ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت بازپخش خودکار ویدئوها به اینستاگرام افزوده شد

اینستاگرام به تازگی تغییراتی را در تنظیمات ویدئویی خود به وجود آورده که به موجب آن کلیپ های تصویری بلافاصله پس از تمام شدن مجددا در قسمت ویدئوهای کاربران بازپخش می شوند و انتظار می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اینستاگرام به تازگی تغییراتی را در تنظیمات ویدئویی خود به وجود آورده که به موجب آن کلیپ های تصویری بلافاصله پس از تمام شدن مجددا در قسمت ویدئوهای کاربران بازپخش می شوند و انتظار می رود که این تغییر به طور مشخص از سوی برندها مورد استقبال قرار گیرد چراکه دوست دارند آمار بازدید ویدئوهای تبلیغاتی شان بالا باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما کاربران این سرویس احتمالا چندان هم از تغییر اعمال شده خوشحال نخواهند شد چراکه بازپخش خودکار محتوی تصویری می تواند در نهایت باعث افزایش میزان داده های مصرفی آنها شود.

البته کاربرها می توانند برای صرفه جویی در این مسأله، ویدئوهای اینستاگرام را از قبل تنها روی وای فای بارگزاری (Preload) نمایند، در هر صورت دقت داشته باشید که این تغییر یک گزینه پیش فرض نیست و راهی هم برای غیرفعال نمودن قابلیت پخش خودکار وجود ندارد.

با تغییر یاد شده، سرویس ویدئویی اینستاگرام شباهت زیادی به رقیب خود یعنی Vine پیدا خواهد کرد. لازم است یادآور شویم که کلیپ های 6 ثانیه ای واین اغلب به گونه ای طراحی شده اند که بلافاصله از نو پخش شوند و این در حالی است که ویدئوهای 15 ثانیه اینستاگرام عموما چنین قابلیتی را ندارند.

نخستین بار در اکتبر سال گذشته میلادی (آذر ماه 93) بود که تبلیغیات تصویری به اینستاگرام (که به فیسبوک تعلق دارد) افزوده شد اما به خاطر آنکه کلیپ های ویدئویی جدید نتوانستند استانداردهای تبلیغات ایستای آن را به دست آورند، با انتقاد صاحب نظران روبرو شدند و حالا قابلیت پخش خودکار هم می تواند بر حجم این انتقادها بیافزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی