ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس کافه بازار [به پایان رسید]

کمتر کسی از کاربران اندروید است که نام کافه بازار را نشنیده باشد. بازار در روزهایی که گوگل پلی درهای خود را بر روی کاربران ایرانی بسته بود، ظهور کرد و توانست بستری مناسب را ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمتر کسی از کاربران اندروید است که نام کافه بازار را نشنیده باشد. بازار در روزهایی که گوگل پلی درهای خود را بر روی کاربران ایرانی بسته بود، ظهور کرد و توانست بستری مناسب را در اختیار توسعه دهندگان و کاربران ایرانی قرار دهد.

امروز این شرکت نوپا و موفق اولین کنفرانس خود را با نام ۵شنبه بازار برگزار می کند. این مراسم از ساعت ۹:۴۵ دقیقه اغاز می شود و شما می توانید آن را به صورت زنده در دیجیاتو دنبال نمایید.

http://live.digiato.com/cafebazaar

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    واقعا باید به بازار افتخار کرد. فراتر از انتظار ها پیشرفت کرده.

  • abbasalim
    abbasalim | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    :| پس دیدگاه من کو؟ کجا رفت

  • سجاد
    سجاد | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    بازار يك تيم حرفه اي داره ، اميدواريم محدوديت هاش چه از لحاظ زيرساختي و چه از لحاظ نيروي انساني رفع شن تا شاهد اتفاق هاي بزرگ تري در عرصه ي بين المللي براي بازار باشيم.

  • soheil
    soheil | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    دستتون درد نکنه خیلی خوب بود!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    نرسیدم متاسفانه اما ممنونم از تلاش دیجیاتو و مانی قاسمی عزیز

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    چه کنفرانس جمع وجوری!!

  • AMIN
    AMIN | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    بازار یکی از معدود شرکت های ایرانی که راه تکنولوژی نرم افزار های موبایلی رو تو کشورمان هموار کرده ، من همیشه نگاه خوش بینانه به آینده این شرکت دارم امیدوارم توسعه بیشتری داشته باشه

  • عیسی
    عیسی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    یه سوال : افراد بین المللی هم حضور دارند؟!

  • حمید
    حمید | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    یادش بخیر اون اولی که اومده بود
    فارسی تل بود فک کنم شرکتش
    اصلا بازار اینشکلی نبود
    نوشته بود بازی
    نرم افزار
    همینطور ریخته بود
    تو این چند سال خیلی قوی شد ...

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

    ایول وبلاگ نویسی وطنی!

مطالب پیشنهادی