گارتنر: اپل با پشت سر گذاشتن سامسونگ بدل به فروشنده اول تلفن هوشمند در جهان شده است
فروش آیفون در ماه های اخیر بی نظیر بوده اما در سوی دیگر خطوط تولید تلفن های هوشمند سامسونگ برای اولین بار در طی سال های گذشته شاهد نمایش دادن نشانه هایی اولیه از بحران هستند. بر ...
فروش آیفون در ماه های اخیر بی نظیر بوده اما در سوی دیگر خطوط تولید تلفن های هوشمند سامسونگ برای اولین بار در طی سال های گذشته شاهد نمایش دادن نشانه هایی اولیه از بحران هستند. بر اساس همین شرایط اکنون برخی تحلیل های جدید نشان می دهند اپل با پشت سر گذاشتن رقیب کره ای خود توانسته مجدداً بدل به برترین فروشنده اسمارت فون در جهان گردد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
موسسه گارتنر، یکی از شناخته شده ترین شرکتهای آماری و پژوهشی در ایالات متحده، بر اساس آمار اخیرش اپل را برترین تولید کننده تلفن هوشمند حال حاضر جهان دانسته است.
این موسسه در گزارشی آورده کمپانی ساکن کوپرتینو توانسته با فروش ۷۴.۸ میلیون عدد آیفون در سه ماهه ی چهارم سال میلادی گذشته به سامسونگ که ۷۳ میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده برتری یابد.
نکته ی ناخوشایند و دراماتیک قضیه در اینجاست که اگر به یکسال قبل تر بازگردیم برند اهل کره جنوبی ۸۳.۳ میلیون اسمارت فون را به بازار عرضه کرده و اپل توانسته تنها ۵۰.۲ میلیون دستگاه آیفون بفروشد.
هر چند در حال حاضر شواهد نشان می دهند سامسونگ به سرعت در حال بازیابی خودش بوده و ممکن است بسیار سریع بتواند جایگاهش را پس بگیرد. این شرکت اخیراً دو تلفن هوشمند جدید گلکسی S6 و S6 اج را معرفی کرده که به نظر می آید در آینده ای نزدیک و با عرضه شان به بازار (از دهم آوریل) بتواند فروش خوبی را از آنها تجربه نماید.
بنابراین اگرچه به نظر می آید اپل سه ماهه ی جاری را نیز به عنوان برترین فروشنده ی تلفن هوشمند به پایان خواهد برد ولی دور از انتظار نیست که رقیب جدی آنها یعنی سامسونگ در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ مجدداً به صدر جدول بازگردد و همتای آمریکاییش رو به رده ی دوم بفرستد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
vaqaa in site faqat balade az apple bege v behesh shakh v bal bede
جالب اینجاست که اپل فقط با دوتا گوشی شده بزرگترین فروشنده تلفن در دنیا و لی سامسونگ با هفته ای 4 تا گوشی ازش عقب افتاد
شاید S6 دوباره جبران کنه ولی قیمت بالاش شاید مانع از این اتفاق بشه ! باید دید با اومدنش به بازار چه اتفاقی می افته .
البته اختلاف ناچیزی بین اول و دوم هست
اینا از اون دسته آدمان که داد میزنن مرگ بر فلانیا ...
باید بشینی و بخندی بهشون و بگی خدایا این دلخوشی رو از ما نگیر ... !!!!!!!!!!
کامنت منو چرا حذف کردید؟؟!!
کامنت های دری وری رو دست نمی زنید و سری منتشر می کنید اما کامنتی که صرفا یه اطلاع رسانی کرده رو نمی دونم برای چی حذف می کنید
معنی احترام به مخاطبم که ادعا می کنید فهمیدیم
این آخرین کامنتمه که میزارم و آخرین باری هست که رو سایتتون می ام
اصلا با نارنجی قابل مقایسه نیستید
این امارمال 3ماهه چهارمه که سامسونگ گوشی پرچمداری دربازارنداشت وازوروداس5مدت زیادی گذشته بودولی حالا باوروداس6واس6اج سامسونگ 100درصدرتبه اولوپس میگیره وفروش ایفونا کمترمیشه.
فروش اپل فقط یک دلیل داره
عطش هوادارهاش برای نمایشگر بزرگ
برگ برنده اپل همین بوده
سال بعد بازم با گوشیهای یکسان طرف هستیم که با مدل قبلی خودشون فرقی نداره و هوادار هاش هر دوسال یکبار شاید گوشی رو عوض کنن
دوست عزیز فروش 5s از 5 بیشتر بود با اینکه ظاهر یکسانی داشتن ... اپل هم دست روی دست نمیزاره که آیفون بعدی بی امکانات باشه و خریدار ها دلیلی برای خرید نداشته باشن ...
یعنی کی میشه این کمپانی چیپ و بی ارزش نابود بشه
جدید نیست که این :|
مگه بعد از انتشار گزارش مالی سال 2014 سامسونگ و اپل همین نتیجه گیری نشد؟
خدا رو شکر سامسونگم داره نابود میشه
اولا که امسال با اس 6 بر میگرده به اوج...
دوما مگه شرکتی که اول نباشه داره نابود میشه؟ :|
مصداق بارز یک نمونه اپل پرست متعصب و صد البته زامبی !
چرا شما بعضی از شما اپلی ها انقد مغزتون کوچیکه؟؟ سامسونگ نابود شه به تو چی میرسه آخه؟جز اینکه رقابت کم شه اپل دم و دستگاشو گرون تر بندازه بهتون!!
مغز خودت کوچیکه
من دوست دارم نابود بشه به تو چه ؟
تو هم دعا کن نابود نشه
دعا کنه نابود نشه بعد تو هم دعا کنی نابود بشه خب مغزت کوچیک دیگه
اخه مگه سامسونگ فقط بخش موبایل داره یعنی بقیه بخش بوق تشریف دارن یا تولیداتش برای شرکت های دیگه و پنتت هایی که ثبت کرده بوق !!!!!!!!! حرفا میزنیا!!!!!!!!!!!
تو دعا کن نابود شه منم دعا میکنم خدا یه شفایی چیزی بهت بده بلکم فرجی شد!!
:D
یه منفی رو مهمون من باش...خوب میشی :)
الان سامسونگ نابود شه شما خوشحال میشی ؟!؟!
تکتولوژی مدیون سامسونگ هست دوست عزیز ... شاید شما و خود من از گوشی های سامسونگ خیلی خوشمون نیاد اما حقیقت رو نمیشه انکار کرد ... من نوآوری ها و ریسک ها و کارهای سامسونگ رو دوست دارم ...
اقا حامد برا اولین بار یه + مهمون من باش ...
در ضمن مهرداد با دعای گربه نره بارون نمیاد پس گمون نمیکنم با دعای تو یه خش هم به در ابدارخونه سامسونگ بیفته چه برسه نابود بشه