آیا پرچمداران جدید سامسونگ 20 میلیون سفارش داشته اند؟
بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است. به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز ...
بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است.
به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز کرده که نشان می دهد تا کنون 20 میلیون دستگاه تلفن هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge از سراسر جهان سفارش داده شده اند و اگر بخواهیم این آمار را با جزئیات بیشتری اعلام کنیم، از این میزان، 15 میلیون آن مربوط به مدل S6 و 5 میلیون عدد سفارش داده شده هم برای مدل S6 Edge بوده است.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
سفارش 20 میلیونی از پرچمداران سامسونگ نوعی رکورد شکنی برای این کمپانی کره ای به شمار می رود و باید به اظلاع تان برسانیم که منبع منتشر کننده این خبر یکی از مدیران ارشد یک شرکت مخابراتی بوده که نخواسته نامش فاش شود.
این مدیر ارشد اعلام داشته که پیش بینی می کند استقبال خوبی از این دو پرچمدار به عمل آید. دو موبایل مذکور هفته گذشته در بارسلون اسپانیا رونمایی شدند و انتظار می رود که دست کم تا یک ماه دیگر وارد بازار گردند.
شین جانگ یانگ مدیر بخش موبایل کمپانی سامسونگ هم اظهار داشته که واکنش ها به این دو محصول بهتر از مدل گلکسی S5 بوده است.
وی در صحبت های خود گفت: «اگر بخواهم صادق باشم، پیش سفارشات برای هر دو پرچمدار جدید از سوی مشتریان عمده ما بسیار بالا بوده است.»
ارائه این دو مدل در واقع پاسخی بود که از سوی کمپانی مورد بحث به واکنش نه چندان خوب کاربران و مشتریان به پرچمدار سال قبل داده شد و در نهایت منجر به آن گردید که سامسونگ کار طراحی موبایل پیشرفته خود را از ابتدایی ترین مرحله آغاز نماید.
استقبال نه چندان مطلوب کاربران از گلکسی S5 مصادف شده بود با خوش اقبالی اپل و فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که با یک سنت شکنی قابل توجه، همراه با نمایشگرهای بزرگ تر ارائه می شدند.
اگر آمار و ارقام مطرح شده در مورد سفارش گلکسی S6 و S6 Edge صحیح باشند، به نظر می رسد که سامسونگ مجددا به گردونه رقابت باز گشته و بخت به آن رو کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این حقه ها بازاریابی را باور نکنید
شایعه میسازن که بقیه فکر کنن خبراییه هجوم ببرن بخرن..
باش....سونی خوبه
جالبه اس6 هنوز نیومده اندازه دوتا پرچمدار سونی روی هم فروش کرده چطور روت میشه بیای اینجا ترول بازی دربیاری؟
پس نه فکر کردی این همه میفروشه ؟
سامسونگ معروفه به تبلیغات و بازاریابی اینم یه نمونشه
من هنوز تو کف اون سامسونگیای عزیز هستم که موقع معرفی آیفون یا شایعات htc که میگفتن دوربین بیرون زده اون همه مسخره میکردن و چرت و پرت میگفتن و دلیل نابودی میدونستن اما الان همون دوربین بیرون زده شده یه چیز لوووووووووووووکس :|
هه
شما فعلا کف کن یه کم عطشت و همینطور محل سوختگیت بهبود پیدا کنه
سری اس از زمان اس2 دوربین بیرون زده داشتند
پس نه انتظار داشتی وقتی دوربین 8 مگ ایفون یا دوربین تو بدنه 1 سانتی ام9 بیرون میزنه مسخره نکنیم
اس6 نازکتر از ایفون6 دوربینشم 16 با F1.9 و زده بیرون چی رو با چی مقایسه میکنی؟؟؟
جالبه وقتی ایفون 6 معرفی شد همه از دوربین بیرون زده
و طراحی پشت محصول انتقاد میکردند
اما اپل رکورد فروش رو شکست
سر قضیه گلکسی اس 6 هم همین انتقادات رو شاهد بودیم و ...
:grin:
مثل اینکه این 20 میلیون پیش سفارش هم فقط مربوط به اپراتور هاست و امار کلی بیشتر از این خواهد بود
طرفداران اپل هم باید از این خبر خوشحال باشند هر چقدر فروش گلکسی اس 6 بیشتر باشه ایفون بعدی سخت افزار بهتر و امکانات بیشتری خواهد داشت
:grin:
عکس موبایل بالایی ؛ اس 6 اج نیست.
گلکسی نوت اج هستش
عکس زیری هم مربوط به نوت 4 است.
نه سامسونگ 6
يعني تا اين حد نا اميد بودن
واقعا این میزان سفارش فوق العادس، گوشی های جدید سامسونگ واقعا عالی ان از هر نظر، هیچ نقصی ندارن. حالا اقای مستکین بیاد هی مطلب بنویسه سامسونگ و گوگل و بقیه دارن ورشکست میشن و رو به نالودی هستن.. :-)
این رقم برابر تعداد فروش پلی استیشن 4!!
کاشکی دوباره با این موفقیت به خواب خرگوشی فرو نره و همین طراحی را دوباره سالها ادامه نده.
من یکی از کساییم که از اس 1 تا 4 داشتم و و تبلتم هم نوت 8
بعد از چند سال هفته پیش یه جی 3 الجی گرفتم خدایی گوشیه ها ، شاید گوشی بعدیم اس 7 باشه ، ولی این الجی تجربه جدیدی شده برا من خیلی خیلی حال کردم با این گوشی
دیروز از ساعت 12 بیکار بودم تا 12 شب ،صفحه گوشی خاموش نشد ،رسیدم خون 4 درصد شارژ داشت
خواب خرگوشی نه خواب خرسی میره
اون طرفم الــــــــــــــــــکی میگه این همه سفارش :D
متعصبه بی مغز
:)
شاید برگردند دوستداران دلشکسته سامسونگ
و سامسونگ با دو غول جدید به بازی برمیگردد
سامسونگ است دیگر! گاهی میخواهد قدرتش را به رخ بکشد
دیروز برا اولین بار نوت اج رو دستم گرفتم
فوقالعاده بود خیلی تلاش کردم تا جلو خودمو بگیرم و پول ندم بهش...
منتظر اس6 اج میمونم اما هرچی که بگیرم مطمئنم یا نوت اج هست و یا اس6 اج
فقط ای کاش سامسونگ sd card رو هم ساپورت میکرد
من چشمم اب نمیخوره نسخه 128 به این زودیا بیاد ایران.... :(