ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

وزیر ارتباطات: از سال آینده اپراتور چهارم در چارچوب «اپراتور مجازی» فعال می شود

پیش از این در مطلبی، شما را از ورود اپراتورهای مجازی تلفن همراه به بازار مخابرات کشور و نحوه کار آنها مطلع ساختیم. بر اساس این طرح شرکت های علاقمند به ارائه خدمات موبایل در ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیش از این در مطلبی، شما را از ورود اپراتورهای مجازی تلفن همراه به بازار مخابرات کشور و نحوه کار آنها مطلع ساختیم. بر اساس این طرح شرکت های علاقمند به ارائه خدمات موبایل در ایران نیاز به سرمایه گذاری و نصب تجهیزات ندارند و می توانند از مجوز «اپراتور مجازی» استفاده نمایند.

در این رابطه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن اپراتور چهارم تلفن همراه به عنوان «اپراتور مجازی» در سال 94 خبر داد.

محمود واعظی اظهار کرد: هم اکنون طرح های مطالعاتی اپراتور چهارم موبایل اجرا گردیده و در اواخر ماه آینده کلیات آن تصویب و از سال آینده اجرایی خواهد شد.

در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

وی توضیح داد: با توجه به تجهیزات و سرمایه گذاری های انجام شده توسط 3 اپراتور فعلی به این جمع بندی رسیده ایم که پس از این به جای ارائه مجوز فعالیت برای نصب تجهیزات و سرمایه گذاری، پروانه «اپراتور مجازی تلفن همراه» را به متقاضیان اعطا نماییم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح شبکه ملی اطلاعات در کشور به عنوان یکی از اولویت های این وزارت خانه است که به زودی در کشور اجرا می شود.

او اضافه کرد: راه اندازی شبکه علمی کشور از دیگر برنامه های ما است که در حال حاضر مقدمات آن مهیا گردیده و کمیته مشترکی با همکاری وزارت علوم تشکیل شده تا به زودی شاهد اجرای شبکه مذکور باشیم.

محمود واعظی

محمود واعظی

شبکه روستایی کشور از اولویت های مهم دولت و وزارت ارتباطات است و ما نیز به دنبال افزایش ارتباط روستاها و توسعه اینترنت در آنها هستیم تا روستائیان نیز فعالیتشان را در این شبکه جهانی افزایش دهند.

به گفته وی تا کنون 8 هزار روستا به اینترنت متصل شده اند که در آینده این رقم به 25 هزار خواهد رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات به پیشرفت روز افزون ICT در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته توجه زیادی به این بخش نشده اما دولت یازدهم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در اولویت های خود قرار داده که امیدواریم به هدف های اعلام شده دست یابیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • شوارتوفسکی
    شوارتوفسکی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    میشه در مورد این اپراتورای مجازی یکی توضیح بده

    نکنه اینا میخان 1سری اپراتور اسمی راه بندازن

    که هدف فقط واسطه گری باشه؟




    ینی مثلن از ایرانسل تعدادی سرویس بگیرن

    و گرونتر تحویل مردم بدن



    یا مثل اغلب بانکها کاری کنن که

    اپراتور بتونه مجوز شرکت داری داشته باشه و

    خدمات با 1 واسطه اضافه و هزینه اضافه دست مصرف کننده برسه؟ و روح پرفتوحش هم خبردار نشه؟ :o o:

  • طــــــــــــــــــــــــــــوسي
    طــــــــــــــــــــــــــــوسي | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    بنظر من ٣جي باعث فساد اخلاقي ميشه
    البته ٢جي و adsl نميشن ...
    نظر شما چيه؟؟
    .
    .
    نماد دانايي بوي جهل ميده
    هييي خدا ...ما بريديم

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

      الکی مثلا من روشنفکرم

      • طــــــــــــــــــــــــــــوسي
        طــــــــــــــــــــــــــــوسي | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

        كدام روشن فكر؟؟؟
        زيبا كلام يا شريعتي ؟؟
        هردو روشن فكرن اما اين كجا و آن كجا !!!
        -----------------
        متنو حال كن لامصب
        فك كنم فيلسوف يا حداقل روشن فكر شدم :دي

  • mohammadbm
    mohammadbm | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    سرعت نت 128کیلوبیت هم ارائه میده؟ :|

  • مهدی
    مهدی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    اپراتور :D
    اصلاً داریم همچین چیزی؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    جناب اپراتور حقیقیش برای ما کار نمیکنه شما از مجازی حرف میزنی دس وردار بردار برادر
    ----------------------------------------------
    اول یه نظرات داشته باش به اینا که هستن بعد هی زرت زرت اپراتور اضافه کن حضرت ایرانسل فکر کنم پای یکی از کارمنداشون به اون دکمه قطع آنتن تو منطقه ما خورده دیگه یادش رفته روشن کنه الان 3 روزه ما آنتن نداریم ، حضرت همراه اول هم که خیلی وقته فقط اسم اپراتور رو یدک میکشه برای ما

    • جابر
      جابر | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

      مهندس یه مطالعاتی درباره اپراتور مجازی بکن

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

        چشم استاد شما مطالعه کن و به فکر خودت باش :D

    • خشایار
      خشایار | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

      اپراتورهای افغانستان اگه تو ایران خدمات بدن اپراتورهای خودمون ورشکست میشن یعنی انقد اوضامون خرابه! :/
      اینا اپراتور اضافه می کنن که پول بگیرن نه اینکه خدمات بدن :/

مطالب پیشنهادی