بیش از 60 اتومبیل پر سرعت در جاده بی انتهای بازی در اختیار شماست؛ جاده ای با ترافیک سنگین که می توانید ماشین های موجود در آن را به سبک سری بازی های برن آوت از سر راهتان کنار بزنید.

در این بازی باید تلاش کنید تا با جاخالی دادن در برابر موانع، بالاترین رکورد را به نام خود ثبت کنید. البته آیتم های قدرتی مختلفی در مسیرتان وجود دارد که با استفاده از آنها، تا مدت محدودی ضد ضربه می شوید. مثلا می توانید یک کامیون عظیم الجثه را به بیرون جاده پرتاب کنید!

screen520x924 (1)

مهم ترین دلیلی که شما را به این بازی وابسته می کند، گرافیک سل شید چشم نواز آن است. همه چیز در Go!Go!Go!:Racer با ظرافت و دقت فراوانی طراحی شده و هنگام رانندگی در محیط آن، احساس می کنید که وارد یک تابلوی نقاشی پویا و متحرک شده اید.

این عنوان مسابقه ای زیبا برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و هم اکنون به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. در ادامه پیشنهاد می کنیم تماشای ویدئوی گیم پلی آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Go!-Go!-Go!-Racer-Endless-runner-meets-arcade-racer-teaser-trailer-iOS-Android.mp4"]

Go!Go!Go!:Racer

Go!Go!Go!:Racer

سازنده: .Netmarble Games Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 59.7 / 39.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • bawar
    bawar | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    سری بازیهای ریسینگ asphalt 8 و nfs: most wanted رو از همە بیشتر دوست دارم، ولی بە خاطر بعضی تویکهای سیدیا تو اسفالت بن شدم.

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    به نظر من مزخرفه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی