ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن تصویری واضح از گلکسی S6 و S6 اج در یک بنر تبلیغاتی

تا کنون به دفعات شاهد لو رفتن تصاویر مختلفی از تلفن های هوشمند گلکسی S6 و همینطور S6 اج بوده ایم و اینبار بنری بر روی فضای وب انتشار یافته که به لطف آن می توانیم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

تا کنون به دفعات شاهد لو رفتن تصاویر مختلفی از تلفن های هوشمند گلکسی S6 و همینطور S6 اج بوده ایم و اینبار بنری بر روی فضای وب انتشار یافته که به لطف آن می توانیم به شکلی واضح این دو محصول جنجالی سامسونگ را مشاهده نماییم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این تصویر می توانید به صورت آشکار نمایشگر گلکسی اج که به دو لبه ی خمیده تجهیز گشته را ملاحظه کنید، در حالیکه دکمه های مرتبط به تنظیم صدا نیز به سمت چپ موبایل مورد بحث انتقال یافته اند. بر مبنای اطلاعات قرار گرفته بر روی وب سایت Reddit این بنر ظاهراً توسط یکی از کارمندان رسمی اپراتور مخابراتی Sprint انتشار پیدا کرده است.

در عکس مورد بحث یکبار دیگر به کمپین تبلیغاتی “Six Appeal” اشاره شده، پیش تر اطلاعاتی در مورد این کمپین توسط سایر اپراتورهای مخابرتی از جمله AT&T و ورایزن نیز ارائه گشته بود و ظاهراً سامسونگ قصد دارد طی آن هر هفته به کاربرانی که اقدام به ثبت اولین پیش سفارش ها برای دو پرچمدار جدیدش (S6 و S6 اج) نمایند، به قید قرعه چند عدد از همین دو مدل تلفن هوشمند را به رایگان جایزه دهد.

با توجه به اینکه تا کنون مشخصاتی کامل، تصاویری متعدد و حتی نرم افزارهای پیش فرض نصب شده بر روی پرچمدار جدید سامسونگ لو رفته است، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت در کنفرانس خبریش در روز دهم اسفند و در کنگره جهانی موبایل قرار است با چه اخباری هوادارانش را شگفت زده نماید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • genius
    genius | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    سامسونگ؛کمپانی معظم و فکوری که گام به گام رشد کرد و مدعیان پوچ بازارهای گوناگون را ذره ذره آب کرد...!!
    درود بر مدیریت مدبرانه سامسونگ و به امید پیروزی های بیشتر با این بچه غول تازه متولد شده....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی