ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس Google I/O در ۷ خرداد برگزار خواهد شد

بر اساس اعلام گوگل، کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت که هر ساله برگزار می گردد، قرار است در ۲۸ و ۲۹ می ۲۰۱۵ (۷ و ۸ خرداد) به وقوع بپیوندد. به گفته گوگل کل مراسم ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۴

بر اساس اعلام گوگل، کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت که هر ساله برگزار می گردد، قرار است در ۲۸ و ۲۹ می ۲۰۱۵ (۷ و ۸ خرداد) به وقوع بپیوندد. به گفته گوگل کل مراسم به صورت زنده برای کسانی که نمی توانند در آن حضور پیدا کنند، پخش خواهد شد.

در کنفرانس I/O همواره شاهد اتفاقات جالبی از سوی گوگل بوده ایم. در سال گذشته مراسم با تمرکز بر روی «اندروید در همه جا» برگزار شد و در پی آن اندروید پوشیدنی، اندروید برای خودرو ها و ... معرفی گشت.

در سال های قبل نیز، گوگل گلس در همین کنفرانس معرفی شد. اگر به خاطر داشته باشید در آن زمان چتر باز هایی از آسمان بر روی سقف کنفرانس فرود آمدند و لحظات جذاب این ماجرا را از طریق دوربین عینک گوگل به حاضرین نمایش دادند.

گوگل هنوز اعلام نکرده که در کنفرانس سال جاری قرار است چه مواردی مطرح شوند، اما برخی از شنیده ها حکایت از وقوع تغییراتی در مرورگر کروم دارند. طراحی متریال نیز یکی دیگر از مواردی است که احتمال داده می شود گوگل در مورد آن صحبت کند.

در حال حاضر اگر به سایت این رویداد مراجعه کنید و بر روی دکمه تنظیمات کلیک کنید، وارد فضایی برای آهنگ سازی می شوید. در این قسمت گزینه های متنوعی برای تولید موسیقی در اختیار شما قرار می گیرد. برای مثال در قسمتی باید بند هایی مجازی را به وجود آورید و سپس با حرکت ماؤس بر روی آن ها، صدای مورد نظر خود را تولید نمایید.

به نظر شما در Google I/O 2015 باید منتظر چه اتفاقاتی باشیم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    ما که دیگه عادت کردیم گوگل سرویس هاشو بخاطره تحریم رو به ما باز نکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی