ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی تبلت و تلفن هوشمند نکسوس توسط هوآوی و ال جی تولید خواهند شد [شایعه]

روز گذشته شاهد شایعاتی بودیم که خبر از همکاری گوگل با یک شرکت چینی به منظور تولید نسل بعدی تلفن هوشمندش موسوم به نکسوس می دادند. در این بین گمانه زنی هایی نیز صورت گرفته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

روز گذشته شاهد شایعاتی بودیم که خبر از همکاری گوگل با یک شرکت چینی به منظور تولید نسل بعدی تلفن هوشمندش موسوم به نکسوس می دادند. در این بین گمانه زنی هایی نیز صورت گرفته بود که این شریک چینی می تواند یکی از سه شرکت بزرگ هوآوی، لنوو و یا شیائومی باشد.

اما امروز این شایعه وجهی دیگر نیز پیدا کرده و حالا گفته می شود غول دنیای جستجو مانند سال قبل قصد دارد دو دیوایس نکسوس را به کاربرانش ارائه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات به بیرون درز یافته به نظر می آید کمپانی که در پشت پرده ی تولید تلفن های هوشمند نکسوس ۴ و البته ۵ قرار داشته، یعنی ال جی، یکی از برندهای برگزیده گوگل برای تولید ابزار نکسوسی نسل بعد این شرکت بوده و مسئولیت ساخت و مونتاژ گجت دیگر نیز به هوآوی که تا کنون هیچگونه سابقه همکاری با همتای آمریکاییش نداشته سپرده شده.

تا اینجای کار حدس بر این است که تولید موبایل پرچمدار بعدی گوگل به کره ای ها واگذار خواهد شد و چینی ها نیز باید وظیفه ی ساخت تبلت نکسوس آتی را بر عهده گیرند. هر چند که سپرده شدن این امر به دست هوآوی سبب گشته از همین الان برخی منابع خبری آن را تصمیمی اشتباه دانسته و در قبالش موضع گیرند.

همچنین در شایعه ای دیگر ذکر گشته که شاید اهالی مانتین ویو در تلفن هوشمند بعدی خودشان دیگر از چیپست های کوالکام استفاده نکرده و چیپست ساخته شده توسط یکی از کمپانی هایی که مسئولیت تولید به آنها واگذار گشته را در محصول نهایی به کار گیرند. با این تفاسیر بعید نیست در نکسوس های بعدی شاهد حضور یکی از چیپست های Kirin هوآوی و یا NUCLUN ال جی باشیم.

نظر شما چیست؟ در صورتیکه این شایعات صحت داشته باشند فکر می کنید نکسوس های بعدی می توانند به موفقیت دست یابند و یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    حالا هواوی بودنش به جهنم... استفاده از چیپست های هواوی به جای کوالکام دیگه خیلی خنده دار و غیر قابل تحمله...

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    اگر گوشیش شبیه p8 یا آنرمیت6 باشد حتما میخرم!!!
    دیوونه‌ام مگه، ارزونه
    بعد الجی هم که غولیه برای خودش و احتمالا تبلت میزنه

  • farid
    farid | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    اتفاقا جالب میشه بزار یبار هم به شرکت های جدید اعتماد بشه ببینیم اونا چیکار میکنن !!!!!! سونی شرکتی که از نظر مالی اوضاع خوبی نداره پس سرمایه گذاری روش ریسک بزرگی محسوب میشه اما هواوی و ال جی که فروش مناسبی داشتن و سود مالی خوبی داشتن میتونن شریکک های تجاری خوبی باشن ولی بازم اوضاع اقتصادی شرکت هاس تعیین کننده تولید کننده نکسوس بعدی ....

  • pars
    pars | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    بیچاره اون سونی رو ول کردن رفتن پی هواوی !!!
    افتضاح ترین مورد هواوی ساپورتشه ولی الحق کیفیتش بدک نیست ولی من دوست دارم یک نکسوس از سونی ببینیم .حیفه که اینقدر ضرر بده که Xperia رو هم مثل vaio بفروشه ولی اگر چینی ای باشه که نکسوس بزنه احتمال میدم همین هواوی باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی