ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نانو درون، پهپادی که به اندازه کف دست شماست

کمپانی سازنده پهپادهای نانو سری CX-10 اصلاحات زیادی را در طراحی آن اعمال نموده و این تغییرات را در قالب یک هلی کوپتر چهار پره مینیاتوری با کارایی پهپادهای شخصی ارائه نموده که ابعادی به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

کمپانی سازنده پهپادهای نانو سری CX-10 اصلاحات زیادی را در طراحی آن اعمال نموده و این تغییرات را در قالب یک هلی کوپتر چهار پره مینیاتوری با کارایی پهپادهای شخصی ارائه نموده که ابعادی به اندازه کف دست انسان دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نانو درون (Drone) که مجموعه ای از امکانات را در خود دارد، پس از برخورد با موانع یا سقوط دچار مشکل خاصی نمی شود و باز هم می تواند پرواز کند.

علاقمندان به این نوع از گجت ها می توانند با صرف مبلغی اندک هم در پروژه ساخت پهپاد مذکور مشارکت نموده و هم اینکه کار با آن را یاد بگیرند.

محصول مورد بحث دارای محافظ هایی در قسمت های بالایی و کناری اش است تا چنانچه کاربر آن را به سمت دیوار یا سقف هدایت کرد، آسیبی به پره های آن وارد نشود.

علاوه بر این، نوعی پایه نیز برای فرود این پهپاد در نظر گرفته شده که مانع از قرار گرفتن چرخانه روی زمین می شود. یک جعبه مسافرتی هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده که استحکام بالایی دارد و به خاطر شفافیت قسمت بالایی اش می توان از آن به عنوان نوعی ویترین استفاده نمود.

این درون کوچک دارای نوعی سیستم تثبیت گر 6 محوره است که شرکت سازنده چند سالی است روی آنها کار می کند تا عملکرد بهتری را در حین پرواز دستگاه به آن ببخشد. این پهپاد دارای سه سرعت مختلف است که می تواند بر حسب نوع موقعیت یکی از آنها را انتخاب نمود.

تولید کننده محصول مورد بحث درصدد است تا از طریق شرکت جذب سرمایه Indiegogo بودجه مورد نیاز برای ساخت آن را تأمین کند و برای این منظور به 15246 دلار نیاز دارد که تاکنون نیمی از این مبلغ (7100 دلار) تهیه شده است.

علاقمندان به حمایت از این شرکت می توانند مبلغ 35 دلار را برای دریافت یک پهپاد زیبا به آن بپردازند که در قالب رنگ های سبز، نارنجی یا سفید در اختیارشان قرار خواهد گرفت. کانادایی ها هم باید 15 دلار دیگر را علاوه بر این مبلغ پرداخت نمایند تا مالک یکی از این دستگاه های کوچک شوند و در مورد خریداران بین المللی این میزان 30 دلار بیشتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Ramin
    Ramin | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    یه نمونه، نانو کوادکوپتر اینجا برای فروش هست، امکان کنترل از طریق اندروید و آی او اس هم داره : (توضیحات رو بخونید، امکاناتش جالبه)

    http://forum.arduino.ir/1/22/789.html

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی