ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قلاب هایتان را آماده کنید؛ لذت ماهیگیری در بازی Ace Fishing: Wild Catch

ماهیگیری اگر از نوع تجاری اش نباشد، برای بسیاری از افراد نوعی سرگرمی است؛ یک سرگرمی کسل کننده و خواب آور که 99% زمان ماهیگیر به انداختن قلاب درون آب و انتظار برای گرفتار شدن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

ماهیگیری اگر از نوع تجاری اش نباشد، برای بسیاری از افراد نوعی سرگرمی است؛ یک سرگرمی کسل کننده و خواب آور که 99% زمان ماهیگیر به انداختن قلاب درون آب و انتظار برای گرفتار شدن ماهی سپری می شود.

اما تمام هیجان ماهیگیری به این است که نمی دانید در آخر چه چیزی نصیبتان خواهد شد. برای همین هم ماهیگیران کل روزشان را برای تجربه آن 1% زمان هیجان انگیز شکار طعمه در انتظار می نشینند. بازی Ace Fishing: Wild Catch در محیطی زیبا و سه بعدی تجربه ماهیگیری را به موبایل ها شما آورده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

از یک ماهی لذیذ و معمولی گرفته تا یک کوسه گردن کلفت می توانند به قلاب ماهیگیری شما در Wild Catch گیر کنند، بستگی به این دارد که چقدر خوش شانس یا بدشانس باشید! بازی دارای گرافیک زیبایی است و محیط دریا و ماهی ها هم به صورت سه بعدی و با جزئیات قابل قبولی طراحی شده اند.

Ace Fishing 2

کنترل بازی یا بهتر بگوییم قلاب بسیار ساده است و با یک اشاره انجام می گیرد. کافیست وقتی ماهی به قلابتان گیر کرد قرقره را بچرخانید و سعی کنید کنترلش از دستتان در نرود. هر چقدر ماهی بزرگ تر باشد، تقلای بیشتری هم می کند و کار شما برای حفظ کنترل قلاب مشکل تر خواهد بود.

چندین مدل قلاب ماهیگیری هم در بازی وجود دارند که می توانید از لحاظ طول و مقاومت به کشش تنظیمشان کنید. مکان های واقعی مثل رود آمازون جاهایی هستند که در این بازی برای ماهیگیری می روید و بسیاری از ماهی های بومی این مناطق را در آبهای آن خواهید یافت.

ماهیگیری هم در بازی به صورت مأموریتی است و با اتمام هر کدام می توانید امتیاز و پول کسب کنید. هر چقدر در زمان کوتاهتر، ماهی های بزرگتری بگیرید امتیاز شما هم در جدول رده بندی جهانی بازی بالاتر خواهد بود.

اگر تا به حال بازی های ماهیگیری را در موبایل تجربه نکرده اید، Wild Catch برای شروع بهانه خوبی است. این بازی را می توانید روی پلتفرم های iOS و اندروید تجربه کنید.

Ace Fishing: Wild Catch

Ace Fishing: Wild Catch

سازنده: .Com2uS USA, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 64.1 / 42 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی