ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس معرفی اپل واچ – دوشنبه ساعت ۲۰.۳۰

قبل از اینکه گوگل سیستم عامل مخصوص ابزار های پوشیدنی را به بازار عرضه و حتی پیش تر از آنکه سامسونگ اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه نماید، شایعات مربوط به Apple Watch ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۱۵

قبل از اینکه گوگل سیستم عامل مخصوص ابزار های پوشیدنی را به بازار عرضه و حتی پیش تر از آنکه سامسونگ اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه نماید، شایعات مربوط به Apple Watch همه جا را فرا گرفته بود.

بر خلاف انتظارات تیم کوک و یارانش برای تحقق بخشیدن به شایعات عجله ای نکردند و در اقدامی هوشمندانه با نگاه تیز بین خود واکنش بازار به محصولات رقبا را مورد بررسی قرار دادند.

اپل بر خلاف سامسونگ، سونی و ال جی تعداد محصول زیادی را در اختیار ندارد و بر همین اساس اگر کمی بی دقتی کند، ممکن است بازار رسانه و فضای تبلیغاتی را به رقبای خود واگذار نماید. اما جابز در زمان حیات، به خوبی تکنیک های بازاریابی موفق را به کارکنانش آموخت.

در حالی که هنوز ماه ها تا آماده شدن اپل واچ زمان باقی بود، تیم کوک در مراسم معرفی آیفون ۶، بر روی صحنه آمد و با گفتن "One More Thing" به شکلی نوستالژی، از اولین پوشیدنی اپل، رونمایی به عمل آورد. 

اکنون پس از گذشت چند ماه از آن رویداد، با ارزش ترین کمپانی دنیا بار دیگر قصد دارد تا ساعت هوشمندش را در سر تیتر خبر ها قرار دهد. دوشنبه شب و از ساعت ۲۰.۳۰ ، مراسم اپل شروع می شود و انتظار می رود که در آن جزییات دقیق تری در مورد Apple Watch بیان شود. علاوه بر این موضوع، ممکن است تیم کوک، سورپرایز های دیگری را نیز در آستین داشته باشد.

فردا شب با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو همراه باشید تا لحظه به لحظه در جریان آنچه که در کنفرانس اپل رخ می دهد، قرار گیرید.

پیش از آیفون، موبایل ها وجود داشتند، اما اپل با معرفی این دستگاه توانست دنیای تلفن های همراه را یکبار برای همیشه، تحت تاثیر خود قرار دهد. به نظر شما آیا اپل واچ نیز قادر خواهد بود، تحولی مشابه را در صنعت پوشیدنی ها به وجود آورد؟

بی شک کاربران وفادار اپل، بر روی نمودار ها آمار و ارقامی خیره کنده را برای اپل واچ خلق می کنند؛ اما آیا این عدد ها همان تحولی هستند که سال ها از اپل سراغش را داشتیم؟

اپل در دعوتنامه ای که برای اپل واچ ارسال کرد، نوشت : Spring Forward . این روزها کشور های مختلفی در سطح دنیا، ساعت های خود را به مناسبت تغییر فصل به جلو می کشند و اپل نیز در تعیین زمان مراسم، و حتی شعار دعوتنامه، با زیرکی بسیاری، این موضوع را مد نظر داشته است.

آیا زمان آن رسیده است تا ساعت های خود را با اپل تنظیم نماییم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی