ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آگهی دهندگان اینستاگرام می توانند پست هایی حاوی مجموعه ای از تصاویر به اشتراک بگذارند

اینستاگرام از اولین روزهای پدید آمدنش به کاربران خود این امکان را داده تا از طریق به اشتراک گذاری تصویری با ابعاد و ظاهری مربعی شکل، داستان مورد نظر خود را روایت نمایند. بعد از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۲

اینستاگرام از اولین روزهای پدید آمدنش به کاربران خود این امکان را داده تا از طریق به اشتراک گذاری تصویری با ابعاد و ظاهری مربعی شکل، داستان مورد نظر خود را روایت نمایند. بعد از تصاحب این اپلیکیشن توسط فیس بوک قابلیت های دیگری مانند به اشتراک گذاری ویدئو نیز به آن افزوده شد اما ساختار اصلی اینستاگرام دچار تغییر قابل توجهی نگشت.

از امروز در این اپ تغییری به نسبت مهم پدید آمده و آگهی دهندگان به آن می توانند مجموعه ای شامل چهار تصویر را در قالب یک پست به نمایش در بیاورند، اینستاگرام می گوید این قابلیت جدید تنها به دلیل درخواست های مکرر مشتریان اش اضافه شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس امکان پیش تر اشاره شده وقتی شما یکی از پست های ارسالی از طرف تبلیغ دهندگان به اینستاگرام را مشاهده نمایید، این پست می تواند شامل چهار تصویر باشد و در زیر آن نیز چهار نقطه ی کوچک نمایش داده می شود تا کاربر بداند در حال دیدن عکس چندم است. با سوایپ کردن انگشت به سمت چپ هم قادر خواهید بود تا در بین تصاویر چنین پست هایی حرکت نمایید.

اینستاگرام به مشتریان خود این امکان را داده تا در پایین مجموعه تصاویر به اشتراک گذاشته شده دکمه ای متصل به وب سایت خود بیافزایند. کاربران با لمس این دکمه به آدرس اینترنتی مورد نظر هدایت شده و اطلاعات بیشتری را در مورد آگهی دهنده کسب خواهند کرد.

همچنین شبکه ی اجتماعی مورد بحث می افزاید که به زودی برای به اشتراک گذاری پست های حاوی مجموعه ای از تصاویر شیوه ها و طرح های مختلفی را ارائه خواهد نمود.

نکته ی منفی در اینجاست که کاربران اینستاگرام مدت هاست برای به اشتراک گذاری مجموعه ای از عکس ها در این شبکه اجتماعی از اپلیکیشن های شخص ثالث استفاده می نمایند و به کمک آنها چندین تصویر را در کنار هم چیده و در قالب یک عکس منتشر می کنند. با چنین شرایطی مسلماً ارائه ی این قابلیت برای کارابرن می توانست در اولویت قرار داشته باشد.

اینستاگرام در توضیح این مسئله اظهار داشته که ترجیح داده ابتدا امکان مذکور و کاربردی بودنش را از طریق آگهی دهندگان خود بسنجد و سپس آن را در اختیار سایر اقشار کاربرانش نیز بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    یه چن هفتس اومدم اندروید.
    ورژن اندروید برنامه خیلی باگ داره در حالی که تو ios خیلی کمتر باگ داشت.
    خیلی عجیبه !

  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    چه امکان جالبیه در عین سادگی. به جای اینکه یه نفر عکس های چندتایی درست کنه (به اصطلاح عکسهای کالج) میتونه راحت چندتا عکس بذاره که فوق العاده میشه. من که مشتاقانه منتظر همچین امکانی هستم.

  • Enrique Iglesias
    Enrique Iglesias | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    فیلتر نشه بزن لایکو

  • TROOL
    TROOL | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    بسیار خوب

مطالب پیشنهادی