ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Lapse It؛ اپلیکیشنی برای ساخت تایم لپس های حرفه ای در iOS و اندروید

در عالم تصویربرداری، تایم لپس پدیده جدی نیست؛ همه ما هزاران بار در مستندهای حیات وحش این گونه ویدئوها را دیده ایم. کلیپ هایی کوتاه که در یک بازه زمانی طولانی (شاید چندین ماه) تصویربرداری شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

در عالم تصویربرداری، تایم لپس پدیده جدی نیست؛ همه ما هزاران بار در مستندهای حیات وحش این گونه ویدئوها را دیده ایم. کلیپ هایی کوتاه که در یک بازه زمانی طولانی (شاید چندین ماه) تصویربرداری شده اند و به طرزی شگفت انگیز، روند تکاملی سوژه شان را روی دور تند به نمایش می گذارند.

یکی دو سالی هست که ساخت ویدئوهای تایم لپس، دیگر نیازمند تجهیزات گران قیمت و حرفه ای نیست. این روزها هر شخص موبایل به دستی می تواند یکی از آنها را بسازد و اپ Lapse It که امروز به معرفیش می پردازیم، دقیقا برای همین منظور طراحی شده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

لپس ایت برای بسیاری از کاربران اندروید که بر خلاف اپلی ها، قابلیت ساخت ویدئوهای تایم لپس را به طور پیش فرض ندارند، نعمت بزرگیست. در عین حال کاربران iOS امکاناتی به مراتب حرفه ای تر از اپ دوربین آیفون را در لپس ایت خواهند یافت.

در نسخه رایگان اپ می توان تایم لپس هایی با کیفیت نهایتا 480p ساخت، هر چند برای رسیدن به رزولوشن های بالاتر (720p و 1080p) باید نسخه حرفه ای اپ را خریداری نمود.

Lapse It 2

از امکانات این اپ برای ساخت ویدئوهای تایم لپس، به طور خلاصه می شود به تعیین فواصل عکس برداری (تا حد میلی ثانیه)، انواع حالت فوکوس، فلش، سرعت شاتر، حالات عکس برداری، فیلترهای رنگی و تنظیم خودکار اکسپوژر اشاره کرد.

تمام ویدئوهای ضبط شده به گالری منتقل می شوند. در این قسمت می توان بعد هر بار خروج از اپلیکیشن، دوباره تصویربرداری را از محل توقف ویدئو ادامه داد یا ساده تر، تصویربرداری زمان بندی شده را در دستور کار قرار داد. برای هر چه زیباتر شدن تایم لپس، چه چیزی بهتر از اضافه کردن موزیک به پس زمینه سراغ دارید؟ با خرید نسخه حرفه ای این امکان هم برایتان فراهم می شود.

لپس ایت شبکه اجتماعی مخصوص به خودش را هم دارد. در منوی What's Hot تایم لپس های میخکوب کننده ای از کاربران این اپ وجود دارند تا به قدرت لپس ایت ایمان بیاورید. امکان دنبال کردن کاربران، نظرگذاری و لایک کردن تایم لپس ها هم برایتان مهیا شده.

برای این که تایم لپس های جالب بسازید، فراموش نکردن دو نکته ضروریست: در کارتان شکیبا باشید و خلاقیت به خرج دهید. لپس ایت با حجمی اندک برای iOS و اندروید عرضه شده و نمونه ای عالی از اپ هایی است که می توان به کمکشان ویدئوهای تایم لپس ساخت.

برای آشنایی با قابلیت های بی نظیر لپس ایت، توصیه می کنیم حتما این ویدئوی جالب را در ادامه مشاهده نمایید.

Lapse It

Lapse It

سازنده: Interactive Universe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15.1 / 6.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    یکم سخته کار کردن باهاش ، سولاخ مولاخ زیاد داره واسه انگولک کردن !

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    ما که قبلا اندرویدی بودم ولی به خاطر عشق پاکی که به نوکیا داشتیم با اینکه با اون XL سرم کلاه گشادی گذاشت ولی آخرین گوشی با برند نوکیارو خریدیم و به وینفون مهاجرت کردیم و بعضی از محدودیت هاشم با استفاده از لنز کارل زاییس و پرو کم حرفه ایش به فراموشی سپردیم. چی گفتم اصن به این پست چه ربطی داره آخه . خلاصه این قابلیت ما اون موقع تو اندروید بهش احتاج داشتیم ولی حالا چه کنیم نوش دارو بعد از مرگ سهراب. :)

    • حمیدرضا
      حمیدرضا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

      شما توی استور وینفون کلمه time lapse را سرچ کنی چند تا نرم افزار میاد.
      مثلاً این:
      http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/timelapse-pro/02fd6a0f-9171-49da-b950-7ec67dcd8e10

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    ممنون عالی بود
    آخ چقد دلم برا دیجیاتو تنگ شده بود از دیشب تا حالا نتم خراب بوده بر باعث و بانیش لعنت

مطالب پیشنهادی