ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدید و شگفت انگیز از Star Wars Battlefront منتشر شد

وبسایت طرفداران سری جنگ ستاره ای، Making Star Wars، لیستی از اطلاعات جذاب و جالب مرتبط با بازی Star Wars Battlefront، ساخته ی استودیو DICE و الکترونیک آرتز، را منتشر کرده. این اطلاعات مربوط به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

وبسایت طرفداران سری جنگ ستاره ای، Making Star Wars، لیستی از اطلاعات جذاب و جالب مرتبط با بازی Star Wars Battlefront، ساخته ی استودیو DICE و الکترونیک آرتز، را منتشر کرده. این اطلاعات مربوط به بخش تک نفره، بخش آنلاین و باقی قسمت ها هستند.

این وبسایت پیش از این بارها اطلاعات موثقی را در ارتباط با فیلم های سری جنگ ستاره ای منتشر کرده و صحت گفته های آن ثابت شده اما همچنان با نکات زیر باید همچون شایعه ای تائید نشده از سوی الکترونیک آرتز برخورد کرد.

قرار است برای اولین بار در بهار سال آینده و به احتمال بسیار E3 2015، اولین تصاویر از گیم پلی این عنوان منتشر شود.

در ادامه مطلب مروری خواهیم داشت بر اطلاعات ارائه شده.

بر اساس اطلاعاتی که وبسایت MSW دریافت و منتشر کرده، Battlefront هم بخش داستانی خواهد داشت و هم بخش چند نفره و آنلاین. در بخش آنلاین، نبردها به صورت 64 نفره در جریان هستند، همانطور که در سری بتلفیلد می بینیم.

اما برای بخش تک نفره یک مسئله فوق العاده جذاب وجود دارد. بگذارید خیال تان را راحت کنیم، قرار نیست در عرض 5-6 ساعت داستان بازی تمام شود. گفته شده بخش داستانی، تمام اتفاقات سری جنگ ستاره ای را در بر می گیرد و می توانید در جبهه های مختلف قرار بگیرید، از Old Republic، ریپابلیک و Rebellion گرفته تا Separatist ها و جبهه Empire.

اغلب اتفاقات طی سه گانه اصلی رخ خواهد داد اما اتفاقات دیگری هم از باقی نقاط کهکشان درون بخش داستانی گنجانده شده که نبرد ابتدایی Revenge of the Sith قسمتی از آن است.

اما قسمت جالب ماجرا اینجاست که، بخش آخر داستان، حکم پیش در آمدی برای فیلم The Force Awakens دارد که اواخر سال آینده عرضه می شود. بنابراین طبیعی است که بازی پیش از روی پرده رفتن فیلم آخر سری جنگ ستاره ای، به بازار عرضه گردد.

بخش مالتی پلیر، انحصارا ویژگی هایی خواهد داشت که تا به حال در هیچ بازی دیگری ندیده ایم. سیستمی تحت عنوان Hero در بازی گنجانده شده تا بازیکنان را به بازی بهتر تشویق کند. تصور کنید با کشتن تعداد خاصی از افراد تیم مقابل، بتوانید ویژگی خاصی از یک قهرمان این سری را به دست آورید.

البته سیستم Hero چندان شرح داده نشده و مشخص نیست که تا چه حد دست خوش تغییرات شود اما در مورد بخش داستانی به طور قطع می توان گفت که همکاری الکترونیک آرتز با سازندگان فیلم تنگاتنگ بوده و هر دو در صدد ساخت محصولی با کیفیت اند.

در مورد بسته های الحاقی هم باید گفت که منتظر 5 پک اضافه باید باشیم. هر پک حداقل شامل 3 نقشه و چند کاراکتر جدید برای بخش چند نفره خواهد بود.

به نظر شما استودیو DICE، سازنده سری بتلفیلد توانایی تولید یک Star Wars عالی را دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • armin_sedaghat
    armin_sedaghat | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    جوووووون امسال عجب سالیه(میلادی) هم از لحاظ بازی هم گوشی

  • steve
    steve | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    بايد بازي خوبي باشه.ممنون اقاي وفانژاد بابت مطالب خوبتون.مطلب هم عالي بود مث هميشه:D

  • راوی
    راوی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    کاملا توانایی ساخت این بازی رو داره!

    به شدت منتظر ریلیز اطلاعات بیشتر و تریلر های بازی!

    DICE مگه بازی بد هم میسازه؟

مطالب پیشنهادی