ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مدل جدیدی از تبلت Shield انویدیا با چیپست Tegra X1 به زودی رونمایی می شود

کمپانی انویدیا به تازگی چیپست جدیدی را با نام Tegra X1 معرفی کرده که در واقع جایگزینی برای محصول سال قبل آن با نام Tegra K1 است. همانطور که پیشتر در خبرها آمد، چیپست جدید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

کمپانی انویدیا به تازگی چیپست جدیدی را با نام Tegra X1 معرفی کرده که در واقع جایگزینی برای محصول سال قبل آن با نام Tegra K1 است.

همانطور که پیشتر در خبرها آمد، چیپست جدید انویدیا به نظر قدرتمندترین تراشه ای است که تاکنون برای محصولات موبایل ساخته شده با این حال انتظار نمی رود که در شمار زیادی از تبلت ها و تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

براساس خبری که در سایت Fudzilla منتشر شد یکی از تبلت هایی که احتمالا از این چیپست بهره خواهد برد مدل بعدی تبلت Shiled از انویدیاست که سال گذشته میلادی با قیمت 299 دلار وارد بازار شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این گجت احتمالا در تاریخ 17 مارس 2015 (مصادف با 26 اسفند 1393) یا کمی زودتر معرفی خواهد شد. لازم است یادآور شویم که هم اکنون جزئیات زیادی در مورد امکانات نسخه بعدی Shield موجود نیست (به غیر از این نکته که می دانیم از چیپست Tegra X1 بهره می برد) با این همه احتمال دارد که فرم نهایی محصول مورد بحث همچون مدل قبلی اش 8 اینچی باشد چراکه موفقیت این ابعاد از قبل ثابت شده.

گفتنی است که مدل اصلی Shield کمی قبل آپدیت آبنبات چوبی اندروید را دریافت کرد و با در نظر داشتن همین نکته پیش بینی می شود که محصول جدید نیز از همین نسخه بهره بگیرد.

چیپست Tegra X1 دارای هشت هسته 64 بیتی (4 هسته Cortex-A57 و 4 هسته Cortex A53) و یک GPU مکسول 256 هسته ای است که توان کافی را برای تبلت جدید انویدیا فراهم خواهد کرد. به زودی خبرهای بیشتری را در رابطه با این محصول منتشر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

    انویدیا اشتباه کوالکام رو دوباره تکرار کرد. هر دوشون به جای استفاده از هسته و معماری اختصاصی در محصولات اخیرشون از همون هسته ها و معماری پیش فرض ARM استفاده کردن.
    البته هر دو فوق العاده قدرتمند هستند ولی خوب دیگه منحصر به فرد و دارای ویژگی های برتر نسبت به دیگران نیستند. الان دیگه فقط گرافیک اینا رو از همدیگه متمایز میکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی