ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: جادوگر مغموم

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

بتلفیش

11

بازی های ایرانی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و هر روز بهتر از قبل شده اند. سرعت پیشرفت در زمینه بازی های پی سی و کنسولی بسیار پایین بوده اما آن هایی که به ساخت بازی برای موبایل روی آورده اند، گاهی اوقات سنگ تمام گذاشته اند. بتلفیش یکی از بازی های برجسته ایرانی است که در جشنواره های ایرانی هم نامزد دریافت جوایز بسیاری شده. بازی رایگان است و برای تجربه آن لازم نیست بهایی بپردازید.

بتلفیش

بتلفیش

سازنده: پلاس ناین قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23.9 مگابایت زبان:

The Witcher Battle Arena

22

جادوگر مو سفید را تقریبا 4 ماه دیگر در The Witcher 3: Wild Hunt ملاقات خواهیم کرد اما تا پیش از آن، استودیو CD Projekt در حال آماده سازی مقدمات آن است. The Witcher Battle Arena یک بازی MOBA برای پلتفرم موبایل است، سبکی که شاید تنها بتوان با موس و کیبورد آن را تجربه کرد. در هر صورت این بازی اخیرا با مشکلات متعددی عرضه شده که کاربران را نسبت به تجربه آن بی میل کرده است اما اگر طرفدار سری The Witcher هستید آن را از دست ندهید.

The Witcher Battle Arena

The Witcher Battle Arena

سازنده: CD Projekt Red قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 55 مگابایت زبان:

Linkin Park Recharge

33

یک بازی آخر الزمانی دیگر با جانوران عجیب و غریبی که باید شکار کنید و گاهی اوقات هم از دست شان فرار کنید. Linkin Park Recharge ارتباط خاصی با گروه موسیقی Linkin Park ندارد به جز اینکه می توانید در نقش یکی از اعضای این گروه در مبارزات شرکت کنید. سوء استفاده جالبی از یک گروه موسیقی معروف برای کسب سود بیشتر است اما در هر صورت، Linkin Park Recharge بازی بسیار جذابی است که ارزش تجربه کردن دارد.

Linkin Park Recharge

Linkin Park Recharge

سازنده: Kuuluu Interactive Entertainment قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 510 مگابایت زبان:

Disney Infinity: Toy Box 2.0

44

همه ما با دیزنی آشنایی داریم. شاید تعداد اندکی از ما فرصت مشاهده عجایب دیزنی لند را به واقع داشته باشیم اما سری بازی های Disney Infinity که برای پلتفرم های متعددی ساخته می شود، موقعیت جالبی است تا با دنیایی از کاراکترها و فضاها آشنا شوید. از هالک و اسپایدرمن گرفته تا کاپیتان آمریکا و دیگر شخصیت های کارتونی. همه و همه در دیزنی اینفینیتی حاضر اند و شما می توانید دنیای خودتان را در این بازی خلق کنید.

Disney Infinity: Toy Box 2.0

Disney Infinity: Toy Box 2.0

سازنده: Disney قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3800 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • alireza
    alireza | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    دیدم. حرص نخور . نهایت زور ما همینه. وقتی خودشون نمیخوان عوض شن باید ولشون کنی. لطفا بیا دیگه دباره این چیزا حرف نزنیم

  • Neo
    Neo | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    مسخره س. بازی که نسخه پی سی ش حداقل سی گیگ حجم ش باشه ترجیح میدم نسخه 55 مگ ش رو اصلا تجربه نکنم اونم رو موبایل.

  • کارگردان
    کارگردان | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    من مطمئنم الان دوستان به حرف شما گوش میدند و دیگه سر دو تا برند هیچ وقت بحث نمی کنند...
    و به خوبی خوشی در کنار هم زندگی می کنند...
    قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید....
    بی خیال داداش اثر نداره.... گشتم نبود نگرد نیست

  • alireza
    alireza | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

  • Mohammad
    Mohammad | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    فقط The Witcher

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    میلاد فضایی جون اینجا جواب ات رو میدم
    .
    سود خالص هر شرکتی که اونقدرا ربطی به ارزش اش نداره که تو مقایسه اش میکنی
    ارزش سهام یه شرکتی به اندازه دارایی ها و بازار و اینده ای که براش خریداران سهام متصورن تعیین میکنه
    نه فقط میزان سود خالص امروزش
    البته هم گوگل و هم اپل حباب داره سهامشون اما نه اونقدرا که فکر میکنی
    چون دارایی های منقول و غیر منقول و شرکت هاشون و ارزش برند و بازارشون و پول کش شون خیلی بیشتر از این حرف هاست

    • Mr.M
      Mr.M | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

      پول نقدشون که اپل 3 برابره گوگل هست
      بازار آینده هم خود وال استریت میگه به شرکتهای اینترنتی مثل گوگل حباب !
      در کل حباب گوگل خیلی بالا است
      اپل از نظر من حبابی نیست چون داره سخت افزار میفروشه و آیندش هم بیشتر از گوگل تضمین شده هست
      به نظر من با این قیمت گوگل باید اپل 2 تیلیارد دلار ارزش داشته باشه !
      قیمت اپل درسته ولی گوگل و بعدش مایکروسافت بیش از حد بالا هست

  • alireza
    alireza | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    داشتم کامنت های پست های دو سه روز پیشو میخونمدم.تعجب کردم.چرا این قدر بحث؟ دوستانی که روی یه برند تعصب دارین.وقتی سر او برند با بقیه بحث میکنید از اون شرکت سودی به شما میرسه؟
    بهتون پول میده؟ گوشی میده؟
    هیچ نتیجه ای نداره جز ناراحت کردن دیگران و به هم ریختن جو سایت.
    میدونم هر کسی یه برندی رو دوست داره. یکی اپل یکی سامسون یکی سونی
    این یه نظره شخصیه پس نیایم یه نفر رو مجبورکنیم بگیم نه اپل بهترینه یا سامسونگ بهترینه.
    یکی از یه خصوصیاتی از سامی خوشش یکی از خصوصیات اپل

    • steve
      steve | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

      بحث كردن خوبه ولي با ادبانه.مث بحث فوتبال ميمونم كه بعضيا سر دو تا تيم دعوا ميكنن البته بحث سر برند اگه معدبانه بحث شه و هركي نظر شخصيش رو معدبانه بيان كنه مشكلي پيش نمياد.مطلب مرتبط:ممنون بازي هاي خوبي بود

      • alireza
        alireza | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

        منم همینو میگم. :) بحث داریم تا بحث

      • dorani
        dorani | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

        مودب:)

      • Amin Digiato
        Amin Digiato | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

        دوست عزیز کمی تمرین املا داشته باشین... مؤدب!

        • steve
          steve | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

          اخ اقا بد تيكه اي انداختي.خودم فهميدم ولي زمان ويرايش تموم شده بود املا هم چشم تمرين ميكنم بعد ميدم شما صحيح كني(شوخي به دل نگير)

    • گیک
      گیک | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

      توی یه کتاب روانشناسی خوندی که ادما توی بزرگسالی وقتی دلیلی واسه چیزی ندارن میرن سراغ غریزه یا اتفاقات افتاده در کودکیشون!
      خب من رفتم سراغ غریزه ام چون دلیلی نداشتم برای گیر تو به دیوان
      تو هم تو بچگی اتفاقات افتاده
      خخخخخخ !؟
      در این حد سوزش!

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

        علی رضا خان اینم یکی از نمونه هاش که گفتم!
        .
        گیگ جون فقط یه جمله واست دارم:
        یا رب مباد که گدا معتبر شود!!!!
        looool

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

      و جالب اینجاست که برند رو نا موسشون میدونن و شوخی کننده با برند رو متجا وز به نا موسشون!
      در این حد جبهه میگیرن!
      فقط میشه گفت خداوند بهشون کمک کنه با اندکی عقل دادن!
      .
      یا رب مباد که گدا معتبر شود!

      • Alireza
        Alireza | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

        یه ضرب المثلی هست در مورد 2 فروند دیگ !
        اون ، برای شما کاربرد داره .

      • emad_ghazi-tabatabai
        emad_ghazi-tabatabai | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

        دوست عزیز این وسط منفی های شما کاملا گویای ماجراست..

  • amir
    amir | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    مرسی وینفون

  • steve
    steve | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    ممنون مطلب خوبي بود.حالا بعدا بعضياش رو دانلود ميكنم

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    الانم یکی میاد میگه که یکی میاد میگه میگه مرسی وینفون :D

    • steve
      steve | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

      مرسي وينفون :) راستي يه تشكر ديگه از ديجياتو براي اينكه براي همه سنين مختلف بازي ميزاره:)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی