ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشن Next Lock Screen را برای اندروید به روز رسانی کرد

شرکت مایکروسافت پیشتر برای دستگاه های اندرویدی اپلیکیشنی ارائه نموده بود که محیط لاک اسکرین را اندکی به ویندوز شباهت می داد. حال این شرکت نسخه ی جدید از اپلیکیشن Lock Screen خود را برای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت مایکروسافت پیشتر برای دستگاه های اندرویدی اپلیکیشنی ارائه نموده بود که محیط لاک اسکرین را اندکی به ویندوز شباهت می داد. حال این شرکت نسخه ی جدید از اپلیکیشن Lock Screen خود را برای کاربران اندرویدی فراهم آورده و به آن قابلیت های امنیتی بیشتری نیز افزوده است.

Next-lock

در خصوص امکانات امنیتی می توان به افزوده شدن PIN و Pattern ها اشاره کرد. از سوی دیگر نسخه اولیه این اپ دارای باگ های فراوانی نیز بود؛ برای مثال، فشردن تصادفی کلید Home، باعث باز شدن یا آنلاک ناخواسته تلفن همراه میشد. مصرف انرژی و کاربرد بهتر نیز از نکاتی بوده اند که مایکروسافت در نسخه جدید آنها را لحاظ کرده است.

این لاک اسکرین از سری اپلیکیشن های Garage مایکروسافت است. به روز رسانی مذکور حاصل توجه به بازخوردهای کاربران است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Behtash
    Behtash | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    هاهاهاها
    خوشم میاد دوستان به این حرف رسیدن که این سایت به شدت جهت دار خبر میزاره ، کاش یکمی از اون نارنجی قدیم یاد میگرفتند
    سایت هایی مثل سافت پدیا و سی نت و دیگر سایت های واقعا خبری به محض اومدن ویندوز 10 پیش نمایش کلی خبر برای این مورد رفتن رو سایت ولی این سایت حداقل یه کامنت هم بین کامنت ها نزد که دل ملت رو خوش کنه ، واقعا این سایت خودشو با این کارش به همه نشون داد :(
    اندرویدیاتو ، اپلیاتو :)

  • ..:: adمAh ::..
    ..:: adمAh ::.. | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    ببینید جفتشون سیستم عامل هستن و طبیعتا کاربرای مایکروسافت بیشتره .

    به شخصه تا بحال نه با مک و نه با ios کار نکردم ، پس طبیعیه از قرار ندادن پست های مایکروسافت ناراحت شم

    البته نباید به سایت و مدیراش ایراد گرفته شه ، چون همین الان هم سنگ تموم گذاشته

  • حسین
    حسین | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    خیلی جالب هست خبر آپدیت لاک اسکرین واسه آندروید رو می ذارین ولی عرضه پیش نمایش ویندوز 10 واسه موبایل رو هنوز نذاشتین!!!

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    نمک خوردن و نمک دون شکستن ! اون همه پوشش کنفرانس رو (به اون خوبی)(تازه بررسی ویدیویی ویندوز ۱۰ ) چطور فراموش کردید؟!

    • مرتضی عبدی
      مرتضی عبدی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

      نه تورو خدا کنفرانس به اون عظمت همه زبان به تحسین گشودن رو پوشش نده بعد میشد اسم این سایت رو گذاشت سایت تکنولوژی

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    خوب یه روز وایسد نگاه نزدیک شو ببینید دیگه!
    (تازه کامل نیومده! این طوری توطئه کردید!)
    این قدرکه شما انژی صرف کردید برای پوشش خبر ویندوز تن برای موبایل ماکروسافت خرج می کرد مینونست بگه 535 من پرچم داره!!

    • مرتضی عبدی
      مرتضی عبدی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

      یه خبر بزنه بعد بگه منتظر بررسی کامل باشید اگه سایت در قبال اپل هم همین سیاست رو داشت اینجوری حرف میزدی بعید میدونم واسه ios از چند ماه قبل بسیج تشکیل میدن نزن از این حرف ها تبعیضی که دیجیاتو داره قائل میشه با این چیزا توجیه نمیشه عزیز من

  • steve
    steve | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    خوبه.حالا دانلود ميكنم.----از سايتتون يه درخواست دارم اينه كه لطفا يه كاري كنيد كه خبر ها براي هر شركت مساوي و متعادل باشه مثلا چهار تا خبر درباره اپل ميزاريد چهار تا خبر هم درباره مايكروسافت بزاريد كه بين دوستان دعوا نشه

  • مرتضی عبدی
    مرتضی عبدی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    دیگه ایمان اوردم دیجیاتو هدف دار داره پست میزاره باشه آقا پست از انتشار پیش نمایش ویندوز 10 برای موبایل رو نذار اعتبار و محبوبیت خودتو داری میبری زیر سوال طرفدارای خودتو از دست میدی بین کاربرهای خودت جنگ میندازی یه محیط سالم یه فضای سالم واسه کاربرات درست کن من به شخصه اگه هنوز اینجا میام به خاطر خاطرات خوب نارنجیه

  • آییییییی خم
    آییییییی خم | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    دیوان ؟

    طالب ؟

    ابولفظل ؟

    بورنا ؟

    امیر ؟

    محمد ؟

    و بقیه مایکی ها بیا اینم خبر مایکی

    حالا اپلی ها و سامی ها و من که htc هستم بیایم بگیم چرا ؟


    یه کم بزرگ شید بد نیست تازه به سایت هم گند نمیزنید

    • طاها
      طاها | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

      داداش بحث ما این نیست که از بقیه شرکتا خبر میذاره ما میگیم چرا خبر به اون مهمی رو نذاشت.خداوکیلی عرضه ی سیستم عامل مهم تره یا آپدیت لاک اسکرین؟

      • آییییییی خم
        آییییییی خم | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

        بیا وقتی حرف منطقی میزنی مگه دیوانه ام بیام بگم چرا و ...

        خوب این حرفت قبول درست میگی

        ولی بازم ما نمیتونیم برای سایت مشخص کنیم چیکار کنه


        این همه خبر اپلی میزاره ولی من که متنفرم میام بگم چرا ؟

        اگه دوست ندارم میرم یه سایت دیگه دیجیاتو که دعوت نامه نداده بیام اینجا

        مثلا آپدیت ویندوز رو داده خوب مگه شما نخوندی جای دیگه ؟
        چه لزومی داره دوباره اینجا حرص بخوری که نمیزاره دیجی ؟

        من تو زومیت خوندم و تموم حالا بیام اینجا بگم ....

        • طاها
          طاها | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

          اتفاقا کاربرا نقش خیلی مهمی دارن این صحبت های ما جنبه ی انتقادی برای سایت داره ،یک سایت خبری وظیفش اطلاع رسانی بدون هیچ کاستی و قصدی باید باشه تصمیم گیری با کاربراس،همین کار شمام دقیقا کار ماست انتقاد می کنیم ولی از افراد متفاوت،ما از سایت شما از ما

          • آییییییی خم
            آییییییی خم | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

            انتقاد ؟

            انتقاد برای سازنده بودن استفاده میشه و بهبود

            هر روز که نمیشه بیای غر بزنی بگی

            با این کار نه تنها انتقاد نمیشه حق بقیه کاربرا که میخوان تو یه پست راجب همون مطلب نظر باشه ضایع میشه

            مثلا تو همون پست اپلی چقدر میشد اطلاعات فنی و تخصصی باشه بدن به کاربرای دیگه ؟

            اما دیوان خان میاد با بقیه سر ویندوز بحث میکنن

            انتقاد داری ایمیل بزن بگو

            گوش دادن بیا سایت

            گوش ندادن دعوت نامه هم ندادن که بیای اینجا برو هزاران سایت دیگه

    • محمّد
      محمّد | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

      شما برو روی پست استور اپل، کاملا مشخصه کی و یا کیا باید بزرگ شن.

      • آییییییی خم
        آییییییی خم | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

        خیلی واضح و مشخصه کیا

        همونایی که شعور ندارن میان تو پست اپلی خبرای مایکی میزارن ....

        همون خبرا جاش تو این پست بود نه تو پست اپل ، درسته ؟

      • A"hmadrez"A
        A"hmadrez"A | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

        كـــــــــــــــــــــــــــــــــــامــــــلـــاً مشخصه!

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

      بورنا گفتنت تو حلقم! درستش برنا هست! و منظورت از مایکروسافتی بودن چیه؟ طرفدار دو آتیشه مایکروسافتم؟نه. از محصولاتش بدم میاد؟نه. از محصولاتش استفاده میکنم؟ معلومه.
      نمیدونم این دیگه چه رسمیه که فقط باید از یه شرکت خوشت بیاد و از بقیه نه.

  • arwp
    arwp | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    دیجیاتو؟ مایکروسافت؟
    دیجی جان نقد از مایکرو نمیذاری که داره نابود میشه و هنوز که هنوزه پیش نمایش ویندوز10 برای گوشی نیومده و اینی که اومده نشانه شکست پروژه ویندوز 10 برای گوشیه و اینا؟؟؟
    منتظریم!

    • دستمال کاغذی ( به یاد نوید )
      دستمال کاغذی ( به یاد نوید ) | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

      یادتون رفت به این نکته هم اشاره کنید که مجموعه ی آفیس iOS کاملتر از مجموعه ی آفیس ویندوزه !

      • سوتابایت
        سوتابایت | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

        حاجی ! تیکه می ندازی بعد در می ری؟! چرا؟!

  • محمّد
    محمّد | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    چه جالب یه خبر از مایکروسافت :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی