ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

وقتی آیفون ۶ در ظرفی از نوشابه در حال جوشیدن قرار بگیرد چه رخ می دهد؟ [تماشا کنید]

این روزها گرفتن تست های شکنجه از محصولات الکترونیکی مختلف و خصوصاً تلفن های هوشمند و به اشتراک گذاری ویدئوهای آنها در وب سایت هایی همانند یوتوب به امری بسیار متداول بدل شده است. تا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

این روزها گرفتن تست های شکنجه از محصولات الکترونیکی مختلف و خصوصاً تلفن های هوشمند و به اشتراک گذاری ویدئوهای آنها در وب سایت هایی همانند یوتوب به امری بسیار متداول بدل شده است.

تا پیش از این در دیجیاتو نیز ضمن گرفتن تست سقوط از دو موبایل نسبتاً شناخته شده بازار یعنی اکسپریا Z3 سونی و HTC Desire Eye آنها را به شیوه های مختلفی تحت چنین آزمایش هایی نیز قرار دادیم.

اما اکنون یکی از کاربران یوتوب تست شکنجه ای دشوار را از تلفنی بسیار محبوب یعنی آیفون ۶ گرفته و آن را در ظرفی از نوشابه که به نقطه ی جوش رسیده و حالتی کارامل مانند پیدا کرده قرار داده است. بد نیست باقی ماجرا را در ویدئویی که کاربر یاد شده تهیه کرده ببینید تا از وضعیتی که موبایل کمپانی اپل پس از این آزمایش سخت پیدا می کند آگاه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    یه عده عقده ای چیکارا که نمیکنن.

  • Erfanm
    Erfanm | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    توقع داشتم روشن نشه اما این که رنگ گوشی از بین رفت و نمایشگر کلا اومد بیرون و دکمه هوم دیگه کار نمیکرد نشون از کیفیت نه چندان مطلوب این گوشیه
    هرچند تست مسخره ای بود....نوشابه در حال جوش؟؟؟
    کی دیده تا حالا همچین چیزیو؟؟؟

    • P@R@D!C
      P@R@D!C | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

      شما دستتو بزار توی نوشابه در داغ (40 درجه ) اگه دستت سال موند بعد 1 دقیقه بعد برو گوشیتو بزار :|
      نوشابه خودش اسیده بعد داغ تا 120 درجه...
      خجالت بکشید بابا اه...چقدر فن بازی؟ نکنه note 4 یا g3 یا z3 بزارن معجزه میشه؟

      • Erfanm
        Erfanm | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

        بابا چی میگی دیگه رنگ گوشی رفت!!!!!
        اخه این دیگه واقعا یعنی چی؟؟؟
        به خدا از این تست ها واسه اس5 هم بود
        هم نوشابه هم اب جوش
        اخ نگفت اما
        بزن یوتیوب پیدا میکنی

  • Sajad_alipour
    Sajad_alipour | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    اهواز دوباره خاک شد :(

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

      ایضا بوشهر!
      کلا انگار خداوند ما را خاک بر سر افریده!

  • مهدی
    مهدی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    خدا عذابش رو شدید کنه که داره منو عذاب روحی و روانی میده
    در حصرت یه گوشی 500 تومنی هستیم بعد اینا میان گوشی 3 تومنی رو نابود می کنن

    • Sir Mehdi Ive
      Sir Mehdi Ive | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

      اونجا قیمتش 700 تمنه تازه اگه نسبت به درامدشون حساب کنی قیمتش حدود 300 تومن نسبت به حقوق یه کارمند دولت اینجاس

  • Erfanm
    Erfanm | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    هورا
    کابوس IVIVID به سر رسید انگار

  • سعيد
    سعيد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    خيلى ديو....ى!حقوق ٢ ماه پدراى مارو ميندازى اون تو ميگى اه يه اه يه! اوه نايس!!!يور aunt سو nice!
    از امروز نوشابه تعطيل!!!

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    الهی خیر از حووونیت نبینی!

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي
    طــــــــــــــــــــــــــــوسي | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    ديجي فسيله اين بخدا!!!

  • امیر
    امیر | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    خود گوشی به کنار من دیگه نوشابه نمیخورم لامصب وقتی میجوشید انگار تبدیل شده بود به قیر

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

      منم هر روز میگم نمی خورم
      اما ظهر که میشــــــــــه
      خماری شکر کافین میاد سراغ ام!

      • ashen_Cold
        ashen_Cold | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

        اینطور که پیش میره یحتمل بومی سازی این آزمایش توی دم نوش گل گاو زبان با چای کوهی تا چند وقت دیگه تو آپارات منتشر میشه
        من نمیفهمم این نوع تست گرفتن جز جلب توجه چه نکته مفید دیگه ای داره ؟
        حتی تست سقوط هم به نظر من بی فایدست
        بارها شده گوشی از دستم افتاده و هیچ اتفاقی نیفتاده ولی چند وقت پیش از جیبم دراوردم دیدم رسمن نابود شده و شکسته ( مشغول عکاسی بودم و نمیدونم چطور شد )
        کم پیش میاد نوشابه بخورم کم مضر بود حالا آیفون هم انداختن توش دیگه رسمن سیانورررررررررررر شده :D

        • امیر پارسا
          امیر پارسا | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

          کلا تو کارت درسته!
          .
          روح منی تو
          گوشی شکنی تو!
          .
          میزان ارادت ما بمیزان متراژ از بوشهر تا لاهیجانه!

          • ashen_Cold
            ashen_Cold | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

            دلم برای خیلیا تنگ شده
            پاشو یه سر بیا اینجا حالا قهوه کافین دار نیس بهت بدیم اما یه لیوان چای داغ رو میشه با یه چیزای دیگه :D
            خلاصه در کل ارادت
            عصر برمیگردم و گپ میزنیم

  • ســـــــــپهــــــــر
    ســـــــــپهــــــــر | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

    فکر کنم جدید نیست این ویدیو.
    برا چارتا لایک چیکار که نمیکنن!!!

    • خشایار
      خشایار | ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

      واقعا کار بی معنی هست.
      مشابه این تست رو برای گوشی های مختلف دیدم ولی بهترین گوشی S4 بود تو اینجور تست ها!
      اما در کل تست مسخره ای هست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی