ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند Z220 و Z520 از ایسر رونمایی شدند

انتظار می رود که هفته ای بسیار شلوغ را به خاطر آغاز MWC 2015 پیش روی داشته باشیم. جدیدترین خبرها در مورد این رویداد به مراسم ایسر مربوط می شود که چندی پیش تلفن های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۲۷

انتظار می رود که هفته ای بسیار شلوغ را به خاطر آغاز MWC 2015 پیش روی داشته باشیم. جدیدترین خبرها در مورد این رویداد به مراسم ایسر مربوط می شود که چندی پیش تلفن های هوشمند Acer Z220 و Z520 را رونمایی کرد که جدیدترین محصولات اضافه شده به سری Z کمپانی مورد بحث هستند.

مدل Z220 در زمره اسمارت فون های مقرون به صرفه جای می گیرد و به همین دلیل گزینه ای بسیار ایده آل برای آنهایی است که به دنبال یک موبایل اقتصادی با امکانات قابل قبول هستند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت تعیین شده برای این تلفن هوشمند برابر با 89 دلار است و مدل دیگر یعنی Z520 نیز برای آنهایی طراحی شده که پخش رسانه برایشان اهمیت بالایی دارد.

این محصول نمایشگر بزرگتری در قیاس با مدل قبلی دارد و مجهز به یک چیپست چهار هسته ای است. علیرغم این مسئله، تلفن همراه مورد بحث همچنان در زمره مدل های اقتصادی جای می گیرد و با پرچسب قیمتی برابر با 109 دلار به زودی وارد بازار می شود.

پیش بینی می شود که مدل Z220 ظرف یک ماه آینده وارد بازار شود، با این همه برای خرید Z520 باید تا حداقل تا اواسط فروردین ماه سال آینده منتظر ماند.

همانطور که گفته شد Z520 از Z220 بزرگتر است و مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی FWVGA خواهد بود. یک گیگابایت رم و چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی هم برای این محصول در نظر گرفته شده.

در مورد مموری این محصول نیز باید بگوییم که 8 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده که امکان ارتقاء آن با استفاده از درگاه میکرو اس دی وجود دارد.

Z520 همچنین مجهز به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است که امکان فعال سازی آن با استفاده از فرامین صوتی وجود دارد و علاوه بر این یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی بدنه آن خودنمایی می کند.

از دیگر امکانات قابل توجه این تلفن هوشمند می توان به باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و نسخه 4.45 اندروید (کیت کت) اشاره نمود، ضمن آنکه ابعاد آن نیز برابر با 144 در 70 در 9.3 میلیمتر اعلام گردیده.

در مورد مدل Z220 نیز باید اضافه نماییم که دارای یک نمایشگر 4 اینچی WVGA است و از یک گیگابایت رم و همچنین چیپست اسنپدراگون 400 با دو هسته بهره می برد.

حافظه این دستگاه نیز شباهت زیادی به Z520 دارد؛ 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه میگرو اس دی امکانات این مدل را برای ذخیره سازی اطلاعات تشکیل می دهند.

یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی نیز کار تصویر برداری را در این تلفن هوشمند بر عهده دارند.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای اسمارت فون مورد بحث می توان به باتری 1300 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و نسخه 5.0 اندروید اشاره نمود. ابعاد این گجت نیز برابر با 126 در 65 در 9.8 میلیمتر اعلام گردیده.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

Acer-Liquid-Z220_black_01 Acer-Liquid-Z220_black_06

Acer-Liquid-Z220_black_09 Acer-Liquid-Z220_black_10

Acer-Liquid-Z520_black_06 Acer-Liquid-Z520_white_01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    گوشی اقتصادی واقعا خوبیه .....................

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    فقط مقرون یه صرفست دیگه همین طراحی z520 رو دوست دارم

  • عیسی
    عیسی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشم میاد مثل گوشی m220 ........البته از نظر طراحی

    m220 ویندوزی
    Z220 اندرویدی

مطالب پیشنهادی