ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

آیا پرچمداران جدید سامسونگ 20 میلیون سفارش داشته اند؟

بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است. به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است.

به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز کرده که نشان می دهد تا کنون 20 میلیون دستگاه تلفن هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge از سراسر جهان سفارش داده شده اند و اگر بخواهیم این آمار را با جزئیات بیشتری اعلام کنیم، از این میزان، 15 میلیون آن مربوط به مدل S6 و 5 میلیون عدد سفارش داده شده هم برای مدل S6 Edge بوده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سفارش 20 میلیونی از پرچمداران سامسونگ نوعی رکورد شکنی برای این کمپانی کره ای به شمار می رود و باید به اظلاع تان برسانیم که منبع منتشر کننده این خبر یکی از مدیران ارشد یک شرکت مخابراتی بوده که نخواسته نامش فاش شود.

این مدیر ارشد اعلام داشته که پیش بینی می کند استقبال خوبی از این دو پرچمدار به عمل آید. دو موبایل مذکور هفته گذشته در بارسلون اسپانیا رونمایی شدند و انتظار می رود که دست کم تا یک ماه دیگر وارد بازار گردند.

شین جانگ یانگ مدیر بخش موبایل کمپانی سامسونگ هم اظهار داشته که واکنش ها به این دو محصول بهتر از مدل گلکسی S5 بوده است.

وی در صحبت های خود گفت: «اگر بخواهم صادق باشم، پیش سفارشات برای هر دو پرچمدار جدید از سوی مشتریان عمده ما بسیار بالا بوده است.»

ارائه این دو مدل در واقع پاسخی بود که از سوی کمپانی مورد بحث به واکنش نه چندان خوب کاربران و مشتریان به پرچمدار سال قبل داده شد و در نهایت منجر به آن گردید که سامسونگ کار طراحی موبایل پیشرفته خود را از ابتدایی ترین مرحله آغاز نماید.

استقبال نه چندان مطلوب کاربران از گلکسی S5 مصادف شده بود با خوش اقبالی اپل و فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که با یک سنت شکنی قابل توجه، همراه با نمایشگرهای بزرگ تر ارائه می شدند.

اگر آمار و ارقام مطرح شده در مورد سفارش گلکسی S6 و S6 Edge صحیح باشند، به نظر می رسد که سامسونگ مجددا به گردونه رقابت باز گشته و بخت به آن رو کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • تایسون
    تایسون | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    این حقه ها بازاریابی را باور نکنید
    شایعه میسازن که بقیه فکر کنن خبراییه هجوم ببرن بخرن..

    • SamanSJ
      SamanSJ | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

      باش....سونی خوبه
      جالبه اس6 هنوز نیومده اندازه دوتا پرچمدار سونی روی هم فروش کرده چطور روت میشه بیای اینجا ترول بازی دربیاری؟

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
      آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

      پس نه فکر کردی این همه میفروشه ؟

      سامسونگ معروفه به تبلیغات و بازاریابی اینم یه نمونشه

      من هنوز تو کف اون سامسونگیای عزیز هستم که موقع معرفی آیفون یا شایعات htc که میگفتن دوربین بیرون زده اون همه مسخره میکردن و چرت و پرت میگفتن و دلیل نابودی میدونستن اما الان همون دوربین بیرون زده شده یه چیز لوووووووووووووکس :|

      هه

      • احمدM2
        احمدM2 | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

        شما فعلا کف کن یه کم عطشت و همینطور محل سوختگیت بهبود پیدا کنه
        سری اس از زمان اس2 دوربین بیرون زده داشتند
        پس نه انتظار داشتی وقتی دوربین 8 مگ ایفون یا دوربین تو بدنه 1 سانتی ام9 بیرون میزنه مسخره نکنیم
        اس6 نازکتر از ایفون6 دوربینشم 16 با F1.9 و زده بیرون چی رو با چی مقایسه میکنی؟؟؟

  • aromin
    aromin | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    جالبه وقتی ایفون 6 معرفی شد همه از دوربین بیرون زده
    و طراحی پشت محصول انتقاد میکردند
    اما اپل رکورد فروش رو شکست
    سر قضیه گلکسی اس 6 هم همین انتقادات رو شاهد بودیم و ...
    :grin:
    مثل اینکه این 20 میلیون پیش سفارش هم فقط مربوط به اپراتور هاست و امار کلی بیشتر از این خواهد بود
    طرفداران اپل هم باید از این خبر خوشحال باشند هر چقدر فروش گلکسی اس 6 بیشتر باشه ایفون بعدی سخت افزار بهتر و امکانات بیشتری خواهد داشت
    :grin:

  • PERSIAN GULF
    PERSIAN GULF | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    عکس موبایل بالایی ؛ اس 6 اج نیست.
    گلکسی نوت اج هستش

    • Mani
      Mani | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

      عکس زیری هم مربوط به نوت 4 است.
      نه سامسونگ 6

  • حسين
    حسين | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    يعني تا اين حد نا اميد بودن

  • LG G3
    LG G3 | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    واقعا این میزان سفارش فوق العادس، گوشی های جدید سامسونگ واقعا عالی ان از هر نظر، هیچ نقصی ندارن. حالا اقای مستکین بیاد هی مطلب بنویسه سامسونگ و گوگل و بقیه دارن ورشکست میشن و رو به نالودی هستن.. :-)

  • parsa
    parsa | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    این رقم برابر تعداد فروش پلی استیشن 4!!

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    کاشکی دوباره با این موفقیت به خواب خرگوشی فرو نره و همین طراحی را دوباره سالها ادامه نده.

    • نوید
      نوید | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

      من یکی از کساییم که از اس 1 تا 4 داشتم و و تبلتم هم نوت 8

      بعد از چند سال هفته پیش یه جی 3 الجی گرفتم خدایی گوشیه ها ، شاید گوشی بعدیم اس 7 باشه ، ولی این الجی تجربه جدیدی شده برا من خیلی خیلی حال کردم با این گوشی
      دیروز از ساعت 12 بیکار بودم تا 12 شب ،صفحه گوشی خاموش نشد ،رسیدم خون 4 درصد شارژ داشت

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
      آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

      خواب خرگوشی نه خواب خرسی میره

      اون طرفم الــــــــــــــــــکی میگه این همه سفارش :D

      • ✯saeed✯ saye
        ✯saeed✯ saye | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

        متعصبه بی مغز
        :)

  • DesertBoy
    DesertBoy | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    شاید برگردند دوستداران دلشکسته سامسونگ

  • parsa
    parsa | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    و سامسونگ با دو غول جدید به بازی برمیگردد

  • amin_gar
    amin_gar | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    سامسونگ است دیگر! گاهی میخواهد قدرتش را به رخ بکشد

    • SamanSJ
      SamanSJ | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

      دیروز برا اولین بار نوت اج رو دستم گرفتم
      فوقالعاده بود خیلی تلاش کردم تا جلو خودمو بگیرم و پول ندم بهش...
      منتظر اس6 اج میمونم اما هرچی که بگیرم مطمئنم یا نوت اج هست و یا اس6 اج
      فقط ای کاش سامسونگ sd card رو هم ساپورت میکرد
      من چشمم اب نمیخوره نسخه 128 به این زودیا بیاد ایران.... :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی